فال روزانه یک شنبه 10 آذر 1398
کد خبر: ۱۶۳۷۶۲
تاریخ انتشار: 2019 December 01    -    ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان را تبریک می‌گوییم، سالی خوب و سرشار از شادکامی پیش‌رو دارید، به شرط اینکه دستی گشاده داشته باشید و حتی یک لحظه از کمک به دیگران فارغ نشوید. در دی‌ماه تمرکز ویژه‌ای روی کارها داشته باشید و برای پیشرفت برنامه‌های‌تان از همکاران یا دوستان نزدیک کمک بگیرید. فراموش نکنید تلاشی که در ماه‌های اول سال تولدتان انجام می‌دهید نتیجه‌ای سریع ندارد و این تلاش‌ها در اواخر سال آینده به بار خواهد نشست. شایعه‌های زیادی پشت‌سر شما در اسفند ماه شکل می‌گیرد، به این شایعه‌ها محل ندهید و کار خودتان را به پیش ببرید. مطمئن باشید ماه پشت ابر نمی‌ماند و دوستان نزدیک شما اهمیتی به این شایعه‌ها نمی‌دهند. خرداد و تیر سال آینده روزهای سخت و پرچالشی انتظار شما را می‌کشد، با فردی بانفوذ و کاردان رفاقت دارید، از این دوستی برای حل چالش‌های پیش‌رو کمک بگیرید. در سالی که پیش‌رو است محبت بیش‌ازحد را کنار بگذارید و تاجایی که امکان دارد نگرشی یکسان و بی‌غرض به تمام اطرافیان‌تان داشته باشید. این سال را با خوشی و محبت به پایان خواهید رساند و خاطره‌های آن تا همیشه در ذهن‌‌ شما ماندگار خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان بد‌دل و حسودی هستید و این رفتار، حسابی شما را سرخورده و افسرده کرده است، سعی کنید با تعامل بیشتر بادیگران و شاد‌کردن آنها این رفتار را کنار بگذارید. امروز از منبعی که حسابی روی آن باز نمی‌کردید پول خوبی دست‌ شما می‌رسد. مدتی است شخصی را زیر نظر دارید و برای پیشنهاد ازدواج این دست و آن دست می‌‌کنید، امروز بهترین زمان برای ابراز عشق است و مطمئن باشید از محبوب‌تان برای ازدواج جواب رد نخواهید شنید. عازم سفری پیش‌بینی‌نشده هستید و اعضای خانواده را نمی‌توانید در این سفر باخود ببرید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که دنیا به آخر نرسیده و درآینده رهسپار سفری خانوادگی خواهید شد. مواظب سلامت جسمی و ذهنی خود نیستید و حال‌وروز خوشی ندارید، این وضعیت اعتمادبه‌نفس شما را پایین آورده و برای سلامتی و افزایش اعتماد‌به‌نفس، سلامت خود را جدی بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی برای معامله‌ و امور مالی نیست و تصمیم‌هایی که به کارهای مالی منجر می‌شود را به آینده موکول کنید، در غیر این‌صورت پولی که زحمت‌زیادی برای آن کشیده‌اید به باد هوا می‌رود. مدتی است که می‌خواهید دوستان یا فامیل را دعوت کنید اما هرگز فرصت این مهمانی پیش نمی‌‌آید. امروز زمانی خوبی برای مهمانی است و تا پاسی از شب با دوستان و فامیل خوش بگذارنید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید عشق در وجودتان زبانه می‌کشد و تمام دنیا را زیبا و عاشقانه می‌بینید، همسر یا عشق‌زندگی‌تان را در این روحیه شریک کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزها است که حوصله کار کردن ندارید و می‌خواهید تا ابد در رختخواب باقی بمانید، انصافاً هم باید به شما حق داد چرا که روزهای سختی را پشت‌سر گذاشته‌اید و اگر زمان دارید، امروز را به خودتان مرخصی بدهید و روز را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان سپری کنید. اوضاع مالی خوبی ندارید و مشکلات زندگی به اندازه‌ای به شما فشار آورده که حاضر هستید به هر قیمتی کسب درآمد کنید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز از طرف خانواده همسرتان پولی به‌دست شما می‌‌رسد. کنترل وقت و ساعت را از دست داده‌اید و هرچقدر هم که تلاش می‌‌کنید، از کارها عقب هستید، راز حل این مشکل در تمرکز شما نهفته است و با فراگیری روش‌های تمرکز بر روی کارها، جلوی هدررفتن وقت ارزشمند خود را بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

روز خوبی برای خرید است، به شرط اینکه پول و ثروت خود را صرف خرید چیزهایی کنید که ارزش‌‌ آنها در درازمدت افزایش پیدا می‌‌کند. احتمال زیادی وجود دارد که با یکی از دوست‌های قدیمی ملاقات کنید. روز شلوغی را پیش‌رو ندارید و زمان فراغت امروز را برای تفکر و انجام کارهای مذهبی اختصاص دهید. مدت زیادی است که کارها بر وفق مراد شما پیش نمی‌رود و احساس می‌کنید نفرین شده‌اید، امروز این ورق برمی‌گردد و از صبح دست به هر چیزی که بزنید طلا خواهد شد. امروز ممکن است کشمکش یا مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده یا دوستان رخ دهد. بهتر است بیش از حد مته به خشخاش نگذارید و دنبال این مشاجره را نگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانید و این رفتار باعث شده تا از کار و زندگی بیافتید، فراموش نکنید تا زمانی که این رفتار را کنار نگذاشته باشید روی موفقیت را نخواهید دید. اوضاع مالی شما تا زمانی که صرفه‌جویی در پیش‌نگیرید بهتر نخواهد شد. تعمیرات و رسیدگی به منزل را پشت‌گوش نیاندازید و در اولین فرصت دستی به سروروی خانه بکشید. اعتماد‌به‌نفس شما به اوج رسیده است و چیزی سد راه‌تان نیست. از این اعتمادبه‌نفس برای ایجاد دوستان جدید کمک بگیرید. عشق در زیر پوست شما لانه کرده و امروز از خواب‌ که بلند‌ شده‌اید حال و هوای عاشقی دارید، این حال و هوا را به فال نیک بگیرید و با همسر یا عشق‌زندگی‌تان روزی سرشار از عشق و محبت را تجربه کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اهل مراجعه به پزشک نیستید و خوددرمانی می‌کنید، مواظب مصرف بی‌رویه داروها باشید چرا که احتمال وابستگی به دارو وجود دارد. با مشکل مالی مواجه شده‌اید و برای حل این مشکل از پدر و مادر خود کمک بگیرید. زبان‌تندی دارید و بی‌پرده سخن می‌گویید، مواظب این رفتار باشید و در صحبت با همسر یا عشق‌زندگی‌تان جانب احتیاط را در نظر بگیرید. روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارنید و وقتی برای رسیدگی‌ به خودتان ندارید، امروز به هرقیمتی که شده زمانی را برای خودتان اختصاص دهید و انرژی لازم را برای روزهای شلوغ آینده به‌دست بیاورید. همسر یا عشق‌ زندگی‌تان مزاحم کارهای‌تان می‌شود، اما صبر و کنترل خود را از دست ندهید و به او بفهمانید که تعادل کار و زندگی باید همیشه حفظ شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

انسان محافظه‌کاری هستید و سبک‌زندگی‌تان را بر اساس سنت و باورهای قدیمی بنا کرده‌اید، با این رویکرد در دنیای مدرن راهی به پیش‌ نخواهید برد و در کنار احترام به سنت‌‌‌‌ها، راه خود را بروید و اجازه ندهید باورهای قدیمی جلوی موفقیت شما را بگیرد. میان شما و پدر و مادرتان اختلاف افتاده است و از آنجایی که غرور و لجبازی باعث این اختلاف شده‌، هرچه سریع‌تر دل آنها را بدست آورید و خودتان را از پند‌و‌اندرزهای بزرگان فامیل محروم نکنید. امروز مواظب رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان باشید، چرا که احتمال دارد رفتار ناشایستی انجام دهد و شهرت شما در محل کار و خانواده به خطر بیافتد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزها است که کودک درون شما بیدار شده و حسابی احساس نشاط و شادابی می‌کنید. به لحاظ مالی اوضاع خوبی ندارید و به رغم تلاش‌های زیادی که انجام داده‌اید، اندوخته‌ای ندارید. به کارهای جدید و رویکرد‌های تازه در کار تمرکز کنید و برای ارتقا وضعیت شغلی و مالی خود از دوستان کمک بگیرید. شکست‌عشقی سختی خورده‌اید و فکر می‌کنید هرگز دوباره عاشق نخواهید شد، اما در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و عشقی آتشین را تجربه خواهید کرد. سفری در پیش‌رو دارید، اما در آخرین لحظه برنامه‌های شما تغییر می‌کند و مجبور به لغو این سفر می‌شوید. امروز میان شما و همسرتان کدورتی پیش می‌آید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حرف‌هایی ناپسندی را به شما خواهد گفت. در دوره آموزشی شرکت‌ کرده‌اید و امروز میان شما و استادتان بحث در میگیرد، پیشنهاد می‌کنیم احترام استاد را نگه دارید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

مدتی است که از عشق‌زندگی‌تان بی‌خبر هستید و حسابی افسرده‌ شده‌اید، اجازه ندهید بیشتر از این میان شما فاصله بیافتد و به هر قیمتی که شده خبری از محبوب‌تان بدست آورید. احساس خوبی نسبت به خودتان ندارید و فکر می‌کنید که فرد مفیدی نیستید. این احساس را با شرکت در کارهای خیریه و کمک‌های مردمی از بین ببرید و دیدی مثبت نسبت به خودتان پیدا کنید. امروز ظهر میان شما و یکی از اعضای خانواده کدورتی ایجاد می‌شود، اما این کدورت به طول نمی‌انجامد و تا شب صلح و صفا میان شما برقرار خواهد شد. فراموش نکنید که وقت طلا است و به جای موکول‌کردن کارها به فردا، کارهای عقب‌افتاده را همین امروز انجام دهید و فردا حسابی استراحت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

سلامت همسر یا عشق‌زندگی‌تان به‌ خطر افتاده و حسابی نگران و آشفته‌ شده‌اید، این بیماری در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود و زندگی‌تان به حالت اول باز می‌گردد. امروز خبر خوشی به دست شما می‌رسد، این خبر نه‌تنها برای شما مسرت‌بخش است بلکه باعث شادی و سرور تمام اعضای خانواده می‌‌شود. تاکنون برنامه‌ریزی درستی برای زندگی نداشته‌اید و به همین دلیل هم زندگی‌ حرفه‌ای‌تان سروسامان نگرفته است، فراموش نکنید که جلوی ضرر را از هر جا بگیرید استفاده است و برنامه‌ریزی و پیشرفت به سمت موفقیت را از همین امروز شروع کنید. امروز در جلسه‌ یا مهمانی رسمی حضور پیدا می‌کنید، اخلاق خوش و تخصص شما در این جلسه نظر فرد مهمی را جلب خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به تازگی از بستر بیماری بلند شده‌اید و روبه‌ بهبود هستید، این بیماری شما را از کاروزندگی عقب انداخته‌ است اما برای بازیابی سلامت کامل، به خودتان سخت‌ نگیرید. امروز به مهمانی یا جلسه کاری دعوت شده‌اید که پیش‌ازاین در چنین مهمانی یا جلسه‌ای حضور نداشته‌اید. وقت زیادی را با دوستان می‌گذرانید و اگر با همین روال زندگی را ادامه دهید، در آینده قطعاً به مشکل برخورد خواهید کرد. یکی از اعضای خانواده که احتمالاً برادر کوچک شما است، از شما درخواست دارد تا بعدازظهر را بیرون بروید، این درخواست را زمین نیاندازید و با برادرتان حسابی خوش بگذرانید و رابطه خانوادگی‌ را تقویت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یکی از اعضای خانواده نیاز به پول دارد، اما کمک به او، دست‌ شما را برای خرج‌های زندگی تنگ خواهد کرد، در نتیجه بهتر است که دست رد به سینه او بزنید و نگران نباشید چرا که مشکل مالی این فرد بدون کمک شما هم حل خواهد شد. مشکلات زندگی از در و دیوار روی سر شما آوار شده است، در چنین شرایطی بیشتر باید مواظب همسر یا شریک‌زندگی‌تان باشید و اجازه ندهید آب در دلش تکان بخورد. خطری بزرگ در پیش‌روی شما است و یکی از دوستان نزدیک‌تان به شما کمک می‌کند تا از این خطر، گزندی به شما وارد نشود. امروز روز خوبی برای خرید است و دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و با خرید و گردش در مغازه‌ها حسابی خوش بگذرانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار