هفت سوالی که پیش از خرید تشک جدید باید از خودتان بپرسید
کد خبر: ۱۶۴۴۱۵
تاریخ انتشار: 2019 December 08    -    ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
یک فاکتور ساده اما مهم در انتخاب تشک، میزان سفتی یا نرمی آن است؛ یا شاید برخی دوست داشته باشند چیزی بین آن را خریداری کنند.

هفت سوالی که پیش از خرید تشک جدید باید از خودتان بپرسید

خرید تشک جدید پروسه‌ای گیج‌کننده و البته هزینه‌بر دارد. نخست شما باید فروشنده را از میان صدها نفر انتحاب کرده و سپس تصمیم بگیرید که از میان هزاران تشک موجود، کدام‌یک را می‌خواهید.

اگرچه با ظهور فروشگاه‌های آنلاین و معرفی دقیق محصولات، این فرآیند کمی آسان‌تر از قبل شده است، ولی هم‌چنان کاربران با انتخاب تشک های جدید مشکل دارند. ما یک سوم از عمر خود را در رخت‌خواب می‌گذرانیم و به همین دلیل کیفیت بالای تشک اهمیت زیادی دارد.

در ادامه سوالاتی را مطرح می‌کنیم که اگر به‌درستی به آنها پاسخ دهید، به راحتی می‌توانید مناسب‌ترین تشک را برای خودتان پیدا کنید.

1- اندازه تشک من چقدر باید باشد؟

این نخستین و مهم‌ترین سوال هنگام خرید تشک جدید است که باید به آن توجه کنید. آیا اندازه تشکی که می‌خواهید خریداری کنید، مناسب اتاق‌تان هست؟ علاوه بر این، قد تشک را هم نباید فراموش کرد؛ اگر تشک‌های توئین مناسب شما نیست، بهتر است سراغ مدل بلندتر یعنی Twin extra long بروید.

لیست زیر، ابعاد استاندارد برای تشک‌های مختلف را نشان می‌دهد:

  • توئین:6 در 187.96 سانتی‌متر
  • توئین اکسترا لانگ:06 در 203.2 سانتی‌متر
  • دابل / فول: 16 در 187.96 سانتی‌متر
  • کوئین:4 در 203.2 سانتی‌متر
  • کینگ:04 در 203.2 سانتی‌متر
  • کالیفرنیا کینگ: 18288 در 213.36 سانتی‌متر

هفت سوالی که پیش از خرید تشک جدید باید از خودتان بپرسید

2- تشک من باید چقدر سفت یا نرم باشد؟

یک فاکتور ساده اما مهم دیگر در انتخاب تشک، میزان سفتی یا نرمی آن است؛ یا شاید برخی دوست داشته باشند چیزی بین آن را خریداری کنند. پاسخ به این سوال واقعا مهم است زیرا حتی اگر گران‌ترین و باکیفیت‌ترین تشک را خریداری کنید، نرمی یا سفتی بیش از حد مانع تجربه خوابی راحت خواهد شد.

با در نظر گرفتن این مهم، بهتر است همین حالا با انواع تشک‌ ها نیز آشنا شوید:

  • مموری فوم
  • فوم با ژل تزریق‌شده
  • لاتکس
  • فنری
  • قابل تنظیم
  • هایبرید
  • پیلو تاپ

متاسفانه، افرادی که به صورت اینترنتی اقدام به خرید تشک می‌کنند، نمی‌توانند دقیقا میزان نرمی یا سفتی تشک را تشخیص دهند

3- چه چیزی در مورد تشک فعلی را دوست ندارم؟

تصمیم شما برای خرید یک تشک جدید احتمالا بدان خاطر است که از چیزی در مورد تشک فعلی‌تان ناراضی هستید. واضح است که شما تشکی با استانداردهای قدیمی را نمی‌خواهید، پس مطمئن شوید چیزی که تهیه می‌کنید اشکال تشک قبلی‌تان را نداشته باشد. برای تصمیم‌گیری راحت‌تر هم می‌توان لیستی کوتاه از نیازها یا مشکلات مربوط به تشک قبلی را تهیه کرد تا هنگام خرید، دچار سردرگمی نشوید.

4- کدام ویژگی تشک فعلی من مثبت است؟

حتی اگر چندین سال از خرید تشک قبلی‌تان گذشته باشد، احتمالا هنوز هم برخی از ویژگی‌های آن را دوست داشته باشید. تهیه لیستی مشابه از ویژگی‌های دلخواه نیز می‌تواند هنگام خرید حسابی به کارتان بیاید.

هفت سوالی که پیش از خرید تشک جدید باید از خودتان بپرسید

5- آیا شب‌ها تنها می‌خوابم؟

اینکه همراه با همسر خود می‌خوابید یا نه، تاثیر زیادی روی تصمیم نهایی شما خواهد داشت. شاید برخی افراد ترجیح دهند که تختی بزرگتر از نیازشان را خریداری کنند؛ اما حتما باید به این موضوع هم توجه داشت که اندازه بزرگتر تخت برای خوابیدن دو نفر کافی خواهد بود یا نه.

6- چقدر برای تشک باید هزینه کنم؟

قطعا همه دوست دارند یکی از تخت‌های هوشمند و بسیار باکیفیتی که چند هزار دلار قیمت دارند را خریداری کنند؛ اما چنین تصمیمی همیشه منطقی نیست. پیش از اینکه در مورد خرید تشک جدید تحقیق کنید، بودجه را تعیین کرده و دو آستانه کم (مقداری که مایلید بیشتر از آن پرداخت کنید) و زیاد (مقداری که مایلید کمتر از آن پرداخت کنید) را مشخص کنید تا انتخاب، آسان‌تر شود.

7- چگونه یک تشک بی‌کیفیت را بعد از خرید مرجوع کنم؟

علی‌رغم ساعت‌ها تحقیق و گشت و گذار در فروشگاه‌های اینترنتی، ممکن است در نهایت تشکی را بخرید که دوست ندارید. مرجوع کردن یک تشک همیشه ممکن نیست، اما برخی فروشگاه‌های آنلاین و حتی محلی با در نظر گرفتن شرایطی مخصوص، بازگرداندن تشک ها بعد از خرید را امکان‌پذیر کرده‌اند.

برای جلوگیری از هرگونه تنش، مطمئن شوید که به تشک آسیبی نرسیده و استفاده زیادی از آن نداشته‌اید. هیچ‌وقت لیبل سازنده را در نخستین مرحله جدا نکنید؛ در بسیاری از مواقع، این برچسب همان چیزی‌ست که عواقب جدا کردن لیبل، روی آن ذکر شده است! علاوه بر این، بهتر است هنگام امتحان کردن میزان راحتی یا کیفیت تشک در روزهای اول از کاور استفاده کنید زیرا برخی گارانتی‌ها شامل تشک‌های آلوده و کثیف نمی‌شود.

یک راه دیگر نیز پیش روی شما هست: خرید از برند معتبری همچون VISTAR که خدمات پس از فروش و گارانتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد.

هفت سوالی که پیش از خرید تشک جدید باید از خودتان بپرسید

قیمت مناسب و گارانتی ۸ ساله تشک های ویستر

باید گفت کیفیت تشک های ویستر در مقابل پولی که می‌پردازید، غافلگیرکننده هستند زیرا کیفیت محصولات مشابهی که توسط برندهای دیگر به فروش می‌رسد، به مراتب پایین‌تر است. در حقیقت کیفیت محصولات ویستر را می‌توان هم‌تراز مدل‌های لوکس در نظر گرفت.

گارانتی شرکت ویستر

مواردی که مشمول گارانتی ارائه شده توسط شرکت ویستر می باشد عبارتست از:

  • افتادگی یا وارفتگی کناره های تشک (تشک های ساختار دور قاب اسفنج)
  • بیرون زدگی فنر/مفتول از بالا یا کناره های تشک
  • ایجاد هرگونه صدای ناهنجار از تشک
  • گود افتادگی سطح تشک (گود افتادگی در سطح تشک به میزان گودی گفته می شود که هنگام دراز کشیدن برروی تشک به وضوح قابل احساس باشد. این مقدار تا ٢ سانتیمتر در هر طرف امری طبیعی بوده و مشمول گارانتی نمی گردد).
  • استشمام بوی نامطبوع از تشک

راحتی، مهم‌ترین ویژگی تشک VISTAR است و بدون شک با خرید آن تجربه‌ای تکرارنشدنی از یک خواب رویایی برای شما رقم خواهد خورد. البته، ما نمی‌خواهیم بگوییم که تشک ویستر بهترین محصول دنیاست!

ویژگی‌های منحصربه‌فرد تشک کرون ویستَر

در پایین‌ترین بخش از تشک کرون ویستَر ، لایه‌ای از فوم سرد یا سفت جای گرفته است؛ فومی که برای کنترل فشارها در نظر گرفته شده تا صبح‌ها با درد پشت بدن یا شانه از خواب بیدار نشوید.

تشک کرون ویستَر بهترین چیزی است که با مناسب ترین قیمت خوابی شیرین و راحت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در نهایت بهترین توصیه این است که برای مشاهده مدل‌های مختلف انواع تشک و کالای خواب ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار