فال روزانه ۹۸/۰۹/۳۰
کد خبر: ۱۶۵۵۹۵
تاریخ انتشار: 2019 December 21    -    ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

قبل از هر چیز تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی که با تولدتان آغاز می‌شود را با تکیه بر تجربه‌‌های گذشته شروع کنید و از آنجایی که تاکنون به افراد زیادی در زندگی کمک کرده‌اید، امسال را با هدف کمک به خودتان شروع کنید و حل مشکلات شخصی و کاری را در اولین اولویت قرار دهید. در دی ماهی که از راه می‌رسد، معامله یا کار مالی بسیار مهمی باید انجام دهید، اهمیت زیادی برای انجام این کار قائل شوید و تا می‌توانید دقت کنید که سرتان کلاه نرود. در ماه اسفند میان شما و دوستان‌تان فاصله می‌افتد، اما هیچ‌ جای نگرانی وجود ندارد چرا که پس از مدتی دوباره همه‌چیز به روال طبیعی خود باز می‌گردد و فاصله‌ای که میان شما و دوستان‌تان وجود دارد پس از مدتی از بین خواهد رفت. اگر تاکنون عاشقی نکرده‌اید، تیر ماه سال آینده بهترین زمان برای عاشقی است و طعم عشق را خواهید چشید. در کنار عشق و عاشقی‌هایی که تیر ماه سال آینده انتظار شما را می‌کشد، در این ماه به لحاظ کاری نیز سرتان خلوت خواهد شد و فرصتی برای استراحت و تفریح مهیا می‌شود. مرداد ماه سال آینده فردی که خاطرش برای شما بسیار عزیز است، از شما درخواست کمک می‌کند، برای این فرد هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید انجام دهید. سال تولدتان را با شور و اشتیاق شروع کنید و با حفظ این روحیه در سرتاسر سال،‌ این سال را به سالی متفاوت و خاطره‌انگیز تبدیل نمایید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

زندگی را بیش‌از‌حد به خودتان سخت گرفته‌اید و همیشه از انجام کارهای موردعلاقه‌تان پرهیز می‌کنید، امروز زمان خوبی است که خودتان را تحویل بگیرید و به کاری که مدت‌ها است می‌خواستید انجام دهید، مشغول شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در جریان امور مالی و حساب‌و‌کتاب‌های‌تان قرار نمی‌دهید، اما هیچ‌ لزومی ندارد که عشق‌زندگی‌تان از حساب‌و‌کتاب‌های شما بی‌خبر باشد و مطمئن باشید با درجریان قرار دادن وی از امور مالی، کمک بیشتری به لحاظ مالی از عشق‌زندگی‌تان دریافت خواهید کرد. دوستان و آشنایان، شما را به مهمانی یا قراری در بیرون از منزل دعوت کرده‌اند، اما حوصله وقت‌گذراندن با دوستان را ندارید و می‌خواهید با خودتان تنها باشید، در چنین شرایطی هیچ اشکالی ندارد که مهمانی را به روز دیگری موکول کنید. در کوره‌راه زندگی به همراه همسر یا عشق‌‌زندگی‌تان فرازوفرودهای زیادی را تجربه کرده‌اید و امروز زمان خوبی است که در کنار عشق‌زندگی‌تان بنشینید و به مسیری که در زندگی در کنار هم طی کرده‌اید فکر کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز از طریق اعضای فامیل با فردی آشنا خواهید شد، این فرد دنیا‌دیده است و چند پیراهن بیشتر از شما پاره کرده است. گفتگوی با این فرد را به فال نیک بگیرید و اندرزهای او را آویزه گوش‌تان کنید. مدت زیادی است که گرفتاری‌های مالی دست از سر شما بر نمی‌دارند و به لحاظ مالی حسابی تحت فشار هستید، امروز از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کردید، پول خوبی نصیب‌تان خواهد شد و گرفتاری‌های مالی شما با این پول از بین می‌رود. مسافرتی به همراه اعضای خانواده درپیش دارید، اما این مسافرت در آخرین لحظه به دلیل بیماری یکی از اعضای منزل، لغو خواهد شد. اصلاً به گذران وقت توجهی ندارید و فراموش کرده‌اید که وقت طلا است، از امروز تصمیم بگیرید که قدر لحظه‌لحظه‌‌ای که در زندگی به شما عطا شده را بیشتر از گذشته بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های غافلگیر کننده‌ای برای امروز در نظر گرفته و قصد دارد حسابی شما را خوشحال کند.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

چند روزی است که در بستر بیماری افتاده‌اید و حال و روز خوشی ندارید، از امروز به بعد، رفته‌رفته حال شما بهبود پیدا خواهد کرد و به سلامتی این بیماری را پشت‌سر خواهید گذاشت. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش ندارید و ممکن است پولی از دست بدهید، اجازه ندهید این قضیه روز شما را خراب کند و فراموش نکنید که مال دنیا ارزش غصه خوردن ندارد. اهمیت زیادی به خواسته‌های دیگران می‌دهید و این روحیه روز‌به‌روز شما را از هدف‌های‌تان دور کرده است، امروز تصمیم بگیرید که در کنار احترام به نظر دیگران، اولویت‌های خودتان را در زندگی دنبال کنید و هرگز اجازه ندهید کسی شما را از این اولویت‌ها دور کند. زحمت‌هایی که تاکنون در زندگی‌ کشیده‌اید امروز به چشم اهل منزل یا همکاران شما در محل کار خواهد آمد و از شما قدردانی می‌کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان نگران سلامتی شما است و مطمئن باشید هرکاری که از دستش بر بیاید را برای بهبود سلامتی‌ شما انجام خواهد داد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

چند روزی است که حسابی کار کرده‌اید و فرصت سر خاراندن نداشته‌اید، امروز به خودتان مرخصی بدهید و با دوستان و آشنایان بیرون بروید و تا می‌توانید تفریح کنید. به لحاظ مالی روز خوشی انتظار شما را می‌کشد و پولی به دست‌تان خواهد رسید و تمام نگرانی‌های مالی شما خاتمه پیدا می‌کند. به لحاظ احساسی گرفتار مشکلی شده‌اید و بیش‌از‌حد غم‌و‌غصه می‌خورید، امروز یکی از دوستان نزدیک‌تان متوجه حال و رفتار غمگین شما خواهد شد، گرفتاری‌های خود را با این دوست در میان بگذارید و مطمئن باشید که با شما همدلی خواهد کرد. آن‌گونه که باید و شاید به اعضای خانواده احترام نمی‌گذارید و همیشه از آنها فاصله می‌گیرید، ادامه این رفتار چیزی به غیر از دلخوری و رنجش خانواده را به دنبال نخواهد داشت. کار ناپسندی را در گذشته‌ای دور انجام داده‌اید، اما به‌رغم اینکه مدت‌ها است از انجام این کار می‌گذرد، باز هم ذهن‌تان مشغول فکر به این کار ناپسند است و لحظه‌ای آرامش ندارید، فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است و آب رفته به جوی را نمی‌توان بازگرداند، در عوض با رفتار پسندیده و اخلاق خوب،‌ این کار ناپسند را جبران کنید و اجازه ندهید ذهن‌ شما بیش‌ازحد درگیر اشتباه‌های گذشته باشد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روز را با انرژی و نشاط آغاز کرده‌اید و این انرژی را برای گذران تمام روز حفظ کنید تا شب، روزی سرشار از انرژی و پیشرفت را سپری کرده باشید. قصد گسترش کار خود را دارید اما تاکنون فرصت مناسب برای اجرای نقشه‌های‌تان پیدا نکرده‌اید، امروز بهترین زمان برای تحقق این نقشه‌ها است و مطمئن باشید با گسترش کار به سود بیشتری دست پیدا خواهید کرد. انسان سخاوتمندی هستید و دست گشوده‌ای دارید، این رفتار شما باعث شده تا بعضی از آشنایان و دوستان به فکر سوء‌استفاده از بخشندگی‌‌تان باشند، در نتیجه اگر کسی امروز از شما درخواست پول کرد، به سینه او دست رد بزنید و مطمئن باشید اگر به او پول قرض بدهید، هرگز رنگ پول‌تان را نخواهید دید. مدت زیادی است که خبری از دوستان و رفقای قدیمی ندارید، امروز زمان خوبی است که یادی از دوستان قدیمی کنید و خاطره‌های خوش گذشته را دوباره زنده نمایید. روحیه رقابت‌جویی دارید و همیشه می‌خواهید از انجام کارها سربلند بیرون بیایید، این روحیه شما را به فردی شکست‌ناپذیر و همیشه پیروز تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

گره‌ای در کار شما افتاده و هرچقدر که تلاش کرده‌اید راهی برای گشودن این گره پیدا نکرده‌اید، امروز این مشکل را با پدر یا یکی از ریش‌سفید‌های فامیل درمیان بگذارید و دنبال راه چاره باشید. انسان مسئولیت‌پذیر و متعهدی هستید و این خصوصیت باعث شده بیشتر از توان‌تان مواظب اعضای خانواده باشید، ادامه این روند شما را از پا درخواهد آورد و فراموش نکنید در کنار اهمیتی که به اهل منزل می‌دهید، باید مواظب سلامتی خودتان هم باشید. انسان پرتلاشی هستید، اما هرچقدر هم که کار می‌کنید حریف تمام کارهای نمی‌شوید و همیشه از برنامه‌های‌تان عقب می‌مانید، در چنین شرایطی با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، کارها را یکی ‌پس‌از‌دیگری انجام دهید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

انسان‌ دمدمی‌مزاجی هستید و دائم حرف‌تان را عوض می‌کنید، این رویحه دیگران را از شما دور کرده و کسی حوصله تحمل رفتارتان را ندارد، از امروز تصمیم بگیرید که بیشتر در رفتار و گفتار ثابت قدم باشید و حتی اگر سرتان رفت، حرف‌تان نرود. به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارید، اما به غیر از گله‌و‌شکایت از روزگار، کاری برای ارتقا درآمدتان نمی‌کنید. فراموش نکنید که کسی به غیر از شما به خودتان برای افزایش درآمد کمک نخواهد کرد و امروز برای کسب سود و پول بیشتر آستین بالا بزنید. سفری را در پیش دارید و در این سفر احتمال زیادی وجود دارد که لوازم لازم را همراه خود نبرید، در نتیجه قبل از اینکه آهنگ سفر کنید، یک‌بار دیگر تمام لوازم مورد نیاز برای این سفر را بررسی نمایید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روز خوبی را در پیش ندارید و احتمال دارد بیماری کهنه‌ای که در وجودتان ریشه دوانده است، امروز عود کند و کار شما به بیمارستان بکشد. برای بهبودی چاره‌ای ندارید که پول زیادی خرج کنید اما غم‌تان نباشد چرا که سلامتی سلطنت ناپیدا است و هرچقدر هم که برای وجود سلامت نازنین‌تان خرج کنید، کم است. گوش‌تان به نصیحت‌های دیگران بدهکار نیست و در زندگی راه خودتان را می‌روید، این راه شما را به جایی نمی‌برد و از همین امروز تصمیم بگیرید که در آینده بیشتر به حرف دیگران توجه کنید. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد خواهد شد. پس از اینکه آب‌ها از آسیاب افتاد و عشق‌زندگی‌تان از این مشاجره آرام شد، به او بفهمانید که در آینده احترام بیشتری برای جایگاه یکدیگر در زندگی قائل شوید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

زندگی شلوغی دارید و دائم نگران هستید، در چنین شرایطی برای آرامش و تمدد اعصاب از یوگا و مدیتیشن کمک بگیرید و مراقبه کنید. به لحاظ مالی پول خوبی به دست شما می‌رسد، اما این پول صرف هزینه‌های زندگی خواهد شد و چیزی از آن برای پس‌انداز باقی نخواهد ماند. امروز در جلسه یا مهمانی شرکت خواهید کرد و در این مراسم با فردی آشنا می‌شوید و دوستی عمیق و ماندگاری میان شما و این فرد برقرار خواهد شد. امروز از آن روزهایی است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان اعصاب ندارد و در چنین شرایطی بهتر است که او را به حال خودش واگذار کنید و کاری به کارش نداشته باشید. برنامه‌های زیادی برای زندگی دارید اما آن‌گونه که باید و شاید از وقت‌تان استفاده نمی‌کنید، در نتیجه از امروز مدیریت زمان را سرلوحه‌ کارهای‌تان قرار دهید و از انجام کارهای غیرضروری و تفریحی پرهیز کنید.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

مدتی است که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه نمی‌‌کنید، ادامه این رفتار چیزی به غیر از ایجاد فاصله میان شما و عشق‌زندگی‌تان به دنبال ندارد و از امروز وقت بیشتری را برای نیازهای روحی و عاطفی همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنار بگذارید. امروز خبری بسیار خوش و مسرت‌آمیز به دست شما می‌رسد، این خبر از یکی از آشنایان یا اعضای فامیل که دور از شما زندگی می‌کند به دست شما رسیده و با شنیدن آن اعضای خانواده هم خوشحال خواهند شد. امروز احتمال مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد، سعی کنید عزت‌نفس خود را نگه دارید و تاجایی که امکان دارد حرفی نزنید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید.
فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

دل خوشی از زندگی ندارید و دستاورد چشمگیری در طول‌ عمرتان نداشته‌اید، این ناکامی‌ها را به گردن روزگار می‌اندازید و از زمین و زمان گله دارید، از همین امروز رویکردتان را به زندگی عوض کنید و به جای ناراحتی و گله‌گذاری از بدعهدی‌های روزگار، عنان سرنوشت‌تان را به دست بگیرید و آینده‌ای روشن را برای خود ایجاد نمایید. قصد انجام کاری جدید و نوآورانه‌ را دارید، اما از آنجایی که این کار جدید و تازه است، از انجام آن هراس دارید، امروز روز خوبی است که ترس و تردید را کنار بگذارید و دل‌تان را به دریا بزنید و این کار جدید و تازه را شروع کنید، مطمئن باشید این کار به بار خواهد نشست و ثمره آن نصیب شما و خانواده‌تان خواهد شد. فراموش نکنید که ماه همیشه پشت ابر نمی‌ماند و اگر رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید، این رابطه برملا خواهد شد و آبروی‌تان به خطر می‌افتد. امروز مهمان ناخوانده‌ای از راه خواهد رسید و وقت و فرصت زیادی را از شما می‌گیرد، اما هم‌صحبتی با این مهمان ارزشش را دارد و حسابی به شما خوش خواهد گذشت.

فال روزانه ۳۰/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همسر یا عشق‌زندگی‌تان ساز ناکوک می‌زند و دائم از شما توقع‌های بی‌جا دارد، در اولین فرصت با او صحبت کنید و به وی بفهمانید که قادر به انجام تمام انتظارات او نیستید، اما تاجایی که در توان‌تان هست برای پاسخ به نیازهای وی چیزی کم نخواهید گذاشت. همیشه از مشکلات طفره می‌روید و به جای اینکه به فکر حل مشکلات باشید، دنبال راه‌هایی برای فرار از مشکلات می‌گردید، با این رویکرد در زندگی به جای پیش‌رفت، دائم پس‌رفت خواهید داشت و کاری از پیش نمی‌برید. اوقات فراغت زیادی در طول روز دارید، اما از این زمان فراغت بهره کافی را نمی‌برید و بهتر است به جای اتلاف وقت، از همین امروز تصمیم به فراگیری دانش جدیدی بگیرید که در کار و آینده‌ شما تاثیرگذار باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار