پسر ۱۳ ساله تیر خورده در تیراندازی وحشتناک افسریه +عکس
کد خبر: ۱۶۴۳۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 07    -    ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
تلاش پلیس برای دستگیری مردان مسلح نقابدار که با حمله شبانه به یک قهوه‌خانه و تیراندازی یک نفر را کشته و دو نفر را نیز مجروح کرده بودند همچنان ادامه دارد.

تلاش پلیس برای دستگیری مردان مسلح نقابدار که با حمله شبانه به یک قهوه‌خانه و تیراندازی یک نفر را کشته و دو نفر را نیز مجروح کرده بودند همچنان ادامه دارد.

شامگاه پنجشنبه ۱۴ آذر قهوه‌خانه فرات واقع در ابتدای خیابان اسلام آباد در منطقه مشیریه، شاهد حادثه هولناکی بود که مردان مسلح رقم زدند. صاحب قهوه‌خانه که با گذشت ۱۲ ساعت از این ماجرا همچنان در شوک است به «ایران» گفت: قهوه‌خانه را اجاره داده بودم، اما بر کارش نظارت داشتم، خودم نیز در مغازه املاکی‌ام که مقابل قهوه‌خانه است مشغول کار هستم. زمان حادثه مقابل مغازه املاکی ایستاده بودم که یک‌دفعه مرد جوانی به من نزدیک شد و بی‌مقدمه شروع به تیراندازی کرد. او ادامه داد: یک هفته است که چند نفر از اراذل و اوباش محل که دو گروه جداگانه تشکیل داده‌اند با هم درگیری دارند و در محله ایجاد رعب و وحشت کرده‌اند. تا اینکه دیشب با یک خودروی پرشیا بدون پلاک به محل آمدند. مردان مسلح از سر خیابان شروع کردند به تیراندازی، یکی از بچه‌های محل به‌نام فرزین داخل قهوه‌خانه بود او کشتی‌گیر است و مشکلی با کسی ندارد، زمانی که آنجا را به رگبار بستند فرزین برای اینکه اجازه ندهد کسی داخل شود یخچال و صندلی‌ها را جلوی در گذاشت و پشت یخچال مخفی شده بود. دو تا تیر به او شلیک کردند که مجروح شد و حالش الان خوب نیست. آن‌ها به غیر از اینکه فرزین را مجروح کردند راننده اسنپی را که به این محل آمده بود تا مسافرش را پیاده کند با شلیک گلوله به قتل رساندند. تیر از شیشه خودرو به گردن راننده اسنپ برخورده کرده است. پسر ۱۳ ساله‌ای را هم مجروح کرده‌اند، آن‌ها چهار نفر بودند و همه آن‌ها ماسک زده بودند.

نخستین عکس از پسر ۱۳ ساله تیر خورده در تیراندازی وحشتناک افسریه

 

۵ دقیقه وحشت

آرایشگر جوان، یکی از افرادی است که شاهد حضور مردان مسلح به خیابان بوده است. مغازه آرایشگری مقابل قهوه‌خانه فرات است. وی به «ایران» گفت: داخل مغازه‌ام بودم که خودروی پژویی در ابتدای خیابان توقف کرد، دو مرد درحالی که هر دوی آن‌ها ماسک به‌صورت داشتند از خودرو پیاده شدند و راننده حرکت کرد و به انتهای خیابان رفت. دو مرد جوان به مقابل قهوه‌خانه فرات که رسیدند شروع به تیراندازی کردند. من که این صحنه را دیدم سریع کرکره مغازه را پایین کشیدم و بعد از اینکه اوضاع آرام شد از مغازه خارج شدم. راننده اسنپ را دیدم که داخل خودرواش مقابل مغازه شیرینی‌فروشی تیر خورده بود. مردان مسلح هنگام فرار با این تصور که راننده اسنپ قصد دارد راه را بر آن‌ها سد کند به او شلیک کرده بودند. درحالی که او به اینجا آمده بود تا مسافرش را پیاده کند و تیر به گلویش برخورد کرده بود. داخل قهوه‌خانه هم یک جوان به شکمش تیر خورده بود و یک پسر ۱۳ ساله هم تیر به دست و پایش برخورد کرده بود. کل این درگیری ۵ دقیقه طول کشید، یکی از آن‌ها اسلحه داشت و دو نفر هم داخل ماشین بودند که گفتند کلت داشتند، اما من ندیدم.

گفتگو با خانواده کودک مجروح

ساختمان پلاک ۵۰، خیابان غروقی، اولین فرعی خیابان اسلام آباد، خانه پسر ۱۳ ساله‌ای است که دو گلوله خورده و هم‌اکنون در بیمارستان بستری است. مادر بزرگ مجتبی از حادثه گفت: ساعت حدود ۸ و نیم بود که صدای تیراندازی در کوچه شنیدم. نوه‌ام معمولاً با دوچرخه‌اش به کوچه می‌رود تا با بچه‌ها بازی کند. نگرانش شدم. از پنجره به خیابان نگاه کردم دیدم خیلی شلوغ است. خودم را به کوچه رساندم که یکی از همسایه‌ها گفت مجتبی تیر خورده است. پلیس فوراً آمد، اما اورژانس خیلی دیر آمد. هنوز بچه‌ام عمل نشده است، ۴۰۰ هزار تومان به حساب بیمارستان ریخته‌ایم، گفتند باید ۳ میلیون تومان به حساب واریز کنید تا بچه عمل شود. راننده یک خودروی پژو یکی دیگر از شاهدان این حادثه است. او در این باره گفت: در این حادثه یک تیر هم به سمت ماشین من شلیک کردند که باعث شد شیشه ماشینم بشکند. اول فکر می‌کردم بچه‌ها دارند ترقه بازی می‌کنند. مرد جوانی که اسلحه دستش بود به‌نظرم کاپشن سفید به تن داشت و صورتش را با ماسک هوا پوشانده بود. همدستش که قمه به‌دست داشت وارد کوچه شد و چند ماشین را با قمه‌اش تخریب کرد. بی‌هدف شلیک می‌کردند. سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت نیز در رابطه با این حادثه گفت: در تحقیقات میدانی مأموران پلیس پیشگیری مشخص شد سه یا چهار مرد درحالی که صورت‌هایشان را پوشانده بودند با شلیک ۱۵ تیر این حادثه مرگبار را رقم زده‌اند. هویت متهمان بلافاصله شناسایی شد و تحقیقات برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
0
24
بنظر نیروهای امنیتی سرنشینان خودروی پرشیا سفید اشرارند یا جوانانی که با دست خالی در خیابان آوای گرسنگی و بیکاری سردادند وبا تیر زدینشون؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
2
فردا نیروی انتظامی چهارتا جوان بی سر و زبون رو میگیره و اعتراف می کنند که ما همون اوباش بودیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار