حداقل نقدینگی برای خرید مسکن در غرب تهران و اندیشه
کد خبر: ۱۶۴۰۰۵
تاریخ انتشار: 2019 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴
در شرایط فعلی برای این که بتوان یک واحد 40 متری را در قسمت‌های غربی تهران خریداری کرد لازم است دست کم 120 میلیون تومان سرمایه در اختیار داشت.

با روند رشد شدید قیمت در تهران این روزها برای خرید یک واحد مسکونی در مناطق غربی تهران باید دست کم 120 الی 150 میلیون تومان پول در اختیار داشت. سرمایه گذاری در مناطق فاز 1 اندیشه نسبت به سایر فازها موقعیت بهتر و ایده‌آل‌تری است چرا که روند رو به رشد قیمت گویای این اتفاق است.

حداقل نقدینگی برای خرید مسکن در غرب تهران و اندیشه شهریار چقدر است؟

با روند رشد شدید قیمت در تهران این روزها برای خرید واحد مسکونی در مناطق غربی تهران باید دست کم 120 الی 150 میلیون تومان پول در اختیار داشت. با توجه این که در سال گذشته متقاضیان واحدهای مسکونی در غرب تهران با در اختیار داشتن کمتر از 100 میلیون تومان پول و با رهن دادن واحد خریداری شده و دریافت وام مسکن می‌توانستند صاحب خانه شوند.

قیمت همین واحدهای مسکونی در شرایط فعلی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. این روزها رشد قیمت‌های مسکن خبرساز شده است و همه از سردرگمی در این بازار سخن می‌گویند. در شرایط فعلی برای این که بتوان یک واحد 40 متری را در قسمت‌های غربی تهران خریداری کرد لازم است دست کم 120 میلیون تومان سرمایه در اختیار داشت.

هر چند تعداد واحدهایی که در قسمت‌های غربی تهران بتوان با پرداخت 120 میلیون تومان خریداری کرد نیز اندک است. با این حال به نظر می‌رسد خریداری واحدهایی با متراژ پایین در قسمت‌های غرب تهران با در دست داشتن چیزی حدود 120 تا 150 میلیون تومان امکان پذیر است. این در حالی است که قبل از تابستان سال گذشته مشتریان همین فایل‌ها را با در دست داشتن مبلغی کمتر از 100 میلیون تومان هم می‌توانستند خریداری کنند.

حداقل نقدینگی برای خرید مسکن در غرب تهران و اندیشه شهریار چقدر است؟

غرب تهران منطقه مهم و رو به رشد از نظر سرمایگذاری ملکی است. مناطق شهریار و اندیشه که در غرب تهران و در منطقه خوش آب و هوای تهران هستند این روزها خواهان زیادی برای خرید و سرمایه گذاری ملک دارند. آپارتمان های مسکونی و تجاری اندیشه موقعیت رو به رشدی دارد. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای استان تهران است. این شهر در بخش مرکزی شهرستان شهریار قرار دارد و موقیعت ایده‌آل از نظر سرمایه گذاری و خرید مسکن به شمار می‌رود.

فاز یک اندیشه یکی از مناطق معروف اندیشه است که از نظر خرید و سرمایه ملکی موقعیت مناسبی را در بین سایر فازهای اندیشه در اختیار دارد. از سال ۱۳۶۷ به بعد، واگذاری قطعات زمین در متراژهای پانصد و هزار متری به فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش آغاز شد، اما طی سال‌های اخیر روند رو به رشد جمعیت مهاجر به اندیشه سبب شده‌ است تا زمین‌ها و منازل مذکور از حالت ویلایی سابق به شهرکی آپارتمان ساز جهت سکونت جمعیت رو به رشدش تبدیل شود.

حداقل نقدینگی برای خرید مسکن در غرب تهران و اندیشه شهریار چقدر است؟

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موقعیت‌های سرمایه گذاری ملکی و خرید آپارتمان‌های مسکونی در فاز 1 اندیشه می‌توانند از مسکن بزرگ آی‌تک که یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه ترین املاک اندیشه به حساب می‌آید مشاوره دریافت کنند..

برچسب ها: املاک ، خانه ، خرید خانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار