سخنان تکان دهنده بازیگر « بازی تاج و تخت »
کد خبر: ۱۶۴۰۷۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 05    -    ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
روری مک کین (Rory McCann) بازیگر نقش "ساندور کلیگین" یا "سگ شکاری" (The Hound) در سریال Game of Thrones می‌گوید قبل از گرفتن نقش در این سریال فانتزی - حماسی در چادر زندگی می‌کرد و غذا می‌دزدید. مک کین که جزو معدود بازیگرانی است که در هر ۸ فصل سریال حضور داشته است، در گردهمایی ویژه "گیم آو ترونز" از زندگی خود در کشور ایسلند پیش از آغاز پیوستن به این پروژه و تحول بزرگ زندگی‌اش صحبت کرد.

سخنان تکان دهنده بازیگر « بازی تاج و تخت »«تابناک باتو» روری مک کین (Rory McCann) بازیگر نقش "ساندور کلیگین" یا "سگ شکاری" (The Hound) در سریال Game of Thrones می‌گوید قبل از گرفتن نقش در این سریال فانتزی - حماسی در چادر زندگی می‌کرد و غذا می‌دزدید. مک کین که جزو معدود بازیگرانی است که در هر ۸ فصل سریال حضور داشته است، در گردهمایی ویژه "گیم آو ترونز" از زندگی خود در کشور ایسلند پیش از آغاز پیوستن به این پروژه و تحول بزرگ زندگی‌اش صحبت کرد.

سخنان تکان دهنده بازیگر « بازی تاج و تخت »

"من در یک چادر زندگی می‌کردم؛ واقعا در یک چادر؛ و هرازگاهی هم غذا می‌دزدیدم! " این‌ها جملاتی است که مک کین به کانن اوبرایان مجری برنامه گفته است. "مدتی بعد شغلی پیدا کردم تا از آن وضعیت خلاص شوم، اما ناگهان دیدم سوار یک ماشین خوشگل شدم و به سمت بازی در بهترین و بزرگترین سریال دنیا می‌روم. این نشان داد که چطور شانس در خانه‌ات را می‌زند و زندگی‌ات ناگهان تبدیل به چیزی شگفت‌انگیز می‌شود! "

او اضافه کرد: "بعد‌ها موفق شدم به ایسلند برگردم و جریمه کتابخانه را پرداخت کنم! "

سخنان تکان دهنده بازیگر « بازی تاج و تخت »

این هنرپیشه اسکاتلندی درباره اینکه چطور از کشور ایسلند سردرآورده است به دیلی رکورد گفت: "با جراد باتلر برای فیلمبرداری یک فیلم وایکینگی به ایسلند رفته بودم و بعد از اتمام فیلمبرداری تصمیم گرفتم همانجا بمانم و ۱۱ ماه در ایسلند ماندم. "

بازیگر نقش "سگ شکاری" درباره روز‌های سخت زندگی اش در ایسلند گفت: "زمستان آغاز شد و محلی‌ها به من می‌گفتند تو تنها آدم در سراسر ایسلند هستی که در چادر زندگی می‌کند؛ بنابراین مردم کمک کردند تا یک شغل نجاری پیدا کردم و به خانه‌ای نقل مکان کردم. "

"گردهمایی ویژه گیم آو ترونز" با مجری گری کانن او برایان در دو قسمت در تاریخ ۳ دسامبر ۲۰۱۹ در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد. بازیگران فصل آخر سریال در کنار قدیمی‌های فصل اول مثل "شان بین" (بازیگر نقش ند استارک) و "جیسن موموا" (بازیگر نقش کال دروگو) در این برنامه حضور خواهند داشت.

پانا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دیالوگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
1
11
یه سگ شکاری حاضره برات بمیره ولی هرگز بهت دروغ نمیگه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
2
17
چه مردم مهربانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
1
11
یعنی خدا شاهده جوری دارم تکان میخورم که زمین زیر پام میلرزه
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
9
خیلی مرا تکان داد !!
الان هنوز دارم تکان می خورم !
برای همین دارم بد خط می نویسم !
تا حالا اینقدر ( تکان دهنده ) تجربه نکرده بودم !
حالا چی گفته ؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
0
1
مسئولان ما هم از رونداری و فقر در حال اختلاس هستن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار