فرار بارسا از شکست در ال‌کلاسیکو به کمک VAR
کد خبر: ۱۶۵۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 19    -    ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
بارسلونا در نوکمپ برابر رئال مادرید متوقف شد ولی صدرنشین لالیگا باقی ماند.

بارسلونا چهارشنبه شب در یک بازی معوقه برابر رئال مادرید قرار گرفت و در نوکمپ بدون گل متوقف شد.

دو تیم به دنبال موقعیت سازی بودند اما تا دقیقه ۱۵ اتفاق مهمی رخ نداد. بارسا توپ و میانه میدان را در اختیار داشت اما نتوانست فرصت گلزنی داشته باشد. در دقیقه ۱۶ جرارد پیکه دروازه میزبان را نجات داد. مدافع اسپانیایی ضربه سر کاسمیرو را از روی خط دروازه برگرداند. پس از این حمله بازی در اختیار سفیدپوشان قرار گرفت و این تیم مدام موقعیت سازی می کرد.

نخستین کارت زرد بازی برای بارسا بود. ایوان راکیتیچ در دقیقه ۲۱ با خطا روی ایسکو جریمه شد. در دقیقه ۲۵ مارک آندره تراشتگن دروازه تیمش را نجات داد و اجازه نداد ضربه کریم بنزما از خط دروازه عبور کند. او ضربه دیگر بازیکن مادرید را نیز مهار کرد. بارسا در یک حمله به گلزنی نزدیک شد. این بار سرخیو راموس دروازه سفیدپوشان را نجات داد و ضربه لیونل مسی را از روی خط برگرداند.

فرار بارسا از شکست در ال‌کلاسیکو به کمک VAR

فدریکو والورده که نمایش خوبی در ال کلاسیکو ارائه کرده بود در دقیقه ۳۰ دروازه بارسا را تهدید کرد. او در لحظات پایانی نیمه اول نیز یک شوت خوب به سمت دروازه بارسا زد اما تراشتگن آن را مهار کرد. پیش از این جوردی آلبا یک فرصت خوب را از دست داد. مسی با یک پاس زیبا مدافع اسپانیایی را صاحب فرصت کرد اما این بازیکن ضربه اش را به بیرون زد. در این نیمه لوییس سوارس و لانگله هم با کارت زرد جریمه شدند. مادرید نسبت به بارسلونا بازی بهتری به نمایش گذاشت و فرصت های بیشتری برای گلزنی داشت.

نیمه دوم هم مادرید بازی را بهتر شروع کرد. به همین خاطر نخستین تعویض برای آبی - اناری ها بود. آرتورو ویدال در دقیقه ۵۵ به جای نلسون سمدو به میدان رفت. در این لحظه بازی برای چند دقیقه متوقف شد. هواداران میزبان به زمین توپ‌هایی را پرتاب کردند که نیروی امنیتی آنها را جمع کرد. دقایقی بعد مسی می توانست گلزنی کند اما موفق نشد به توپ ضربه بزند. در این لحظات دو تیم مدام حمله می کردند.

در دقیقه ۶۵ سوارس توسط کاسمیرو متوقف شد و کارت زرد دریافت کرد. ضربه آزاد مسی با تیر دفاعی برخورد کرد. در ادامه گرت بیل یک فرصت خوب را از دست داد و ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت. مهاجم ولزی دقایقی بعد به دلیل خطا روی آنتوان گریزمان کارت زرد دریافت کرد. موقعیت بعدی توسط دی یانگ از دست رفت و تیبو کورتوا به راحتی ضربه اش را مهار کرد.

مادرید در دقیقه ۷۲ توسط بیل به گل دست یافت اما داور با VAR، آن را آفساید اعلام کرد. لحظاتی بعد سوارس نتوانست از موقعیت خوب خود استفاده کند و ضربه اش با اختلاف به بیرون رفت. ایسکو با خطا روی گریزمان با کارت زرد جریمه نشد. بازیکن بعدی مادرید که با کارت زرد روبرو شد راموس بود. زین الدین زیدان تصمیم گرفت در دقیقه ۷۹ رودریگو و لوکا مودریچ را وارد زمین کند. ایسکو و والورده از بازی بیرون رفتند.

فرار بارسا از شکست در ال‌کلاسیکو به کمک VAR

آنسو فاتی هم فرصت بازی پیدا کرد و به جای گریزمان به میدان رفت. حمله های دو تیم بی نتیجه بود. داور پنج دقیقه وقت اضافه گرفت. دنی کارواخال با خطا روی فاتی جریمه کارت زرد دریافت کرد. در ادامه توپی از خط دروازه ها رد نشد و امتیاز ها تقسیم شد.

بارسلونا با ۳۶ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید صدرنشین باقی ماند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
0
0
تيتر كاملا اشتباه است
"مادرید در دقیقه ۷۲ توسط بیل به گل دست یافت اما داور با VAR، آن را آفساید اعلام کرد"
خير، كمك داور آفسايد اعلام كرده بود. با وي اي آر هم چك كردن ببينن گل آفسايد بوده يا نه كه نبود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار