کیهان مردم معترض را اوباش اجاره‌ای خواند
کد خبر: ۱۶۳۹۷۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 03    -    ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کیهان در جریان بیانیه اخیر هنرمندان در حمایت از مردم به شدت واکنش نشان داده و با این تیتر که با «پول حاکمیت، علیه حاکمیت» اند به برخی هنرمندان برچسب اتهام زده است.

روزنامه کیهان در جریان بیانیه اخیر هنرمندان در حمایت از مردم به شدت واکنش نشان داده و با این تیتر که با «پول حاکمیت، علیه حاکمیت»اند به برخی هنرمندان برچسب اتهام زده است. این روزنامه تندرو و اصولگرا خطاب به یکی از این هنرمندان نوشت: یک بازیگر، که تمام شهرتش به دلیل حضور در رسانه ملی است و قرارداد‌های نجومی با این سازمان حاکمیتی دارد، علیه همین حاکمیت و در حمایت از اوباش خیابانی موضع می‌گیرد!

این روزنامه در ادامه نوشت: این بازیگر خود را صدای آبان 98 نامید! وی در توهینی بزرگ به ملت ایران، اوباش اجاره‌ای را «مردم» خواند و به ستایش از آنها پرداخت.شگفت انگیز است که ایشان چرا به رغم همراهی با اراذل آشوبگر علیه حاکمیت، همچنان دلبسته پول حاکمیت است و اگر به زعم او این حکومت هیچ روزنه اعتراضی را باز نگذاشته(!) چرا وی در اقدامی اعتراضی حاضر نیست از قرارداد نجومی با رسانه ملی بگذرد.

وی نیز ازجمله به اصطلاح سلبریتی‌هایی است که هم با تبلیغ روحانی مسبب وضع اقتصادی فعلی است، هم از صداوسیما دستمزدهای آنچنانی می‌گیرد و هم با دشمنان مردم و دولت‌های غربی علیه ایران همصدا شده است!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
15
مگه به غیر از صدا و سیما رسانه دیگه ای هم وجود داره تا کسی بتونه توش معروف بشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
0
6
همه غیر از خودمون اوباش و اغتشاشگر هستند-
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
6
خس و خاشاک هنوز یادمون نرفته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار