حجاب تحسین برانگیز خانم بازیگر در جشنواره توکیو +عکس
کد خبر: ۱۶۳۸۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰
انتشار تصاویری از بهناز جعفری در جشنواره توکیو مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

بهناز جعفری بازیگر معروف سینما و تلویزیون در پست اینستاگرامش عکسی از حضور خود را به عنوان داور جشنواره فیلمکس توکیو منتشر کرد. پوشش این بازیگر در تصاویر منتشر شده در صفحه شخصی این بازیگر، مورد تحسین بسیاری از کاربران و فعالان شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. چیزی که در این تصویر مشاهده می‌شود و قابل تأمل است پوشش متفاوت و دور از انتظار این بازیگر است.

جشنواره بین‌المللی فیلم «توکیو فیلمکس» یک جشنواره بین‌المللی است که هرساله در توکیو پایتخت کشور ژاپن برگزار می‌شود و در سال ۲۰۰۰ توسط «تاکشی کیتانو»، فیلمساز این کشور پایه‌گذاری شده است.

جعفری این بار در جایگاه داور در جشنواره فیلمکس توکیو حاضر شده است با مانتویی بلند و کاملا پوشیده در کنار دیگر داوران خارجی جشنواره ایستاده است که می‌توانید تصاویری او را در ادامه مشاهده کنید:

حجاب تحسین برانگیز خانم بازیگر در جشنواره توکیو +عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
افرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
14
48
من نمی دانم کی میخواهید از این گونه تبلیغاتهای چندش ا ور دست بردارید . اینکه ایشان به عنوان دارو جشنواره انتخاب شدن این خیلی مهمتر است از اینکه ایشان با حجاب بودند یا بی حجاب بودند . چرا نمی خواهید بفهیمد که این انتخاب شخصی است حالا کشور ما این را قانون کرده درش بحث است ولی اینطور تبلیغاتها حال ادم را بهم می زند کی می خواهید بفهیمد که اگر کسی حرفی برای گفتن داشته باشد و متخصص باشد کسی اهمیت نمی دهند که پوشش او چطور است فقط شما به فکر اینطور چیزها هستید !
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
دوست عزیز
پوششی که برای حضور در اجتماع انتخاب می شود اصلا و ابدا یک انتخاب شخصی بدون تاثیرات اجتماعی متقابل بین شخص و اجتماع نیست.
انتخاب نوع پوشش در خیلی از موارد طرز تفکر، ارزش ها و باورهای یک شخص را مشخص می کند.
اینکه فکر کنیم دنیا بخصوص در عرصه فرهنگ و هنر فقط به تخصص انسان ها را ملاک قرار داده و به نوع پوشش اهمیتی نمی دهد بسی ساده انگاری است. تصاویر پوشش بشر در حداقل طول یک قرن اخیر را مرور کنید تا ببینید چه تلاش مستمری در تغییر ذایقه پشر در ارزش های انتخاب پوشش صورت گرفته.
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
17
12
دوست عزیز اولا موضوع مطلب منتشر شده نوع پوشش خانم جعفری بوده ونه خود جشنواره که البته محل بحث تخصصی آن جای دیگری است . و اصولا اظهار نظر در خصوص حواشی رویدادهای سیاسی، اجتماعی، هنری و... یک عرف رسانه ای است. ثانیا خود این پوشش در چنین فضایی به تنهایی حرفی است برای گفتن، البته نه برای کسانی که با شنیدن نام یک جشنواره اونور آبی، آب از لب و لوچه شون آویزون میشه و تحمل تحسین پایبندی افراد به باورهای خودشونو هم از دست میدن.
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
3
6
همچين هم حجاب كاملي نيست. يعني اون شراره هاي آتش كه از زير روسري زده بيرون نمي بينيد؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
شما که اینقدر تبلیغات حجاب میکنید چرا نتیجه نمیگیرید؟فردا اعلام کنید آزادی حجاب فکر میکنید این چند نفر که به زور پیدا میکنید چند درصد جامعه هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار