فال روزانه چهارشنبه 98/09/27
کد خبر: ۱۶۵۳۱۹
تاریخ انتشار: 2019 December 18    -    ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوستی عزیزی که امروز به دنیا آمده‌ای، تولدتان مبارک، سالی که قصد آغاز آن دارید را بدون نگاه به گذشته شروع نکنید و با درس‌ از اتفاق‌هایی که تاکنون در زندگی تجربه کرده‌اید، سالی جدید و سرشار از تجربه‌های تازه را شروع کنید. احتمال مشاجره و دلخوری میان شما و اطرافیان در ماه‌های آذر و دی وجود دارد و در این ماه‌ها دل کسی را آزرده نکنید. در سال تولدتان با موقعیت‌های زیادی روبرو خواهید شد، این موقعیت‌ها از آن شما خواهد شد اگر رویکردی مدبرانه به زندگی داشته باشید و در کنار اینکه به نفع خودتان فکر می‌کنید، سود و ضرر دیگران را نیز در این موقعیت‌‌ها در نظر بگیرید. ماه فروردین سال آینده بهترین زمان برای گشت‌و‌گذار و تفریح و وقت‌گذراندن با دوستان است. اما در تفریح زیاده‌روی نکنید، چرا که فرصت‌ها مانند برق‌ و باد از جلوی چشم شما گذر خواهد کرد و از موقعیت‌ها بی‌نصیب می‌مانید. در پاییز سال آینده فرصتی برای دید و بازدید با اعضای دور و نزدیک فامیل برای شما مهیا می‌شود و یادآور خاطره‌های خوش گذشته خواهد بود، در این دید و بازدیدها در پاییز سال آینده چشم شما به عشقی قدیمی و دیرینه خواهد افتاد و آتش این عشق یک‌بار دیگر در دل‌تان زبانه خواهد کشید. سال تولدتان را با نگاهی به گذشته شروع خواهید کرد و این سال را با درس‌ها و تجربه‌های زیادی به پایان خواهید رساند.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد شرکت در مسابقه ورزشی یا رقابتی مهم را دارید اما به ناگهان بیمار شده‌اید و نگران هستید که اگر سلامتی‌تان را بدست نیاورید، فرصت شرکت در این مسابقه را از دست خواهید داد. غم به دل‌تان راه ندهید چرا که بهبودی حاصل خواهد شد و از این مسابقه عقب نخواهید افتاد. اوضاع مالی‌تان بهبود پیدا خواهد کرد و امروز از جانب یکی از آشنایان پولی به دست شما خواهد رسید. امروز قرار است به دیدار یکی از اعضای خانواده بروید، این دیدار میسر خواهد شد و در این مهمانی حسابی به شما خوش خواهد گذشت. مدت‌ها است که قصد انجام کاری در منزل را محل کار داشته‌اید و امروز به اندازه کافی سرتان خلوت خواهد شد تا این کار را با خیال راحت انجام دهید. توانایی‌ و استعداد‌ چشمگیری در انجام کارها دارید، امروز این توانایی از نظر پنهان نمی‌ماند و در محل کار یا منزل مورد توجه اطرافیان و همکاران قرار خواهید گرفت و اگر شاغل هستید شرایطی برای ارتقا شغلی فراهم می‌شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل خنده و شوخی نیستید و زندگی را بیش از حد سخت ‌میگیرید، مشکلات زندگی نیز شما را حسابی تحت فشار قرار داده و امروز حسابی دمق هستید. فراموش نکنید که خنده بر هر درد بی‌درمان دوا است و زندگی را بیش‌ا‌ز‌حد سخت نگیرید. به لحاظ مالی در مضیقه هستید و چاره‌ای برای حل مشکلات مالی‌‌تان پیدا نمی‌کنید. گره کارتان به دست یکی از اعضای فامیل و احتمالاً بزرگ‌ترهای خانواده باز خواهد شد و برای حل مشکلات مالی از بزرگ‌تر‌های فامیل درخواست کمک کنید. فردی میان شما و عشق‌زندگی‌تان قرار گرفته و قصد به‌هم زدن رابطه‌ شما را دارد، تکلیف‌تان را با این فرد روشن کنید و به او بفهمانید که به این راحتی‌ها از عشق‌زندگی‌تان دست نخواهید کشید. مدتی است که می‌خواهید در کلاس‌های کوتاه‌مدت آموزشی شرکت کنید و دانش‌تان را ارتقا بدهید، امروز زمان خوبی برای شروع فراگیری علم‌و‌دانش است و با شرکت در یک دوره آموزشی، یک سروگردن بالاتر از همقطاران‌تان باشید. انسان خوش‌مشرب و مردم‌داری هستید و این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و افراد را مانند آهنربا به سمت خودتان جذب خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان لجباز و یک‌دنده‌ای هستید و مرغ شما همیشه یک پا دارد، این روحیه باعث شده تا رنگ شادی و خوشحالی در زندگی‌ شما کمرنگ شود، امروز تصمیم بگیرید که این اخلاق را کنار بگذارید و با اطرافیان تعامل بهتری برقرار کنید. اطرافیان بر این باور هستند که شما مهره مار دارید و کسی نیست که در مقابل جذابیت‌تان مقاومت کند، امروز این خصوصیت را به فال نیک بگیرید و به لطف این رفتار، گره‌ از مشکلات‌تان باز کنید. روز خوبی را در محل کار یا منزل تجربه خواهید کرد و کارها زودتر از چیزی که فکرش را بکنید به پایان خواهد رسید. انسان رازداری نیستید و سفره دل‌تان را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید، این اخلاق را هرچه سریع‌تر کنار بگذارید و راز دل‌تان را پیش هرکسی بازگو نکنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان رفتار محبت‌آمیزی با شما خواهد داشت و از اینکه دل به عشق او سپرده‌اید، رضایت قلبی پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را در پیش ندارید و از آنجایی که انسان محتاطی نیستید، این سبک‌زندگی شما را امروز به خطر خواهد انداخت. امروز بیشتر از همیشه چشم‌تان به مال‌و‌دارایی‌های‌تان باشد چرا که اگر چشم چپ کنید، احتمال سرقت اموال‌ شما وجود دارد. انسان ولخرجی هستید و هزینه‌های زندگی‌تان سر به فلک گذاشته است، این سبک‌زندگی اعضای خانواده را دلخور کرده و ادامه این ولخرجی‌ها چیزی به غیر از تنگ‌دستی برای شما به دنبال نخواهد داشت. دل‌باخته کسی شده‌اید، اما این عشق را به هر کسی نگویید و بگذارید سِر میان شما و عشق‌تان، فاش کسی نشود. در محل کار یا زندگی انسان صادقی نیستید و مطمئن باشید که با دورویی و فریب راه به جایی نخواهید برد. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان به فرد دیگری علاقه نشان می‌دهد، اما با تحقیقات بیشتر متوجه خواهید شد که این احساس از پایه بی‌اساس است و بی‌دلیل بددل شده‌اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در رفتار با دیگران به آنها احترام نمی‌گذارید و این قضیه شما را به انسانی حرمت‌شکن تبدیل کرده است، از همین امروز به فکر حفظ احترام دیگران باشید و جایگاه خود را در میان آشنایان بهینه‌ کنید. مدت زیادی است که گرفتار قسط و قرض شده‌اید و تا خرخره بدهی بالا آورده‌اید، این شرایط ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز پولی به دست‌تان خواهید رسید و تمام بدهی‌ها را صاف خواهید کرد. عشق و محبت‌تان را به زبان نمی‌آورید و این قضیه باعث شده تا همسر یا عشق‌زندگی‌تان در محبتی که به او دارید به شک بیافتد، اجازه ندهید این شک ریشه‌دار شود و امروز در اولین فرصت عشق‌ خود را با کلام و رفتار به همسرتان ثابت کنید. مدتی است که قراری با دوستان نگذاشته‌اید و دائم مشغول کار هستید، امروز زمانی را به تفریح و سرگمی با دوستان قدیمی اختصاص دهید و کار و مشکلات زندگی را فراموش کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شغل جدیدی را در پیش‌رو دارید، اما در قبول این شغل یا تجارت شک دارید و بر این باور هستید که توانایی‌های لازم برای انجام این شغل جدید را ندارید، گوش‌تان به این باورها بدهکار نباشد و مطمئن باشید راحت‌تر از چیزی که حتی فکرش را بکنید از پس این شغل جدید بر خواهید آمد. مدت‌ها است که نقشه برگزاری مهمانی را در سر دارید اما فرصت مناسب پیدا نمی‌کنید، امروز روز خوبی برای مهمانی گرفتن است و دوستان و آشنایان را دعوت کنید و تا پاسی از شب خوش بگذرانید. انسان خلاقی هستید و ایده‌های نوآورانه‌ای در سر دارید، اوقات فراغت امروز خود را به انجام این ایده‌ها اختصاص دهید و به آنها جامه عمل بپوشانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

منزل یا محل کار شما نیاز به تغییرات اساسی دارد و امروز برای انجام این تغییرات پول هنگفتی از حساب‌تان خارج خواهد شد. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی و صمیمی خود خبری ندارید و امروز حسابی دلتنگ این رفیق قدیمی شده‌اید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بیشتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید به شما محبت خواهد کرد و غرق در عشق و محبت او خواهید شد. در محل کار یا زندگی خود نیاز به اتخاذ تصمیم‌هایی دارید که به دیگران نیز مربوط می‌شود، این تصمیم‌ها را بدون درنظر گرفتن شرایط اطرافیان اتخاذ نکنید و همیشه نظر دیگران را در تصمیم‌گیری‌ها جویا شوید. امروز کارهای غیرضروری زیادی برای شما پیش خواهد آمد و این کارها تمام اوقات فراغت شما را پر می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید، اما در انجام این سرمایه‌گذاری مردد هستید و شک دارید، امروز این سرمایه‌گذاری را انجام دهید چرا که ممکن است در کوتاه‌مدت سودی عاید شما نشود، اما سود هنگفتی در درازمدت روانه حساب‌های بانکی شما خواهد کرد. روز خوبی برای گردش و تفریح است و اگر فرصت دست داد، دست اعضای خانواده را بگیرید و بیرون بروید. در محل کار یا منزل مرتکب اشتباهی‌ شده‌اید و امروز همکاران یا اعضای منزل از این اشتباه باخبر خواهند شد. پای اشتباه خود بایستید و فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است. به لحاظ کاری برنامه جدیدی را برای شغل‌و‌حرفه‌تان در نظر دارید اما تاکنون در اجرای این برنامه جدید دست‌ نگه‌ داشته‌اید، امروز این برنامه را اجرا کنید و تجارت خود را در سطحی بالاتر قرار دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که شایسته محبت‌های بی‌دریغ شما است.

فـال روزانـه - Daily Omen

بیماری مزمنی دارید و مدت‌ها است که از این بیماری رنج می‌برید، امروز احتمال عود کردن این بیماری وجود دارد و بیشتر از روزهای دیگر مواظب سلامتی‌ خود باشید. اهل ولخرجی هستید و به پس‌انداز اعتقادی ندارید، امروز بابت این رویکرد تحت فشار قرار خواهید گرفت، چرا که با مشکل مالی روبرو خواهید شد، در نتیجه از همین امروز تصمیم به پس‌انداز بگیرید و پول‌های‌تان را برای روز مبادا کنار بگذارید. هدیه‌ای از یکی از آشنایان یا اعضای خانواده که در مکانی دور زندگی می‌کند به دست شما خواهد رسید و دریافت این هدیه شما و اهل منزل را حسابی خوشحال خواهد کرد. امروز زمان خوبی است تا توانایی‌های‌تان را به رخ دیگران بکشید و ثابت کنید که از هر انگشت‌تان هنر می‌بارد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کم‌ حوصله است و از کم‌محلی‌های او ناراحت خواهید شد، این برخورد را جدی نگیرید و مطمئن باشید عشق‌زندگی‌تان طاقت تحمل ناراحتی شما را ندارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در گذشته به سفارش فردی در جایی سرمایه‌گذاری کرده‌اید، این سرمایه‌گذاری جز ضرر و زیان، فایده‌ا‌ی برای شما ندارد و امروز از محل این سرمایه‌گذاری متضرر خواهید شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز هدیه‌ای بسیار جذاب و خاص برای شما گرفته و قصد دارد شما را با این هدیه شگفت‌زده کند. انسان صادق و درستکاری هستید و با عزم و اراده کار می‌کنید، این رفتار را ادامه دهید و مطئمن باشید اطرافیان متوجه رفتار و نیت درست شما خواهند شد. تصویر درستی از آینده را برای خودتان متصور نیستید و هدف دقیقی را در زندگی دنبال نمی‌کنید، امروز وقتی را کنار بگذارید و به روی فرصت، آینده‌ای روشن و دست‌یافتنی را برای خودتان متصور شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از آن روزهایی است که اصلاً حوصله ندارید و می‌خواهید روز را تا شب در رختخواب سپری کنید، اما کار بسیار مهمی در پیش دارید و امروز به هر قیمتی که شده باید تکلیف این کار مهم را روشن کنید. به‌رغم خستگی و کسالتی که دارید این کار را انجام دهید و مطمئن باشید عواقب انجام این کار، به ارزش زحمتی که برای انجام آن می‌کشید می‌ارزد. وقت زیادی برای انجام کارها نمی‌گذارید و تمام کارها را سرسری و بی‌دقت انجام می‌دهید. فراموش نکنید که راه موفقیت از میان صبر و حوصله عبور می‌کند و از امروز کارها را با دقت و حوصله بیشتری انجام دهید. چند روزی است که روی آرامش را ندیده‌اید و دائم نگران و مضطرب هستید، امروز وقتی را برای مراقبه و مدیتیشن یا انجام کارهای مذهبی کنار بگذارید و تمدد اعصاب پیدا کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روحیه‌ای بسیار حساس دارید و امروز ممکن است این روحیه کار دست‌تان بدهد و با کوچکترین نارحتی از کوره در بروید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود با دیگران باشید. اهل فخر فروشی هستید و همیشه از دید بالا به پایین به افراد نگاه می‌کنید، این روحیه باعث شده تا دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند و مانند گذشته توجهی به شما نداشته باشند. فراموش نکنید زمینی که بلند است هرگز آب نخواهد خورد و راه مردم‌داری و دوستی با دیگران از میان تواضع و فروتنی می‌گذارد. کارهای مفیدی در محل کار یا خانه انجام داده‌اید و امروز این کارهای مفید در نظر همکاران یا اهل منزل جلوه خواهد کرد. مدتی است که دلخوری بین شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد شده است، امروز این دلخوری از بین می‌رود و میان شما و عشق‌زندگی‌تان دوباره صلح و صفا برقرار خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار