زندانی کرجی به دستور خودش به مرخصی رفت
کد خبر: ۱۶۴۲۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
دادستان کرج گفت: یک زندانی در کرج با جعل مهر و امضای معاون دادستان به دفعات متعددی به مرخصی رفته است.

دادستان کرج گفت: یک زندانی در کرج با جعل مهر و امضای معاون دادستان به دفعات متعددی به مرخصی رفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از دستگیری دو جاعل مهر و امضای مقام قضایی و سایر ادارات دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: حسب گزارش حفاظت اطلاعات دادگستری استان البرز، متهم (م. س) با جعل امضا و مهر معاون دادستان به دفعات مختلف به اخذ مرخصی از زندان اقدام کرده بود که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به شعبه 5 بازپرسی دادسرای ناحیه یک امور جنایی و جرائم خاص استان البرز ارجاع شد.

حاجی رضا شاکرمی افزود: در تحقیقات از متهم مشخص می‌شود جعل مهرهای دستگاه قضایی توسط فرد دیگری با هویت ( الف.ز) صورت می‌گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز تصریح کرد: پس از چند ماه اقدامات فنی متهم مذکور در تهران شناسایی و در زمان دستگیری اسناد و مدارکی از قبیل کارت ملی، گواهینامه، مدرک دانشگاهی، شناسنامه و بیش از 500 فقره مهر مجعول مربوط به ادارات دولتی و غیر دولتی از او کشف می‌شود.

شاکرمی خاطرنشان کرد: متهمان با اقرار به اعمال ارتکابی خود تحت قرار بازداشت موقت هستند و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی است.
منبع: فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
0
1
اگر یکبار میرعت و دستگیر میشد من و شما هم می پذیرفتیم قصدش فزار از زندان بود. اما با تکرار آن و مجددا برگشتن به زندان جرم خاصی نیست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار