تعرض به دختر جوان به بهانه پرداخت وام
کد خبر: ۱۶۴۵۸۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 10    -    ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
مرد تبهکار که به بهانه پرداخت وام 15 میلیون تومانی به دختر جوانی تعرض کرده بود از سوی قضات دادگاه کیفری محاکمه شد.

مرد تبهکار که به بهانه پرداخت وام 15 میلیون تومانی به دختر جوانی تعرض کرده بود از سوی قضات دادگاه کیفری محاکمه شد.

چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس از یک مرد شیاد شکایت کرد و گفت: من تازه نامزد کرده بودم و برای خرید جهیزیه‌ام نیاز به پول داشتم. در یکی از سایت‌های آگهی در فضای مجازی تبلیغ فروش وام 15 میلیون تومانی دیدم و با شماره‌ای که داده بودند تماس گرفتم.

مرد جوانی تلفن را جواب داد و بعد از چند دقیقه که با هم گفت‌و‌گو کردیم به من گفت می‌تواند برایم وام بیشتری هم بگیرد. من که نیاز زیادی به پول داشتم از شنیدن این حرف خیلی خوشحال شدم و شرایطش را پرسیدم که او گفت باید در یک ملاقات حضوری برایم توضیح دهد.

بعد هم در تماس دیگری مرا به خانه‌اش دعوت کرد اما نمی‌دانستم چه دام شومی برایم پهن کرده است. وقتی به آنجا رفتم به من تعرض کرد.اما گفت این شرط من برای پرداخت وام بود حالا وام را برایت جور می‌کنم. من که می‌ترسیدم واقعیت را به کسی بگویم موضوع را مخفی کردم اما در تماس‌های بعدی متوجه شدم نه تنها وامی در کار نیست بلکه او با گرفتن فیلم و عکس از من قصد اخاذی دارد. به‌همین خاطر تصمیم به شکایت گرفتم.

پس‌از شکایت این دختر و بررسی‌های پلیسی متهم دستگیر شد و در حالی که منکر تعرض بود گفت: این دختر با خواست خودش با من رابطه برقرار کرد چرا که دریافت وام برایش اولویت داشت اما وقتی فهمید وامی در کار نیست شکایت کرد. من هیچ‌وقت تهدیدش نکردم و اصلاً فیلم و عکسی نیز در کار نبوده است.

اما مأموران در بررسی گوشی تلفن همراه متهم چند عکس خصوصی از دختر جوان پیدا کردند. بدین ترتیب پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و قضات صبح دیروز پس از شنیدن اظهارات شاکی و متهم دستور بازداشت مرد شیاد را صادر کرده و بزودی حکم وی صادر خواهد شد.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی00
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
1
22
والله حرفای پسره با عقل بیشتر جور درمیاد تا این دختره خنگ. دختره کودن میگه پسره برا توضیح شرایط وام منو به خونش دعوت کرد ولی من نمیدونستم هدفش چیه!!!! بسکه خنگی..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
1
14
واقعا بعضی از دخترها و خانمها با عرض معذرت از بقیه خیلییییییی احمق هستند یعنی اینقدر احمق که تو شرایط بد اجتماعی که داریم تنهایی میره خونه یه مرد ناشناس!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
1
6
مطلقا قبول ندارم که دختره راست میگه. دختره فقط قربانی طمعش شده و یقینا برقراری رابطه براش اهمیتی نداشته؟؟؟!!!! ولی به اینجا که میرسم از خودم سوال میکنم که اگر برقراری رابطه براش اهمیت نداشته که میتونسته هزار برابر این وامها را از راههای دیگه در بیاره. پس اینجاست که میگم اشتباه کردم اون دخترو قضاونت کردم و ممکنه واقعا از سادگیش رفته باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
صرف نظر از این کارهای زشت این نامردهایی که این کار را میکنند ایا خوشان خواهر ومادر ندارند........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
مشکلات مالی چنان مردم را گرفتار کرده که قدرت فکر کردن رو ازشون گرفته
بنده خدا از سادگیش بوده، آدم وقتی گرفتاره نمیتونه درست و جامع فکر کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار