فال روزانه جمعه 98/09/22
کد خبر: ۱۶۴۸۶۸
تاریخ انتشار: 2019 December 13    -    ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان مبارک، سالی سرشار از ماجراجویی و هیجان در انتظار شما است و در این سال موقعیتی فراهم می‌شود تا تمام راه‌هایی که نرفته‌اید و فرصت‌هایی که امتحان‌‌نکرده‌اید را تجربه کنید. انجام این کارها به راحتی نخواهد بود و در سالی که پیش‌رو دارید با دشواری‌هایی نیز روبرو خواهید شد اما این دشواری‌ها مانع شما نخواهد شد و را‌ه‌تان را با پشتکار و تلاش باز خواهید کرد. تغییرات در زندگی شما از آذر ماه امسال شروع می‌شود و گستردگی بعضی از این تغییرات به اندازه‌ای است که نباید از انجام آنها متعجب شوید. در اسفند ماه رؤیاهای بی‌ثمری در ذهن شما شکل خواهد گرفت، رویاپردازی را کنار بگذارید و با واقعیت زندگی روبرو شوید. در ماه فروردین سال آینده زندگی شما به مسیری خواهد رفت که جسارت بیشتر شما را طلب می‌کند. سعی کنید با جسارت و مردم‌داری، توجه دیگران را جلب کنید و از راهنمایی‌های و کمک اطرافیان کمک بگیرید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، شهریور ماه سال آینده عشقی سوزان در نهان‌خانه دل شما زبانه خواهد کشید. فرازوفرودهای مختلفی را در سالی که در پیش‌رو هست تجربه خواهید کرد اما به لطف توان و روحیه پرانگیزه‌ای که دارید، این فرازوفرودها را پشت‌ سر خواهید گذاشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی انتظار شما را می‌کشد، به شرط اینکه تمرکز خود را از دست ندهید و کارها را با حضور فکر بیشتری دنبال کنید. امروز با فرد مهم و سرشناسی ملاقات خواهید کرد، بیش‌‌ازحد تحت تأثیر شخصیت این فرد قرار نگیرید و اعتماد‌به‌نفس خود را از دست ندهید. امروز در بیرون از منزل با فردی روبرو می‌شوید و بین شما و این فرد جروبحثی درخواهد گرفت. قبل از اینکه این مشاجره به جاهای باریک بکشد، جرو‌بحث را خاتمه دهید. به مشکلی بر خورده‌اید و این مشکل حسابی ذهن شما را به خود مشغول کرده است، در این شرایط هیچ‌چیز به اندازه هم‌صحبتی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما آرامش نخواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و به‌رغم اینکه از توانایی‌های خود آشنا هستید، قول‌هایی به آنها داده‌اید که می‌دانید از عهده انجام این قول‌ها برنخواهید آمد. امروز تصمیم بگیرید که اهمیت بیش‌ازحد به اطرفیان را کنار بگذارید و دیگران را نسبت به خودتان پرتوقع نکنید. اشتیاق زیادی به فراگیری چیزهای جدید دارید و مطمئن باشید دانشی که امروز کسب می‌کنید، راه‌گشای فردای شما خواهد بود. امروز زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری نیست و اگر پول خود را در انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید احتمال دارد که امروز ضرر هنگفتی متحمل شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان از بودن در کنار شما لذت می‌برد و امروز حسابی از شما برای اینکه همیشه هوای او را داشته‌اید قدردانی خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است و این مشاجره بیشتر ریشه در مشکلات مالی دارد، در نتیجه سعی کنید با همفکری و مشورت با اهل منزل، چاره‌ای برای این مشکل مالی پیدا کنید و جلوی مشاجره‌های بی‌دلیل را بگیرید. سبک‌زندگی عجولانه‌ای دارید و تاکنون بابت عجله‌به‌خرج‌دادن درکارها ضررهای زیادی کرده‌اید، فراموش نکنید که عجله کار شیطان است و از امروز صبر و تأمل را جایگزین عجله در کارها کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما راه درست را برای انجام این کار نمی‌دانید، این موضوع را با پدرومادر، یا بزرگ‌ترهای فامیل مطرح کنید و نظر آنها را در خصوص انجام این کار جویا شوید. مسافرتی به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان در پیش‌ دارید، حتماً به این مسافرت بروید و مطمئن باشید این سفر محبت میان شما و عشق‌زندگی‌تان را افزایش می‌دهد. چند روزی است که در محل کار قصد مشورت با کسی را دارید و امروز فرصتی برای مشورت با این فرد مهیا خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از اعضای فامیل مدتی است که از شما پولی قرض کرده و تاکنون این پول را پس نداده است، امروز همین فرد دوباره به مشکل مالی افتاده و از شما درخواست پول خواهد کرد. سابقه این فرد در بازپرداخت پول را فراموش نکنید و مطمئن باشید اگر امروز به او پول دهید دیگر روی پول‌تان را نخواهید دید. انسان مردم‌دوستی هستید و سعی کرده‌اید همیشه هوای رفقای‌تان را داشته باشید، اما امروز میان شما و یکی از دوستان نزدیک‌تان مشاجره‌ای در می‌گیرد و رفاقت چندین و چند ساله‌ شما از بین می‌رود. روزهای بسیار شلوغی را پشت‌سر گذاشته‌اید و چند وقتی است که لحظه‌ای بیکار نبوده‌اید، امروز سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای تفریح پیدا خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان مؤدب و خوش‌برخوری هستید و این اخلاق شما را به نُقل انجمن هر مجلسی تبدیل کرده است، اما به لحاظ مالی اوضاع خوبی ندارید و اگر به فکر افزایش درآمد هستید، از همین امروز به فکر سرمایه‌گذاری باشید. رابطه محکمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان برقرار است اما چند روزی است که فرصت زیادی برای بودن در کنار او پیدا نکرده‌اید و امروز بعد‌ازظهر وقتی را برای گذراندن در کنار هم اختصاص دهید و سینما یا پارک بروید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. فردی در محل کار یا منزل بدخواه شما است و همیشه چوب لای چر‌خ‌تان گذاشته است، امروز این فرد در پیش‌روی شما رسوا خواهد شد و بی‌آبرویی او را به چشم خود خواهید دید. اهل ورزش و تفریح هستید اما همیشه زیاد‌ه‌روی می‌کنید و زمان زیادی از روزهای شما به ورزش و تفریح می‌گذرد، امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری روی زندگی‌تان داشته باشید و تعادل را میان ورزش و کار حفظ کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دخل‌و‌خرج زندگی‌تان با هم نمی‌خواند و همیشه از هزینه‌ها عقب هستید، از همین امروز این روش را کنار بگذارید و به جای ولخرجی، صرفه‌جویی و پس‌‌انداز را در پیش بگیرید. در دام عشق‌ گرفتار شده‌اید و روزی نیست که آتش عشق در سینه شما زبانه نکشد. در این عشق عجله نکنید و در کنار اینکه به ندای قلب‌تان گوش می‌دهید، عقل سلیم را در نظر داشته باشید. امروز بعد‌ازظهر یکی از نزدیکان یا اعضای فامیل، شما را به منزل‌اش دعوت می‌کند، اما در این مهمانی صحبت‌های ناخوشایندی مطرح خواهد شد و در این مهمانی اصلاً به شما خوش نخواهد گذشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

صبح با خستگی و کسالت از بستر بلند شده‌اید، اما نگران نباشید و به هر قیمتی که شده از منزل بیرون بروید و مطمئن باشید هوای خارج از منزل خستگی را از تن شما بیرون خواهد کرد. آن‌گونه که باید و شاید قدر پول و ثروت را در زندگی نمی‌د‌انید و به همین دلیل نیز اندوخته‌ای پس‌انداز نکرده‌اید، از قضای روزگار امروز نیازمند پول خواهید شد و از اینکه پولی در دست‌و‌بال‌تان نیست حسابی ناراحت می‌شوید. انسان‌ بسیار سخت‌کوشی هستید و بیشتر اوقات روز را در محل‌کار سپری می‌کنید، این سبک‌زندگی‌ اهل منزل را کلافه کرده و اعضای خانواده دلتنگ شما هستند. از امروز به بعد سعی کنید وقت بیشتری برای خانواده اختصاص دهید. به لحاظ کاری مخالفان زیادی در کسب‌و‌کارتان دارید و افراد زیادی هستند که بد شما را می‌خواهند، امروز بیش‌از‌حد مواظب اطرافیان خود باشید چرا که یکی از همین افراد برای شما دردسری درست خواهد کرد. هوای همسر یا عشق‌زندگی‌تان را داشته باشید چرا که یکی از اطرافیان برای فاصله انداختن میان شما دائم در حال نقشه‌ کشیدن است.

فـال روزانـه - Daily Omen

گٰره‌ای در کار شما افتاده و نمی‌دانید برای بازکردن این گره از چه کسی کمک بگیرید، امروز با فرد بسیار مهمی روبرو خواهید شد، مشکل خود را با این فرد در میان بگذارید و مطمئن باشید که دست یاری به سمت شما دراز خواهد کرد. مدتی است که کسی در گوش شما زمزمه می‌کند کارتان را رها کنید و کاسبی جدیدی راه بیاندازید، گوش‌تان به حرف این فرد بدهکار نباشد، چرا که اگر کارتان را رها کنید، فرصتی برای راه‌اندازی تجارت جدیدی پیدا نخواهید کرد و از کاری که داشته‌اید نیز بی‌نصیب می‌مانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان در زندگی چیزی برای شما کم نگذاشته است و امروز فرصت خوبی دست خواهد داد تا کنار هم بنشینید و خاطرات خوش گذشته را مرور کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

پدر یا مادر یا یکی از نزدیکان شما مدتی است که در بستر بیماری افتاده است، امروز خبرهای خوشی از او خواهید شنید و باخبر می‌شوید که بیماری‌اش رو به بهبود است. امروز بعدازظهر قرار است با دوستان و رفقا بیرون از منزل بروید، در مسیر چشم شما به فردی می‌افتد و با نگاه اول عاشق او خواهید شد. دل‌مشغولی‌های زیادی دارید و ذهن‌تان به اندازه‌ای گرفتار است که اصلاً حوصله کار ندارید، در این شرایط به خودتان استراحت دهید و با ذهنی آرام و متمرکز برای کار فردا آماده شوید. انسان خوش‌سخن و خوش‌برخوردی هستید و اطرافیان شما امروز از این خصوصیت‌ها تحت‌تاثیر قرار خواهند گرفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

همیشه جویای علم و دانش بوده‌اید اما آن‌گونه که باید و شاید فرصتی برای کسب‌ علم پیدا نکرده‌اید، امروز شرایطی برای شرکت در یک دوره آموزشی فراهم خواهد شد، این شرایط را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید دانش اندوخته کنید. امروز ایده‌های بسیار خوبی به ذهن شما می‌رسد، این ایده‌‌ها را دست‌کم نگیرید و تا جایی که می‌توانید به آنها جامه عمل بپوشانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز ثابت خواهد کرد که شما را بیشتر از همیشه دوست دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

سفر دسته‌جمعی را به همراه اعضای خانواده یا دوستان در پیش دارید، در این سفر حسابی به شما خوش خواهد گذشت و به لحاظ روحی نیز این سفر به شما کمک می‌کند تا غم‌و‌غصه‌های‌تان را فراموش کنید. روز خوبی برای عشق‌و‌عاشقی نیست و در چنین شرایطی بهتر است مواظب رفتار و گفتارتان باشید. به لحاظ شغلی دل به کار نمی‌دهید و آن‌گونه که انتظار می‌رود کار نمی‌کنید، اگر امکان دارد شغل‌تان را عوض کنید و مطمئن باشید تغییر شغل روحیه شما را بهتر می‌کند و از دل و جان به شغل جدید مشغول خواهید شد. امروز صبح مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای فامیل به راه خواهد افتاد، محبت میان شما و این فرد به اندازه‌ای است که اجازه نمی‌دهد کدورت از این مشاجره در دل شما باقی بماند و تا انتهای روز میان شما و این فرد صلح‌و‌صفا برقرار خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل مشورت و مشاوره با دیگران نیستید و همیشه حرف خودتان را در انجام کارها می‌زنید، این روحیه نه تنها اطرافیان را از شما دور کرده است، بلکه کارها نیز طبق مرادتان پیش نمی‌رود. از امروز به فکر اصلاح این سبک‌زندگی باشید و قبل از انجام کارهای مهم، با ریش‌سفیدهای فامیل مشورت کنید. انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این رفتار باعث شده تا یکی از اطرافیان که قبلاً از شما پولی گرفته و تاکنون آن را پرداخت نکرده‌ است، دوباره تقاضای پول کند. مطمئن باشید اگر این بار هم به این فرد پول قرض دهید، دِین خودش را ادا نخواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار