با هیپنوتیزم این گونه لاغر می‌شوید
کد خبر: ۱۶۵۴۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 22    -    ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
آیا مشکل از ماست که نمی‌توانیم رژیم غذایی خود را ادامه دهیم؟ باید بگویم نه. مشکل از شما نیست. مشکل از خود رژیم غذایی است که با انسان مانند ربات برخورد می‌کند. در زمانه‌ی اینترنت و گوگل اینکه یک نفر بنشیند پشت میز و بگوید برو صبح یک کف دست نان و یک قوطی کبریت پنیر بخور کار خیلی خاصی نکرده است.

هیپنوتیزم چگونه باعث لاغری می شود

هیپنوتیزم چگونه باعث لاغری می شود«تابناک با تو»؛ بسیاری از کسانی که دچار چاقی یا اضافه وزن هستند می‌گویند که چندین بار از رژیم غذایی مشخصی استفاده کرده اند و لاغر شده اند، اما پس از مدتی دوباره چاق‌تر از قبل شده اند.

برخی مراجعین می‌گویند: آیا مشکل از ماست که نمی‌توانیم رژیم غذایی خود را ادامه دهیم؟ باید بگویم نه. مشکل از شما نیست. مشکل از خود رژیم غذایی است که با انسان مانند ربات برخورد می‌کند. در زمانه‌ی اینترنت و گوگل اینکه یک نفر بنشیند پشت میز و بگوید برو صبح یک کف دست نان و یک قوطی کبریت پنیر بخور کار خیلی خاصی نکرده است. همه می‌دانند که اگر کمتر بخورند لاغر می‌شوند، اما مساله این است که نمی‌توانند.

پزشکان به برخی از بیماران خود می‌گویند دیگر نباید غذای چرب بخوری وگرنه رگ‌های قلبت مسدود می‌شود و سکته می‌کنی و می‌میری، اما با این وجود آن مریض غذای چرب می‌خورد و سکته می‌کند و می‌میرد! در واقع مساله‌ اصلی شکافی است که مابین دانستن و توانستن در زمینه‌ی غذا خوردن وجود دارد.

این شکاف به نظر می‌رسد به این دلیل است که عادات ما از جمله عادت به هله هوله خوردن، عادت به غذای زیاد خوردن و سایر عادات بد غذایی ریشه در ناخودآگاه دارد و حتی خود فرد هم نمی‌داند که چرا فقط از غذا لذت می‌برد؟

هیپنوتیزم چگونه باعث لاغری می شود

کاری که هیپنوتیزم انجام می‌دهد این است که با بردن مراجع به عمق مناسبی از خلسه، وارد ناخودآگاه او می‌شود و تنظیمات ناخودآگاه را تغییر می‌دهد. برای اینکه مطلب واضح‌تر شود باید مثالی بزنم. فرض کنیم فردی میزان اشتهایش حتی در وعده‌های غیر اصلی و میان وعده‌ها از یک تا ده، نمره‌ی ده را دارد. ما در هیپنوتیزم این نمره را به عددی که مناسب باشد کاهش می‌دهیم.

این که هیپنوتیزم می‌تواند باعث تغییر در تنظیمات ناخودآگاه و اشتهای یک فرد شود قطعی است و تجربه‌ی درمان افراد چاق نشان می‌دهد که به طرز شگفت انگیزی موفقیت آمیز است. به گونه‌ای که برخی مراجعان که در هر وعده‌ی غذایی بیش از دو بشقاب غذا می‌خورند می‌گویند امکان اینکه حتی ده قاشق بخوریم هم نداریم.

ما می‌دانیم که هیپنوتیزم این اثربخشی را دارد. کما اینکه می‌دانیم در زایمان طبیعی بدون درد و در جراحی بدون بی حسی و بیهوشی نیز در ایران و سایر کشور‌های دنیا استفاده می‌شود. اما بسیاری از اساتید معتقدند هنوز بشر دلیل اینکه هیپنوتیزم چنین اثر شگفت انگیزی دارد را کشف نکرده اند و بی تردید این انرژی درمانگر یا هیپنوتراپیست نیست و بلکه عظمت پروردگار است که هنوز ما بسیاری از چیز‌ها را نمی‌دانیم. اما خداوند را شاکریم که چنین نعمت‌های بزرگی در اختیار انسان‌ها قرار داده است.

هیپنوتیزم چگونه باعث لاغری می شود

امروز در برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران جراحی‌های سنگینی بدون بی حسی و بیهوشی و با بی دردی هیپنوتیزمی انجام می‌شود که سبب بهت محافل علمی دنیا شده است. بسیاری از دندانپزشکان در انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران آموزش داده اند و در کلنیک‌های خود بویژه در حوزه‌ی کودکان به جای بی حسی از هیپنوتیزم استفاده می‌کنند که مورد استقبال وسیع قرار گرفته است.

البته هیپنوتراپیست‌ها هم ممکن است با حسادت مواجه شوند. بالاخره هستند دندانپزشکانی که هنوز پدر یک کودک را در می‌آورند تا دندانش را درست کنند. خوب اینها، چون بلد نیستند و سواد لازم در زمینه‌ی هیپنوتیزم را ندارند طبیعتا خواهند گفت: ما به هیپنوتیزم اعتقادی نداریم!

اما هیپنوتیزم یک شعار نیست که کسی اعتقاد داشته باشد یا نداشته باشد، بلکه یک علم است و امروزه اثربخشی آن در تحقیقات علمی به اثبات رسیده است.

منبع: سر زندگی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
1
0
هینپوتیزم هم مانند اکثریت درمان ها اثر قطعی ندارد و این حرفها تبلیغات کاذب محسوب میشن. من خودم هیپنوتراپ هستم.این تبلیغات بیخودی در این سطح که اثرات قطعی رو به این درمان نسبت میدن در نهایت باعث بدنامی این روش درمانی و به کام شالاتان های اجتماعی تمام خواهد شد. هیپنوتیزم ،صرفا یک تکنیک درمانی است که اگر در سطح خود و در جای مناسب بعنوان یک تکنیک درمانی کمکی مثل سایر تکنیک ها توسط فردی که دارای صلاحیت درمانگری مانند پزشک یا روانشناس است در جای لازم خود استفاده شود ،در درمان کمک کننده خواهد بود.فقط همین مقدار و نه بیشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار