سپاهان به صدرنشینی استقلال پایان داد
کد خبر: ۱۶۴۹۰۹
تاریخ انتشار: 2019 December 13    -    ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تیم فوتبال سپاهان توانست با برتری برابر پیکان، موقتا به رده نخست جدول صعود کند.

۲ تیم فوتبال سپاهان و پیکان در آخرین دیدار روز جمعه در چارچوب هفته پانزدهم در اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ گله میزبان به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی موقتا صدرنشین لیگ برتر شوند.

گل‌های سپاهان را در این دیدار، ولسیانی در دقیقه ۲۱ از روی نقطه پنالتی و امید نورافکن با شوتی زیبا در دقیقه ۲+۴۵ به ثمر رساندند.

سپاهان با این برد ۲۸ امتیازی شد و موقتا به رده نخست صعود کرد. پیکان نیز با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

____________________________________________________________________________________________

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و شهر خودروی مشهد در آغاز هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) به قضاوت موعود بنیادی‌فر و در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با این تساوی ۲۵ امتیازی شدند و در جایگاه چهارم جدول باقی ماندند. آن‌ها با این تساوی فرصت صدرنشینی را از دست دادند. نساجی نیز با ۱۳ امتیاز از رده دوازدهم تکان نخورد.

____________________________________________________________________________________________

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولاد خوزستان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و در هوای برفی پیگیری شد که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور به پایان رسید.

رضا اسدی در دقیقه ۷۱ تک گل این بازی را برای تیم تراکتور به ثمر رساند تا تیمش به سه امتیازی ارزشمند دست پیدا کند.

با این نتیجه، تیم تراکتور پس از ناکامی در پنج بازی پی در پی توانست طعم پیروزی را بچشد و با ۲۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول جای گرفت. شاگردان جواد نکونام هم با ۲۳ امتیاز همچنان در جایگاه پنجم جدول باقی ماندند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار