دسته‌گل جنجالی سرآشپز معروف برای خواننده زن
کد خبر: ۱۶۴۶۰۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 10    -    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
این‌روز‌ها بوراک سرآشپز معروف ترکیه‌ای به قهرمان یک‌رابطه رمانتیک و عاشقانه تبدیل شده و عکس‌هایی از او همراه خانم «منال حدلی» خواننده الجزایری و ستاره برنامه «عرب ایدل» در فضای‌مجازی منتشر شده‌است. بوراک و منال در ماه مه گذشته، برای اولین‌بار همدیگر را ملاقات کردند

دسته‌گل جنجالی سرآشپز معروف برای خواننده زناختصاصی تابناک باتو؛ این‌روز‌ها بوراک سرآشپز معروف ترکیه‌ای به قهرمان یک‌رابطه رمانتیک و عاشقانه تبدیل شده و عکس‌هایی از او همراه خانم «منال حدلی» خواننده الجزایری و ستاره برنامه «آراب ایدل» در فضای‌مجازی منتشر شده‌است. بوراک و منال در ماه مه گذشته، برای اولین‌بار همدیگر را ملاقات کردند.

دسته‌گل جنجالی سرآشپز معروف برای خواننده زن

منال و دوستانش برای گذراندن تعطیلات به ترکیه و رستوران معروف رفته‌بودند. وقتی می‌خواستند از آن‌جا خارج شوند، بوراک از آن‌ها می‌خواهد تا با هم عکس بگیرند. بعد از گرفتن عکس از منال پرسید: شما ازدواج کرده‌اید؟ پاسخ منفی بود. بوراک گفت: بیا تا پنج ماه دیگر با هم ازدواج کنیم! منال هم با چهره‌ای قرمز از خجالت و با شوخی، پیشنهاد بوراک را پذیرفت.

دسته‌گل جنجالی سرآشپز معروف برای خواننده زن

پس از این ماجرا، آن‌دو بار‌ها در کنار هم دیده‌شده‌اند. به تازگی منال عکس دسته گلی که بوراک به او هدیه داده را منتشر و از او تشکر کرد.

دسته‌گل جنجالی سرآشپز معروف برای خواننده زن

گفتنی است، رستوران‌های ترکیه اغلب مشتری‌های عرب‌زبان دارند، به ویژه سرآشپز بوراک، او چهره‌ای محبوب برای آن‌ها به شمار می‌رود و بسیاری از فالوئرهایش را عرب‌زبانان تشکیل می‌دهند. حتی چهره‌های مطرح سیاسی برخی کشور‌ها هم در سفر به ترکیه از رفتن به رستوران و نحوه آشپزی او غفلت نمی‌کنند. بوراک در کلیپ‌های آشپزی اش گاهی از موسیقی ترانه‌های معروف عربی استفاده می‌کند. او امروز در صفحه اینستاگرامش بیش از ۱۲ میلیون فالور دارد و با نصرت گوکچه در رقابت است. او در رستورانش پذیرای بسیاری از افراد و بازیگران مشهور ترکیه است.

دسته‌گل جنجالی سرآشپز معروف برای خواننده زن

منال حدلی خواننده الجزایری در برنامه استعداد‌یابی (عرب آیدل) ۲۰۱۶ با چند ترانه زیبا، موفقیت‌های بسیاری به‌دست‌آورد.

دسته‌گل جنجالی سرآشپز معروف برای خواننده زن

حالا باید منتظر ماند و دید آیا رابطه بوراک و خواننده الجزایری به ازدواج منتهی می‌شود یا نه. به هر حال ازدواج یک آشپز معروف و یک خواننده پرطرفدار از دو فرهنگ متفاوت می‌تواند جالب و جذاب باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
3
98
اگه در ایران بود دختره اول دو تا سیلی آبدار به پسره میزد که چرا همچین گناه بزرگی(خواستگاری) رو مرتکب شده !!!!!!!!

بعد که ماجرا تمام شد می رفت خونه گریه می کرد که چرا این موقعیت ازدواج رو از دست داده
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
خخخخ دقیقا همینه
ناشناس
| |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خدا بگم چی کارت کنه; ترکیدم از خنده
ناشناس
| |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
خوشم میاد نسبت به جنس مخالف شناخت پیدا کردید ها.قبلنا ما تنها اطلاعاتی که راجع به دخترا داشتیم این بود که صورتی دوست دارن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
1
22
همین که این خانوم با این مسئله خواستگاری و ازدواج اینقدر بی آلایش برخورد کرده نشان از شعور بالای ایشون داره کاشکی از ایشون یاد بگیریم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
26
4
من نمی دونم بعضی ها چرا اینقدر کمبود شخصیت و اعتماد به نفس دارن و هر مطلبی راجع به هرچیزی می بینن حتما باید یه جوری به مملکت خودشون بپرن .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار