تور کیش به‌عنوان پرطرفدارترین تور ایرانگردی انتخاب شد
کد خبر: ۱۶۴۱۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
تور کیش به عنوان پرطرفدار ترین تور ایرانگردی انتخاب شد و این انتخاب بی دلیل هم نبوده چرا که کیش زیباترین جزیره جنوبی ایران است که از نظر تاریخی دارای اهمیت بوده و جاذبه های فراوانی را در خود جای داده است.

این روزها بازار سفرهای داخلی بسیار داغ است و بیشتر افراد ترجیح می‌دهند به جای هزینه کردن زیاد برای رفتن به کشورهای خارجی به شهرهای توریستی کشور سفر کنند.

خوب این موضوع منطقی به نظر می رسد، با نرخ بالایی که دلار این روزها دارد قیمت پروازهای خارجی و هتل ها چندین برابر شده و بسیاری از افراد بودجه های کافی برای سفرهای خارجی را ندارند ، در بین مقاصد داخلی جزیره کیش بسیار محبوب است و می توان گفت کیش پرطرفدار ترین مقصد تور های داخلی این روزهای ایران است و افرادی که تا چندی پیش به دبی و ترکیه سفر می کردند در این روزهای گرانی بالاجبار و یا از روی علاقه کیش را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کننذ.

البته باید این را هم بگوییم که تور کیش به عنوان پرطرفدار ترین تور ایرانگردی انتخاب شد و این انتخاب بی دلیل هم نبوده چرا که کیش زیباترین جزیره جنوبی ایران است که از نظر تاریخی دارای اهمیت بوده و جاذبه های فراوانی را در خود جای داده است.

پکیج های کیش معمولا 3 و یا 4 روزه هستند ولی به دلیل ازدیاد مناطق گردشگری این جزیره کوچک و جذاب این تعداد روز برای بازدید از همه آن ها کافی نیست ، همچنین مراکز خرید کیش دلیل محکم دیگری برای این انتخاب هستند.

تور کیش به‌عنوان پرطرفدارترین تور ایرانگردی انتخاب شد

در کیش بازارهای سنتی و مدرن بسیاری وجود دارد که باعث سرگرمی مسافران می شود و در برخی از مراکز خرید آن می توان خریدهای بسیار خوب و ارزانی انجام داد ، از تفریحات آبی و ساحلی گرفته تا برنامه های شبانه ای که در بسیاری از هتل های کیش برگزار می شوند.

همه ای مسائل باعث شده تا گردشگران کیش روز به روز بیشتر شوند و به تعداد افرادی که دوست دارند این جزیره را از نزدیک ببینند افزوده شود، سفر به کیش با این که این جزیره یکی از توریستی‌ترین نقاط ایران است، هزینه های زیادی را نمی طلبد و با قیمت‌های مقرون به صرفه و با خرید یکی از پکیج‌های این جزیره می توان سفری دلچسب را تجربه کرد به خصوص اگر بار اولی است که می خواهید سفر کنید ، بدون شک این جزیره بسیار به دلتان می نشیند.

لازم به ذکر است هوای کیش در پاییز و زمستان و همچنین اوایل بهار بسیار مطبوع و مطلوب سفر است ، البته در بهار و در تعطیلات این جزیره بسیار شلوغ است و ممکن است کلافه شوید، پس اگر قصد سفر داخلی دارید کیش را در هوای سرد پاییزی و یا زمستانی انتخاب کنید.

اطمینان داشته باشید که از انتخاب و سفر خود به مانند هزاران مسافر دیگر بسیار خشنود خواهید بود ، البته برای تفریحات آبی و ساحلی تابستان زمان مناسب تری است ولی همان طور که می دانید کیش در جنوب ایران قرار دارد و یکی از شهرهای گرم و شرجی کشور است و در فصول سر سال هوای آن تنها چند درجه سرد می‌شود و باز هم می توانید از این گونه تفریحات استفاده کنید و لذت ببرید.

چند سالی است که در این جزیره یک پارک آبی بسیار مدرن و مجهز ساخته شده و اوشن نام دارد ، جالب است بدانید پارک آبی اوشن کیش که یکی از بزرگترین پارک آبی های خاورمیانه است، امروزه تبدیل به یکی از پرطرفدارترین جاذبه های این جزیره شده و 90 درصد افرادی که به کیش سفر می کنند یک روز  از سفر خود را به گذراندن اوقات در این پارک بی نظیر اختصاص می دهند.

تور کیش به‌عنوان پرطرفدارترین تور ایرانگردی انتخاب شد

یکی از بلندترین سرسره ‌های خاورمیانه به نام سرسره پیچالوپ با ارتفاع بیش از 24 متر در این پارک قرار دارد و لحظات هیجان انگیزی را می تواند برای شما ایجاد کند ، پس در سفر خود حتما به این پارک آبی بی نظیر بروید .

همان طور که گفته شد این روزها به دلیل گرانی هایی که از هر طرف هجوم آورده‌اند، مردم بسیاری بودجه برای سفرهای خارجی ندارند و سفرهای داخلی را ترجیح می دهند، بسیاری از شرکت های خدمات گردشگری هم به همین دلیل بیشتر تمرکز خود را بر این موضوع گذاشته اند و پکیج های متنوعی را با قیمت های متفاوت ارائه می دهند.

اگر به کیش سفر می کنید که عالی است ولی اگر دوست دارید به دیگر شهرها و جزیره های توریستی کشور بروید و با فرهنگ مردم آن مناطق بیشتر آشنا شوید و تاریخ ایران را بیشتر بشناسید ، می توانید برای مشاهده سایر تور های داخلی در سایت مسیر سبز وارد شوید و چگونگی و زمان برگزاری آن ها را با جزئیات بخوانید و بهترین و یا ارزان ترین پکیج را انتخاب کنید و چمدان سفر ببندید .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
ولا تور ترکیه و امارات هست که پر طرفدار هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار