کار زیبای یک راننده پس از یک تصادف ساده+عکس
کد خبر: ۱۶۳۸۴۰
تاریخ انتشار: 2019 December 02    -    ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
راننده‌ای که در یک تصادف رانندگی خود را مقصر می‌دانست، دست به اقدامی زیبا و تحسین برانگیز زد.

اقدام راننده همدانی پس از وقوع یک تصادف ساده ناخواسته به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد. این راننده که هویتش مشخص نشده است پس از آنکه با خودروی خود حین حرکت با دنده عقب، به خودروی پارک شده دیگری در خیابان برخورد کرد و دست به اقدام تحسین برانگیز و زیبایی زد.

شاید این جمله معروف را شنیده باشید که در همه جا آدم خوب و بد وجود دارد. در صنف رانندگان نیز چنین است.

اگر گاهی در خیابان رانندگانی با وجود تخلف خود را بر حق می‌دانند، یا در هنگام وقوع تصادف که ممکن است در هر لحظه و برای هر راننده‌ای رخ دهد شروع به جار و جنجال کرده و به دیگران توهین می‌کنند، در عوض رانندگانی نیز هستند که همیشه در خیابان مقررات رانندگی را رعایت می‌کنند و در صورت وقوع حادثه در صدد جبران آن برمی‌آیند.

این رانندگان، پلیسی به نام وجدان دارند که همیشه همراه آنها است، مانند راننده همدانی بااخلاق که به جای فرار و ترک محل حادثه اقدام به گذاشتن یادداشت کوتاهی برای راننده خودروی حادثه دیده کرد.

او در این پیام کوتاه خطاب به راننده خودروی حادثه دیده نوشت: «هنگام حرکت با دنده عقب لحظه‌ای با خودروی شما برخورد کردم. در صورت نیاز تماس بگیرید. با عرض پوزش».

وجود چنین رانندگان باوجدانی نه تنها موجب تقویت اعتماد و همدلی بین شهروندان یک جامعه می شود بلکه سلامت روانی آن جامعه را نیز ارتقا می‌دهد.

کار زیبای یک راننده پس از یک تصادف ساده+عکس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار