شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسی
کد خبر: ۱۶۴۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 14    -    ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
بسیاری از لباس‌های دایانا، پرنسس از دنیا رفته انگلیسی، از توجه و ارزش مادی و معنوی برای طرفدارانش در حراجی‌های جهانی برخوردار است. تاکنون هیچ‌یک از لباس‌های او بدون مشتری نبوده و فروش آن با شکست مواجه نشده‌است. اما در یکی از جدیدترین حراجی‌ها، لباس رقص او فروش موفقی نداشت و کسی حاضر نشد آن را بخرد.

شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسیاختصاصی تابناک باتو؛ بسیاری از لباس‌های دایانا، پرنسس از دنیا رفته انگلیسی، از توجه و ارزش مادی و معنوی برای طرفدارانش در حراجی‌های جهانی برخوردار است. تاکنون هیچ‌یک از لباس‌های او بدون مشتری نبوده و فروش آن با شکست مواجه نشده‌است. اما در یکی از جدیدترین حراجی‌ها، لباس رقص او فروش موفقی نداشت و کسی حاضر نشد آن را بخرد؛ او با این لباس همراه «جان تراولتا» در کاخ سفید و در ضیافت شام «رونالد ریگان» و همسرش «نانسی ریگان» رقصیده بود.

 

شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسی

لباس مخملی به رنگ آبی تیره، که پرنسس دایانا در سال ۱۹۸۵ میلادی پوشیده بود، مشتری پیدا نکرد، در حالی‌که دو لباس اخیر او در حراجی با قیمت بسیار بالایی به فروش رسید.

شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسی

این‌لباس تنگ با شانه‌های عریان طراحی «ویکتور ادلستاین» و یکی از مشهورترین لباس‌های دایانا است که در سال ۱۹۹۷ میلادی از دنیا رفت.

شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسی

لباس رقص در حراجی «کری تیلور» لندن برای فروش گذاشته شد و قیمت آن بین ۲۵۰ هزار تا ۳۰۰ هزار پوند متغیر بود، اما نتوانست به فروش برسد. پیش از نمایش لباس، کری تیلور صاحب حراجی به رویترز گفت: در انگلیس و آمریکا علاقه زیادی به این لباس وجود دارد، چون یکی از لباس‌های فراموش‌نشدنی دایانا در آمریکا است. او افزود این لباس در سال ۲۰۱۳ توسط مردی رمانتیک که قصد داشت همسرش را خوشحال کند به مبلغ ۲۰۰ هزار پوند خریداری شد. اما زن این لباس را به ندرت پوشید، سپس با همسرش تصمیم می‌گیرند به جای اینکه لباس در کمد خاک بخورد دوباره آن را به نمایش عموم بگذارند و به فروش برسانند.

شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسی

جان تراولتا بازیگر مشهور هالیوودی هم در مصاحبه با «یاهو سرگرمی» درباره رقص با دایانا مصاحبه کرد. او گفت: وقتی با دایانا می‌رقصید عصبی بوده است، و افزود: فکر کردم باید به روز‌های مدرسه برگردم تا یاد بگیرم در مهمانی‌ها برقصم تا نشان دهم که می‌توانم او را در رقص همراهی‌کنم. فکر نمی‌کردم کار به جایی برسد که بخواهم با او برقصم.

شکست حراجی لباس رقص پرنسس معروف انگلیسی

دو لباس دیگر دایانا در همان حراجی، یکی با قیمت ۴۸ هزار و دیگری ۲۸ هزار پوند به فروش رسید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
2
بیان لیاس منو بخرن ارزونم حساب میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار