وضعیت تعطیلی مدارس اصفهان در روز شنبه
کد خبر: ۱۶۵۵۸۱
تاریخ انتشار: 2019 December 20    -    ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها و مدارس دوره ابتدایی در اصفهان و چند شهرستان خبر داد و گفت: این مقاطع به علت آلودگی در استان فردا ۳۰ آذرماه تعطیل است.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وضعیت هوا اظهار داشت: با توجه به ادامه شرایط وضعی سکون و پایداری هوا و مهیا شدن وضعیت برای انباشت آلاینده‌های جوی و همچنین گزارش شبکه پایش آلودگی هوای شهر مبنی بر تداوم آلودگی فردا برخی مدارس استان اصفهان تعطیل اعلام شد.

وی افزود: عصر امروز کارگروه اضطرار با حضور اعضا برگزار شد و در راستای جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها و عدم مواجهه گروه‌های حساس مقرر شد مهدهای‌کودک، پیش‌دبستانی، دوره ابتدایی اول و دوم در نواحی 6گانه اصفهان، مناطق آموزش و پرورش زرین‌شهر، فولادشهر، باغ‌بهادران، خمینی‌شهر، نجف‌آباد، شاهین‌شهر، پیربکران، برخوار، مبارکه و کاشان فردا تعطیل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر عدم تردد در سطح شهر اظهار داشت: به همشهریان به‌ویژه کودکان، سالمندان، خانم‌های باردار، بیماران تنفسی، ریوی و قلبی توصیه می‌شود در منزل بمانند و از تردد در شهر خودداری کنند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار