ماجرای جنایت مخوف در جاده جاجرود
کد خبر: ۱۶۴۰۱۸
تاریخ انتشار: 2019 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مرد کابینت ساز که یک سال قبل همکارش را در جاده جاجرود با شلیک دو گلوله به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه منکر قتل شد.

مرد کابینت ساز که یک سال قبل همکارش را در جاده جاجرود با شلیک دو گلوله به قتل رسانده بود در جلسه محاکمه منکر قتل شد.

صبح دیروز جلسه محاکمه مرد میانسالی که روز ۱۸ بهمن سال ۹۷ دوستش را به قتل رسانده بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
در ابتدای جلسه پدر و مادر و سه فرزند مقتول خواهان قصاص متهم شدند. همسر مقتول نیز به قضات گفت: حدود ۶ ماه قبل از قتل همسرم، در رودهن خانه‌ای خریدیم و به آنجا رفتیم. این مرد - اشاره به متهم- کابینت‌های آشپزخانه ما را ساخت و نصب کرد و کم کم با شوهرم دوست شد. از آنجا که همسر من نیز در کار‌های تأسیسات ساختمانی بود، قرار شد با هم کار کنند. از طرفی آن‌ها همسایه ما نیز بودند و رفت و آمد داشتیم. اما بعد از مدتی متوجه شدیم او مردی عصبی و پرخاشگر است و حدود ۷ ماه نیز به جرم درگیری و شرارت در زندان بوده و سابقه دار است. به‌همین خاطر از شوهرم خواستم ارتباطش را با او کم کند. من خودم لیسانس روانشناسی دارم و متوجه رفتار‌های غیرمعمول او شده بودم با این حال همیشه سعی داشتیم به او کمک کنیم حتی وقتی می‌خواست خانه اجاره کند شوهر من ۱۰ میلیون تومان به او قرض داد.
زن مقتول در ادامه گفت: روز حادثه شوهرم در خانه خواب بود که این مرد دنبال او آمد و به بهانه اینکه کار پیدا کرده است با وانت شوهرم به سمت جاده جاجرود رفتند. اما ساعتی بعد خبر دادند شوهرم با شلیک گلوله جان باخته است. این مرد همان موقع دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.
در ادامه دادگاه متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: من کسی را نکشته‌ام. روز حادثه با دوستم به جاده جاجرود رفتیم. بین راه او با من درددل کرد و گفت که از زندگی خسته شده پدرش به او کمک نمی‌کند تا بدهی‌هایش را بدهد بعد هم ناگهان با اسلحه دو گلوله به قلب و کتف خودش شلیک کرد من خیلی ترسیدم و همان موقع به پلیس تلفن زدم و خبر دادم، اما دستگیرم کردند. من در اداره آگاهی مجبور به اعتراف شدم، اما الان واقعیت را می‌گویم، دوستم خودکشی کرده است. در ادامه کارشناسان اسلحه اظهار داشتند که نحوه شلیک‌ها با آنچه متهم گفته همخوانی ندارد و محرز شده که شلیک گلوله مستقیم بوده است بنابراین موضوع خودکشی منتفی است. بدین ترتیب قضات پس از شنیدن دفاعیات متهم برای صدور حکم وارد شور شدند.

روزنامه ایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار