گروگانگیری با مرگ متهم و دامادش به پایان رسید
کد خبر: ۱۶۳۸۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم سابقه‌دار هنگام تعقیب به وسیله پلیس اقدام به گروگانگیری یکی از بستگانش کرد که هردو جان خودرا از دست دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهم سابقه‌دار هنگام تعقیب به وسیله پلیس اقدام به گروگانگیری یکی از بستگانش کرد که هردو جان خودرا از دست دادند.

سردار خلیل واعظی یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای حکم قضایی مبنی بر دستگیری یک متهم مسلح و سابقه‌دار به هویت «ش، ر»، پلیس مخفی‌گاه وی را در یکی از روستاهای دشتستان شناسایی کرد.

وی افزود: بامداد یکشنبه دهم آذرماه تیم عملیاتی پلیس مخفیگاه متهم را محاصره و درخواست کرد خودرا تسلیم کند.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، متهم که به سلاح گرم و مقدار زیادی مهمات مسلح بود تهدید کرد در صورتی که راه فرار باز نشود اقدام به تیراندازی خواهد کرد.

وی بیان کرد: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، مقام قضایی، روانشناس و مددکار اجتماعی پلیس در صحنه، عملیات روانی و گفت‌وگو با متهم جدی‌تر دنبال شد.

سردار واعظی تصریح کرد: با پیشنهاد و اصرار مادر متهم مبنی بر اینکه دامادش به واسطه رابطه عاطفی که با فرزندش دارد ممکن است بتواند وی را تشویق به تسلیم کند، داماد خانواده برای مذاکره و گفتگو راهی مخفی‌گاه متهم شد.

این مقام ارشد پلیس اظهار داشت: متاسفانه لحظاتی بعد داماد خانواده به وسیله متهم گروگان گرفته شد و تهدید کرد در صورتی که زمینه فرارش فراهم نشود خود و گروگانش را خواهد کشت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: با وجود تلاش‌های فروان و خویشتنداری پلیس و مقام قضایی فرد گروگان گیر پس از ۱۰ ساعت محاصره، مذاکره و گفتگو به سمت نیروهای پلیس اقدام به شلیک مستقیم کرد.

وی گفت: پس از شلیک صدها تیر از طرف متهم، در راستای حفظ آرامش و صیانت از جان سایر شهروندان نیروهای عمل کننده پلیس نیز اقدام به تیراندازی متقابل کردند.

سردار واعظی اظهار داشت: با کشته شدن گروگانگیر و گروگانش نیروهای پلیس وارد مخفیگاه وی شدند و بررسی‌های اولیه بر این فرض است که گروگانگیر پس از کشتن گروگانش اقدام به خودکشی کرده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات در خصوص روشن شدن بخش آخر این ماجرا به وسیله متخصصان و کارشناسان ادامه دارد گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش، ۲۳۰ فشنگ جنگی و بالغ بر ۱۲۰ پوکه فشنگ شلیک شده از طرف متهم کشف شده است.

سردار واعظی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان جرایم خشن و تلاش در جهت ارتقا احساس امنیت شهروندان از مردمی که امروز بواسطه حرکت شرورانه این متهم دچار مشکلاتی شدند عذرخواهی کرد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
1
11
خسته نباشی دلاور! بعد از ده ساعت هر دو رو به کشتن دادن!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۲
داماده رو هم به خاطر "پیشنهاد و اصرار مادر" فرستادن. وگرنه که پلیس همچین کاری نمیکرد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار