لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی+عکس
کد خبر: ۱۶۴۳۲۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
ایستادن مأمور پلیس رانندگی در محل نامناسب در تقاطع شلوغ موجب تصادف شدید اتوبوس با او شد.

ایستادن یک مأمور رانندگی در محل نامناسب یک تقاطع شلوغ موجب شد تا او دچار حادثه شود. این مأمور پلیس که هویتش "کولدیپ سینگ" اعلام شده در وسط یک تقاطع شلوغ ایستاده بود که ناگهان یک اتوبوس با او برخورد کرد. این حادثه در تاریخ ۲۳ نوامبر و در تقاطع شلوغ کالی باری در منطقه چاندیگرا هند رخ داد.

فیلم: لحظه تصادف اتوبوس با مأمور پلیس رانندگی!

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تقاطع ضبط شده چگونگی وقوع این تصادف را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو این مأمور که سینگ نام دارد در حالی که در وسط تقاطع ایستاده و در حال علامت دادن به رانندگان برای نظم دادن به عبور و مرور است دیده می‌شود. لحظاتی بعد راننده یک اتوبوس که قصد گردش به سمت راست را داشت پس از تغییر مسیر با این مأمور برخورد کرد. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که سینگ پشت به اتوبوس ایستاده است پس از برخورد اتوبوس، چند متر جلوتر پرتاب می‌شود. خوشبختانه راننده اتوبوس موفق به کنترل خودرو شد و پس از برخورد توانست اتوبوس را متوقف کند.

بلافاصله تعدادی از شاهدان عینی و رانندگان به کمک این پلیس آمدند و او را با یک خودروی شخصی به بیمارستان منتقل کردند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند با وجود آنکه این مأمور در این حادثه دچار آسیب شد، اما وضعیت او مساعد است. این مأمور رانندگی شکایتی را علیه راننده اتوبوس مطرح کرده است.

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
3
7
ماموریا ما یاد بگیرن اول صبح که همه جا ترافیکه کوچه خلوت واستن وفقط برای نبستن کمربند جریمه کنن. مدرک هم خواستین زیرگذر آزادی یادگار همشون واستادن کسی نیست راهنمایی کنه ماشین های مزاحمی که از کنار میان وارد زیرگذر بشن راه نده یا دوربگردان چمران نزدیک میدان توحید ........... دم مامور راهنمایی های هند گرم
ناشناس
|
Australia
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
2
0
شما برو هند
سریع
با خانواده هم برو
دیگه هم برنگرد
پاسخ ها
محمد
| |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
فعلا که شما رفتی ایشاله دیگه برنگردی :))))
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار