سوپ بروکلی و شیر، لذیذ و پرخاصیت
کد خبر: ۱۶۴۷۵۹
تاریخ انتشار: 2019 December 15    -    ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
خواص کلم بروکلی بر کسی پوشیده نیست و اگر در کنار شیر قرار گیرد، این خاصیت‌ها دوچندان می‌شود. امروز تصمیم داریم روش تهیه‌ی سوپ بروکلی و شیر را به شما آموزش دهیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سوپ لذیذ و پرخاصیت، با ما همراه باشید.

سوپ بروکلی و شیر، لذیذ و پرخاصیتاختصاصی تابناک باتو؛ خواص کلم بروکلی بر کسی پوشیده نیست و اگر در کنار شیر قرار گیرد، این خاصیت‌ها دوچندان می‌شود. امروز تصمیم داریم روش تهیه‌ی سوپ بروکلی و شیر را به شما آموزش دهیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سوپ لذیذ و پرخاصیت، با ما همراه باشید.

 

سوپ بروکلی و شیر، لذیذ و پرخاصیت

مواد لازم:

کلم بروکلی خرد شده: 4 پیمانه
شیر: دو پیمانه
کره: هشت قاشق غذاخوری
آرد: سه چهارم پیمانه
پیاز خرد شده: یک چهارم پیمانه
آب گوشت یا مرغ: 4 پیمانه
نمک: یک قاشق چایخوری
فلفل سیاه: کمی

طرز تهیه:

شش قاشق از کره را در ظرفی ریخته و روی حرارت قرار می‌دهیم تا ذوب شود. آرد را به کره اضافه کرده و هم می‌زنیم تا به شکل کرم درآید سپس آن را از روی حرارت برمی‌داریم.
بقیه‌ی کره را در ظرفی دیگر ریخته و روی حرارت قرار می‌دهیم. پیاز را به کره افزوده و تفت می‌دهیم. پس از آنکه پیازها طلایی شدند، بروکلی را اضافه کرده و به مدت پنج دقیقه تفت می‌دهیم.
آب مرغ و شیر را به همراه نمک و فلفل به مواد قبلی اضافه می‌کنیم و بیست دقیقه اجازه می‌دهیم روی حرارت قرار گیرند تا مواد سوپ، کاملا مزه‌دار شوند.
ظرف را از روی حرارت برداشته و مواد سوپ را میکس می‌کنیم.
دوباره سوپ را روی حرارت قرار می‌دهیم و مخلوط کره و آرد را به آن اضافه کرده و هم می‌زنیم تا سوپ به غلظت دلخواه برسد.
سوپ را در ظرفی مناسب ریخته و به دلخواه تزیین و سرو می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: sayidaty

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار