مسمومیت ۵۵ نفر در تالار عروسیِ کاشمر
کد خبر: ۱۶۴۲۷۷
تاریخ انتشار: 2019 December 06    -    ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از مسمومیت ۵۵ نفر در یک رستوران در بخش کوهسرخ کاشمر خبر داد.

محمدجواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر اظهار کرد: در یک مراسم عروسی که شب گذشته در یکی از رستوران‌های بخش کوهسرخ برگزار شد به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در نصب بخاری تعداد زیادی از میهمانان دچار مسمومیت با گاز منوکسید کربن شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر خاطر نشان کرد: با اعلام وقوع بحران در پی مصدومیت با گاز منوکسید کربن در بخش کوهسرخ، امدادرسانی توسط اورژانس ۱۱۵ و همچنین کارکنان مرکز جامع سلامت شبانه مرکزی ریوش انجام شد.

وی یادآور شد: همچنین تعداد سه آمبولانس به همراه اکسیژن موردنیاز جهت ارائه خدمت به این مسمومین از کاشمر به بخش کوهسرخ اعزام شد.

یزدانی ادامه داد: کوچک‌ترین فرد مراجعه‌کننده به دلیل مسمومیت با گاز منوکسید کربن هفت ماه و مسن‌ترین فرد مراجعه‌کننده ۵۸ سال سن داشته که تحت درمان اکسیژن‌تراپی قرار گرفتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با بیان اینکه خوشبختانه این مسمومیت تلفات جانی نداشت، ابراز کرد: با توجه به وضعیت حال تعدادی از این مراجعین، تعداد 6 بیمار با آمبولانس جهت دریافت خدمات بیشتر به بیمارستان‌های کاشمر اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در پایان از مردم خواست با توجه به فصل سرما و نیاز به وسایل گرمایشی حتماً در نصب آن‌ها نکات ایمنی را رعایت نمایند که دچار حوادث ناگواری نشوند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار