مجری عزادار به احترام مخاطب روی آنتن رفت
کد خبر: ۱۶۵۵۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 19    -    ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
محمودرضا قدیریان مجری برنامه «ترنم جام» درست ساعاتی پس از درگذشت پدر گرامیشان به دلیل تعهد، اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای و احترام به مخاطبان روی آنتن رفت.

محمودرضا قدیریان مجری توانای برنامه «ترنم جام» دربرنامه روز گذشته در شرایطی که تنها ساعاتی از درگذشت پدر گرامیشان گذشته بود علی رغم شرایط سخت روحی، اما با توجه به تعهد، اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای خود بدون جایگزین کردن همکار دیگری برای اجرای برنامه زنده و ثابت خود حاضر شد و برنامه را با اجرای همیشگی خود بدون آن که بینندگان از آلام روحی وی خبردار شوند به اتمام رساند.

مجری عزادار به احترام مخاطب روی آنتن رفت

حسن ملکی مدیر شبکه جهانی جام جم نیز به پاس این تعهد کاری در نامه‌ای خطاب به قدیریان ضمن عرض تسلیت به وی و خانواده ایشان نوشت:

«تعهد و وفاداری به رسانه ملی و احترام به مخاطب سرمایه ارزنده‌ای است که مصادیق آن در برنامه سازان و مجریان سازمان صداوسیما به وفور به چشم می‌خورد.

حضور جنابعالی در برنامه «ترنم جام» هم در شرایطی که تنها ساعاتی از درگذشت پدر ارجمندتان سپری شده اقدامی ارزشمند و ستودنی است که آن را ارج می‌نهیم.

برای آن مرحوم علو درجات و برای حضرتعالی توفیق روزافزون را از خداوند متعال خواستارم.»

روابط عمومی سیما نیز مصیبت وارده را به این مجری متعهد و اخلاق مدار تسلیت می‌گوید.

مجموعه «ترنم جام» یک برنامه تصویری موسیقیایی است که در آن به موسیقی سنتی، مقامی، آیینی، پاپ، محلی، کلاسیک و تلفیقی پرداخته می‌شود. پخش ویدئو کلیپ‌ها نیز بخشی از این مجموعه است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
0
11
اللهم اغفر المؤمنین و المؤمنات
و المسلمین و المسلمات
الاحیاء منهم و الاموات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار