حواشی روز اول ثبت‌نام کاندیداهای مجلس
کد خبر: ۱۶۳۸۳۱
تاریخ انتشار: 2019 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲
اولین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود.

اولین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حواشی همراه بود.

در اولین روز از ثبت نام کاندیداهای مجلس، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ساعات اولیه نامزد این انتخابات شد تا اولین کاندیدایی باشد که در استان کهگیلویه و بویراحمد برای انتخابات مجلس نامزد می‌شود. تاجگردون نماینده مجالس نهم و دهم مجلس شورای اسلامی برای سومین دوره پیاپی در خانه ملت کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شده است.

وی بعد از نام‌نویسی پاسخگوی برخی از سئوالات رسانه ها بود و تاکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی با قدرت بیشتری برای خدمات رسانی به حوزه انتخابیه اش تلاش می کند.

غلامرضا تاجگردون در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که شما با چه مدرکی نام‌نویسی کرده‌اید، اظهار کرد: مدرک تحصیلی من دکترا از بلژیک است و یک مدرک دیگر کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی و تحلیل سیستم‌های اقتصادی از دانشگاه شهید بهشتی دارم که هر دو را به هیئت اجرایی تقدیم کردم.

 «روح‌الله جمعه‌ای»، مشاور وزیر کشور که از تهران به سمنان رفته بود بعد از کاندیداتوری در انتخابات گفت اگر تأیید صلاحیت شود، تا آخر در صحنه رقابت‌ها می‌ماند.

سیدحسین نقوی حسینی نماینده فعلی مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس نیز با حضور در فرمانداری ورامین جهت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

بنا به گزارش فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی که در دور دهم انتخابات مجلس به عنوان نماینده مردم همدان به بهارستان راه یافته بود، امروز با حضور در فرمانداری به عنوان کاندیدا ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه بنده تا دیشب تهران بودم اما ترجیح دادم در حوزه انتخابیه خودم کار ثبت نام را انجام دهم تأکید کرد: تمام تلاشم رساندن همدان و مردم آن به حقشان است که در این زمینه هر چه در توان داشته باشم به کار خواهم گرفت.

حاجی بابایی در جواب به این درخواست که هزینه را شفاف اعلام کنید، گفت: در دوره گذشته حدود سی و چند میلیون تومان هزینه کردم که آن هم اجتناب‌ناپذیر بود، برای این دوره هم هزینه خاصی پیش‌بینی نکردیم مگر در همین مقدوراتی که وجود دارد.

محمود بهمنی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی و رئیس اسبق بانک‌مرکزی نیز ساعاتی پیش با حضور در فرمانداری ساوجبلاغ در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار