فال روزانه یک شنبه 98/09/24
کد خبر: ۱۶۵۰۳۸
تاریخ انتشار: 2019 December 15    -    ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سال بسیار شلوغ و نابسامانی انتظار شما را می‌کشد، اما نگران نباشید چرا که با تیزهوشی و تدبیر می‌توانید به نابسامانی‌ها خاتمه دهید و سالی درخشان را برای خودتان رقم بزنید. در این سال بیشتر از هر چیز به خودتان تکیه کنید و به رغم اینکه اطرافیان توقع‌های زیادی از شما خواهند داشت، شما راه خودتان را بروید و در تعامل با دیگران سیاست‌ داشته باشید. در این سال از حمایت دوستان و نزدیکان بی‌نصیب نخواهید ماند و در ماه‌های خرداد و تیر سال آینده مشغله‌های زیادی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، در این ماه‌ها سبک‌زندگی سالم و بدون استرسی را دنبال کنید تا گرفتار بستر بیماری نشوید. به دیدگاه خودتان و قضاوتی که در خصوص مشکلات دارید اعتماد نمایید و اجازه ندهید شلوغی‌های روزگار میان شما و اطرافیان فاصله بیاندازد. سالی که در پیش‌رو دارید را جدی بگیرید و با هوش و ذکاوت این سال را به یکی از بهترین سال‌های زندگی‌تان تبدیل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید و اگر فشار خون دارید، حتماً فشار خون خود را چندین بار بررسی کنید. مشکلات مالی دست از سر شما بر نمی‌دارند و امروز از جانب پدر یا مادر یا یکی از بزرگ‌ترهای فامیل پولی به شما می‌رسد و نگرانی‌های مالی‌تان برطرف می‌شود. در انتخاب دوستان‌تان بیشتر دقت کنید و تنها با افرادی بیرون بروید که تفکر مثبت و سازنده‌ای دارند. امروز موقعیتی برای گشت‌و‌گذار در دشت‌ و دمن فراهم خواهد شد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و با همسر با عشق‌زندگی‌تان حسابی تفریح کنید. مدتی است که از فامیل و آشنایان خبری نگرفته‌اید و امروز فرصت خوبی است که دیداری تازه کنید و به دلجویی بزرگترهای فامیل بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزهای بسیار پرکار و تلاشی را پشت‌سر گذاشته‌اید و کار بیش‌ازحد، سلامت شما را به خطر انداخته است، امروز به خودتان مرخصی بدهید و به غیر از استراحت کامل، هیچ‌کاری انجام ندهید تا خستگی حسابی از تن شما بیرون رود. انسان عجولی هستید و همیشه به دنبال پول‌های بادآورده می‌گردید، فراموش نکنید که ثروت بادآورده را باد با خود می‌برد و به جای گشتن دنبال راه‌های سریع برای کسب درآمد، به فکر روش‌های درازمدتی برای افزایش درآمد باشید. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان جروبحثی در می‌گیرد و این مشاجره اعصاب شما را حسابی خورد خواهد کرد، اما سعی کنید حرف ناپسندی از دهان شما خارج نشود که بعد بابت این حرف از گفته‌های‌تان پشیمان شوید. ذهن‌تان را بیش‌از‌حد به تغییر چیزهایی که نمی‌توانید تغییر دهید مشغول می‌کنید، این رویه را کنار بگذارید و به استقبال زندگی با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش بروید. یکی از نزدیکان یا دوستان شما امروز کاری برخلاف میل‌تان انجام می‌دهد و این رفتار شما را از او حسابی ناامید می‌کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی برای ورزش و گشت‌و‌گذار را در پیش‌رو دارید و به لحاظ مالی نیز پول خوبی در راه شما است و دغدغه مالی نخواهید داشت. امروز از آن روزهایی است که کارهای شما مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد و اگر به فکر تحت‌تاثیر قرار دادن کسی هستید، همین امروز اقدام کنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را غرق عشق و محبت می‌کند و روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد. مدتی است که وقتی برای خانواده کنار نگذاشته‌اید و پدر و مادرتان حسابی دلتنگ شما هستند. امروز فرصتی را در کنار آنها بگذارنید و اگر موقعیت دست داد، برای شام اهل منزل را بیرون ببرید و آنها را مهمان شبی خاطره‌انگیز کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی را به لحاظ سلامتی در پیش ‌ندارید و صبح از دردی جانکاه و کشنده از بستر بلند شده‌اید، این درد احتمالاً در ناحیه کمر و گردن شما است و اگر چنین دردی را سرسری بگیرید، بدون شک در آینده شما را به بستر بیماری خواهد انداخت. روز شلوغی را در پیش ندارید و بد نیست که به خودتان مرخصی بدهید و حسابی استراحت کنید. مسافرتی را در پیش دارید، اما این مسافرت در آخرین لحظه لغو می‌شود و به آینده موکول خواهد شد. انسان خودرای و خودمختاری هستید و برای تصمیم‌هایی که در زندگی می‌گیرید با کسی مشورت نمی‌کنید، این رفتار باعث دلخوری همسر یا عشق‌زندگی‌تان شده و اگر به این روش ادامه دهید، فاصله‌ای عمیق میان شما ایجاد خواهد شد. پدر یا یکی از بزرگ‌ترهای فامیل امروز به کارهای شما خرده خواهد گرفت و علی‌رغم اینکه اشتباه بزرگی را انجام نداده‌اید، حسابی شما را سرزنش خواهد کرد. این سرزنش‌ را آویزه گوش کنید و آن را به درسی برای زندگی آینده‌تان تبدیل نمایید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزها است که احساس می‌کنید کودک درون‌تان بیدار شده و حسابی می‌خواهید شیطنت کنید. این احساس را به فال نیک بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را دوباره زنده کنید. گره‌ای در کار و زندگی شما افتاده و به هر دری که می‌زنید این گره باز نمی‌شود، امروز برای حل این مشکل با پدر یا یکی از بزرگ‌ترهای فامیل مشورت کنید و راه چاره را از او جویا شوید. امروز همسرتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما محبت خواهد کرد. کارها را به سرعت انجام نمی‌دهید و این قضیه باعث شده تا همیشه از کارهای‌تان عقب بمانید. امروز کارها را با سرعت بیشتری انجام دهید و کاری کنید که اطرافیان از سرعت‌عمل شما شگفت‌زده شوند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اراده و اعتماد‌‌به‌نفس کافی ندارید و این قضیه شما را حسابی در زندگی عقب انداخته است، ریشه نبود اعتماد‌به‌نفس و اراده را در نگرش خود به زندگی جویا شوید و با اصلاح این دیدگاه، اراده‌ای پولادین بدست آورید. مدتی است که پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این فرد بدهی‌اش را به شما بازپس می‌دهد و نگرانی‌های مالی‌تان خاتمه می‌یابد. چندروزی است که به خودتان وعده داده‌اید کار دلخواه و مفرحی را امروز انجام دهید، اما امروز به اندازه‌ای سر شما شلوغ خواهد شد که حتی فرصت سر خاراندن پیدا نمی‌کنید و انجام این کار به آینده موکول می‌شود. حواس‌پرتی جلوی انجام دقیق کارها را گرفته است و کارها بر وفق مراد شما در محل کار یا منزل پیش نمی‌رود، امروز زمان خوبی است که با تمرکز بیشتر به فکر انجام کارها باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روزگار خوبی را سپری نمی‌کنید و ذهن‌تان بیش‌از‌حد درگیر مشکلات روزمره زندگی شده است، در چنین شرایطی برای آرامش از مدیتیشن و مراقبه کمک بگیرید و ورزش کنید. دعوای حقوقی یا مشکل مالی با فردی دارید و امروز این دعوا به نفع شما خاتمه پیدا خواهد کرد. انسان بسیار لجباز و یک‌دنده‌ای هستید و این روحیه باعث شده تا اعضای فامیل و دوستان از شما حسابی گله‌مند باشند. ادامه این رفتار چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت و هر چه سریع‌تر لجبازی را کنار بگذارید، سریع‌تر به فردی محبوب در میان اطرافیان تبدیل خواهید شد. کوچکترهای فامیل به مشورت و راهنمایی‌های شما نیاز دارند و امروز وقتی را برای گفتگو با آنها اختصاص دهید و تجربه‌هایی که در زندگی‌ داشته‌اید را با آنها در میان بگذارید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز تلاش زیادی خواهد کرد تا به شما ثابت کند که از همیشه بیشتر دوست‌تان دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از خواب که بلند شده‌اید احساس سلامتی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و این انرژی را به دیگران منتقل کنید. روز خوبی برای سرمایه‌گذاری است و اگر می‌خواهید بیشترین سود را ببرید، پول خود را در بازار املاک و مستقلات سرمایه‌گذاری کنید. کارهای زیادی در منزل باید انجام دهید و این کارها بیشتر زمان شما را خواهد گرفت. مشاجره‌ای کوچک میان شما و عشق‌زندگی‌تان در خواهد گرفت، همسر یا عشق‌زندگی‌تان دلیل اصلی این مشاجره نیست و فردی قصد دارد میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان فاصله بیاندازد، این دسیسه را برملا کنید و اجازه ندهید به همین راحتی از عشق‌زندگی‌تان دور شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به‌رغم اینکه به لحاظ پزشکی در سلامت کامل به سر می‌برید، احساس خستگی و بیماری می‌کنید و شادی و نشاط را از خود دور کرده‌اید، چه بسا این احساس جنبه روحی و روانی داشته باشد و به جای اینکه خودتان را در بستر بیماری بیاندازید، از منزل بیرون بروید و با کار و تلاش بیماری را از تن خود دور نگه دارید. امروز فردی از شما درخواست پول خواهد کرد، اما شما در شرایطی نیستید که به این فرد پولی قرض بدهید، در نتیجه رودربایستی را بگذارید کنار و به این فرد پاسخ نه بدهید. توانایی خاصی در تحت‌تاثیر قراردادن دیگران دارید و این روحیه امروز به شما در حل کارها و مشکلات کمک خواهد کرد. مدتی است که آ‌ن‌گونه که باید و شاید وقت لازم را به بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص نداده‌اید و امروز اهل منزل از شما توقع دارند که فرصتی را در کنار آنها باشید، اما شما می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، در نتیجه به اعضای خانواده نه بگویید و از تنهایی و خلوت با خودتان لذت ببرید. امروز صبح چیزی به دست شما می‌رسد و بابت این قضیه تمام روز را خوشحال و شاد پشت‌سر خواهید گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیشتر از همیشه به همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه کنید و تا می‌توانید دل او را بدست آورید. سفری غیرمنتظره برای شما پیش می‌‌آید و از آنجایی که اعضای خانواده آماده مسافرت شما نیستند، از این سفر ناراحت خواهند شد. اما این سفر فایده‌های زیادی برای شما و اهل منزل دارد و مطمئن باشید پس از اینکه اعضای خانواده در جریان دستاوردهای این سفر قرار بگیرند، ناراحتی از این مسافرت به دل نخواهند گرفت. انسان سلطه‌جویی هستید و دوست دارید تمام رفتارهای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را تحت کنترل بگیرید. این رفتار به غیر از دلخوری چیزی به دنبال ندارد و اگر همین امروز این اخلاق را کنار نگذارید، در آینده فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد خواهد شد. روز را با بی‌حوصلگی شروع کرده‌‌اید و به نظر می‌رسد که روز خسته‌کنند‌ه‌ای در پیش دارید، اما اجازه ندهید امروز با کسالت به پایان برسد و با انجام کارهای خلاقانه روزی شاد و سرگرم‌کننده را تجربه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان مردم‌داری نیستید و همیشه بد دیگران را می‌خواهید، این رفتار نه‌تنها باعث شده تا اطرافیان از شما کناره‌گیری کنند، بلکه این نگرش منفی، کارایی شما را نیز تحت‌تاثیر قرار داده و همه‌چیز را با رویکردی منفی در نظر می‌گیرید. این اخلاق را کنار بگذارید و چیزهای خوش و مثبت زندگی را ببینید و همیشه خیرخواه دیگران باشید. امروز بیشتر از همیشه مواظب پول و ثروتی که اندوخته‌اید باشید و اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری کنید، این سرمایه‌گذاری را با دقت و وسواس تمام انجام دهید و تمام جوانب کار را در نظر بگیرید، در غیر این‌صورت احتمال از بین رفتن سرمایه شما وجود دارد. امروز بعدازظهر خبر خوبی به دست شما می‌رسد، این خبر تنها برای شما فرخنده نیست و اعضای خانواده هم از شنیدن آن شاد خواهند شد. روز خوبی برای عشق و عاشقی است و از لحظه‌لحظه بودن در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان حسابی لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از صحبت یکی از همکاران یا دوستان سو‌‌ء‌برداشت خواهید کرد و به جای اینکه رفتار ناخوشایندی را در قبال این صحبت در پیش بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم توجه بیشتری به شنیده‌های خود داشته باشید و زود نتیجه‌گیری نکنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پول خوبی نصیب‌تان خواهد شد.  احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف ناگفته‌ای در سینه نهان دارد، امروز سر صحبت را باز کنید و اجازه ندهید این حرف ناگفته بیشتر از این همسر یا عشق‌زندگی‌تان را آزار دهد. اشتباه‌های زیادی در زندگی انجام می‌دهید و از آنجایی که اهل مطالعه و کتاب‌خوانی نیستید، روش دقیق جلوگیری از این اشتباه‌ها را نمی‌دانید. از همین امروز کتاب‌خوانی را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با کسب دانش به حل مشکلات بپردازید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار