در رابطه با سورپرایز آذری‌جهرمی نگران نباشید
کد خبر: ۱۶۴۵۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 09    -    ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
خبر سوپرایز روز پنجشنبه وزیر ارتباطات، نگرانی کاربران ایرانی را به دنبال داشته است. وزیر ارتباطات امروز در همایش تهران شهر هوشمند گفت که روز پنجشنبه از طریق فضای مجازی خبری خوشحال کننده برای ایرانی ها دارد. اما بسیاری از کاربران به شوخی و بعضا با نگرانی گفته‌اند که احتمالا وزیر می خواهد از اینترنت ملی رونمایی کند.

خبر سوپرایز روز پنجشنبه وزیر ارتباطات، نگرانی کاربران ایرانی را به دنبال داشته است. وزیر ارتباطات امروز در همایش تهران شهر هوشمند گفت که روز پنجشنبه از طریق فضای مجازی خبری خوشحال کننده برای ایرانی ها دارد. اما بسیاری از کاربران به شوخی و بعضا با نگرانی گفته‌اند که احتمالا وزیر می خواهد از اینترنت ملی رونمایی کند. محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به پیام خبرنگار «شهروند» گفت که سوپرایزش درباره اینترنت ملی نیست.

در همین زمینه یک مقام آگاه در وزارت ارتباطات به «شهروند» گفت: سورپرایز وزیر، اینترنت ملی نیست و اصولا نگرانی در این‌باره وجود ندارد.

در رابطه با سورپرایز آذری‌جهرمی نگران نباشید

این مقام آگاه افزود: چیزی به نام اینترنت ملی نداریم و آن چه از آن با نام اینترنت ملی یاد می‌شود، «شبکه ملی اطلاعات» است که آن هم قرار نیست دسترسی کاربران ایرانی را به شبکه جهانی اینترنت قطع کند. شبکه ملی اطلاعات در واقع به دنبال ایجاد زیرساخت هایی است که در مواقع ضروری استفاده شود. تحریم برنامه ها و نرم افزارهای جهانی نباید در کار ایرانی ها اخلال ایجاد کند و به همین جهت در شبکه ملی اطلاعات به دنبال آن هستیم که تحریم ها و اخلال های جهانی نتواند مشکلی برای کاربران ایرانی ایجاد کند.

پیش از این حرفهای حسن روحانی، رییس جمهوری درباره تقویت و توسعه شبکه ملی اینترنت از سوی کاربران ایرانی به راه‌اندازی شبکه داخلی اینترانت و قطع دسترسی ایرانی‌ها به شبکه جهانی تعبیر شده است.

شهروند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
1
3
والا تحریم ها و اختلالات جهانی هیچ مشکلی رو ایجاد نخواهند کرد
مشکل از خودمونه
سیاوش
|
Germany
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
8
دست خودمون نیست کلا دیگه دلمون سورپرایز نمیخاد ولمون کنید
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
4
وزیر گزیده از سورپرایز سیاه و سفید می ترسه،خخخخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار