فال روزانه شنبه 9 آذر 98
کد خبر: ۱۶۳۶۵۵
تاریخ انتشار: 2019 November 30    -    ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴
همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوست عزیزی که 9 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک!

شما شخصی بسیار خلاق، باهوش، قابل اعتماد، سخاوتمند دارای یک حافظه ی بسیار قوی هستید. شما مهارت هایی بسیار عالی برای مدیریت دارید و می توانید در سخت ترین شرایط هم به خوبی کنترل اوضاع را در دست بگیرید، اما باید مواظب باشید دچار خودخواهی و دورویی نشوید. امسال زندگی برای شما ترکیبی از اتفاقات خوب و نه چندان خوب خواهد بود، اما خوشبختانه اتفاقات بد زیادی در انتظارتان نیستند. شما امسال پول و درآمد خیلی بیشتری خواهید داشت، اما از طرفی هم این پول ها خیلی راحت تر از همیشه از دستتان خواهند رفت. معاملات و انتقال پول باید با احتیاط خیلی بیشتری انجام شوند و از گرفتن تصمیمات عجولانه خودداری کنید. اعضای خانواده تان شما را مورد کمک و حمایت خود قرار خواهند داد، اما رفتارهای تملک جویانه و انتظارات بیش از اندازه ی آنها گاهی برایتان آزاردهنده می شود. امسال روابط عاطفی شما بهتر از هر زمان دیگری خواهند بود و شانس آغاز زندگی مشترکی که رویایش را در سر داشته اید برای شما فراهم خواهد بود. احتمال رفتن به یک سفر خارجی به ویژه در نیمه ی دوم سال برایتان بسیار زیاد است.

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما آماده اید تا هر آنچه قدیمی و بلا استفاده است را کنار گذاشته و خودتان را برای چیزهای جدید آماده کنید. شما انرژی و انگیزه ای بسیار قوی در اختیار دارید و آماده اید تا در طی یک روز همه چیز را تغییر داده و زیر و رو کنید. به احتمال خیلی زیاد اگر در خانه بیکار باشید تصمیم می گیرید که این انرژی را برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون خانه تان به کار بگیرید، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که جابجایی اشیای سنگین آن هم به تنهایی می تواند آسیب های جدی به سلامت شما وارد کند. امروز مواظب باشید خودتان را بدون فکر کردن در وضعیت دشواری گرفتار نکنید و پیش از هر تصمیمی همه جوانب را در نظر بگیرید

 

♉ فال روز متولدین اردیبهشت

خبرهای غیر منتظره ای که امروز دریافت می کنید شما را وادار به ایجاد تغییراتی در برنامه هایتان خواهند کرد تا بتوانید خودتان را با تغییرات ایجاد شده در شرایط تطبیق دهید. به طور ناگهانی ناشناخته های بسیاری دور و بر شما را فرا گرفته اند و این تردید و نداشتن اطلاعات کافی شما را نگران و عصبی کرده است. با این حال شما اردیبهشتی ها وقتی شرایط سخت می شوند مصمم تر از قبل مسیری که برای خود انتخاب کرده اید را ادامه خواهید داد. در هر صورت توجه داشته باشید که واکنش هایتان از روی ترس و وحشت نباشند و پیش از هر اقدامی کمی به خودتان وقت بدهید تا بتوانید قبل از گرفتن تصمیم های مهم خود را با شرایط وفق بدهید.


♊ فال امروز متولدین خرداد

دیوارهایی که شما را محدود می کنند دارند از بین می روند و آنچه تا کنون مانع رسیدن شما به خواسته هایتان شده بود دارد از میان می رود. شما یک قدم به رویاهایتان برای رسیدن به استقلال نزدیک تر شده اید، فقط باید بتوانید در برابر تغییرات فعلی واکنش صحیحی داشته باشید تا آنچه به ظاهر یک بحران به نظر می رسد را برای خود به یک موقعیت تبدیل کنید. هر چقدر بخواهید سعی کنید شرایط فعلیتان را حفظ کنید ثبات اوضاع را بیشتر به هم خواهید زد. درست است که باید از خودتان حرکتی نشان بدهید، اما این حرکت باید حساب شده باشد و نباید واکنشتان خیلی تند و از روی عجله صورت بگیرد؛ فقط فراموش نکنید که شما مجبور نیستید انتظارات دیگران را برآورده کنید.

 

♋ فال روزانه متولدین تیر

زمانی که به نظر می رسد کنترل شرایط دارد از دستتان خارج می شود شما خودتان را کنار می کشید تا احساس امنیتی که دارید را حفظ کنید، اما خوشبختانه امروز شما این آمادگی را دارید که برای قرار گرفتن در بهترین وضعیت ممکن حداکثر تلاش خود را به کار بگیرید. روبرو شدن با مخالفت ها و موانع مختلف در حال حاضر برای شما مشکل چندان بزرگی محسوب نمی شود و شجاعت لازم برای گام برداشتن در جهت رسیدن به رویاهایتان را دارید و آماده اید تا تغییرات لازم را به وجود بیاورید. امروز روابط شما، چه خصوصی و چه اجتماعی به خوبی پیش خواهند رفت و می توانید در انتظار پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های مختلف دارید.

 

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد

شما امروز به فکر رویایی قدیمی هستید که در گذشته آن را به خاطر رسیدگی به مسئولیت هایتان کنار گذاشته بودید و در اندیشه ی دنبال کردن این رویای قدیمی خود هستید. با این حال نباید برای رسیدن به خواسته ی خود رفتاری حساب نشده و عجولانه داشته باشید، زیرا این کار تنها باعث خواهد شد برنامه های فعلیتان به هم بریزند و در کارهایتان بی نظمی ایجاد شود. اگر می خواهید به خواسته ی خود دست پیدا کنید باید با برنامه پیش رفته و در صورتی که می خواهید ریسکی هم بکنید این ریسکتان حساب شده باشد. شما این فرصت را دارید که زندگی خود را همان طوری که همیشه دوست داشته اید باشد پیش ببرید.

 

♍ فال امروز متولدین شهریور

زمانی که دارید بر اساس یک برنامه ی سخت و فشرده کار می کنید تحمل هیچ گونه سورپریز و غافلگیری را ندارید. امروز هر اتفاق کوچکی که خارج از برنامه هایتان پیش بیاید باعث نگرانی و استرس شدید شما خواهد بود. با این حال کنترل شما روی اوضاع و سرنوشتتان خیلی بیشتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. اولین قدمی که باید بردارید این است که آرامش درونی خود را به دست بیاورید و این موضوع از هر چیز دیگری مهم تر است. همین که بتوانید آرامشتان را باز بیابید خواهید توانست کنترل اوضاع را خیلی سریعتر از آنچه خودتان انتظار دارید دوباره در دست بگیرید. خودتان را برای یک آخر هفته ی آرام آماده کنید تا انرژیتان را دوباره بازیابی کنید.

 

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما این هفته خیلی زیاد کار کرده و به خودتان فشار بسیار زیادی وارد کرده اید. به نظرتان حالا که دیگر آخر هفته فرا رسیده بهتر نیست کمی به خودتان استراحت بدهید. حتی اگر موفق شوید خودتان را به زور از تختخواب بیرون بکشید هم احتمال این که بتوانید کارهای زیادی را به انجام برسانید خیلی کم خواهد بود. وقتی از لحاظ جسمانی انرژی کافی نداشته باشید ذهنتان نیز با شما همکاری نخواهد کرد و حتی اگر کاری بکنید هم نتیجه ی مطلوبی برایتان به همراه نخواهد داشت. یکی دو روز استراحت کردن به شما کمک خواهد کرد تا انرژی خود را بازیابی کنید و برای یک هفته ی شلوغ و پر کار، اما موفقیت آمیز دیگر آماده شوید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

اوضاع زندگی روزمره تان کمی به هم ریخته است و دلتان می خواهد هر چه زودتر به روال عادی بازگردید، اما هیچ چیزی به خودی خود تغییر نخواهد کرد و خود شما باید زمام امور را در دست بگیرید. دیگر وقت آن فرا رسیده است که خودتان کنترل امور را در دست گرفته و منتظر نمانید تا اوضاع خودبخود تغییر کرده و در جهتی که شما انتظار دارید پیش برود. شما به اندازه ی کافی بزرگ شده اید که بتوانید تشخیص دهید تغییرات تا زمانی که خودتان آنها را ایجاد نکرده اید به وقوع نخواهند پیوست. اگر بخواهید ایده هایی که در سر دارید را عملی کنید امروز سرتان حسابی شلوغ خواهد بود و وقت زیادی را باید به دنبال کردن اهداف خود اختصاص دهید.

♐ فال متولدین آذر

درست است که شما تمایل شدیدی به تغییر وضعیت اقتصادی خود دارید، اما بهتر است که عجولانه عمل نکنید. اگر گزینه های مختلفی پیش رویتان قرار دارند بهتر است که تا جای ممکن تصمیم گیری را به تعویق بیندازید تا افکارتان ثبات بیشتری پیدا کنند. حتی اگر اصرار دارید که هر چه سریعتر پیشرفت کنید گزینه هایتان را به دقت یادداشت کرده و حداقل تا اول هفته ی آینده برای گرفتن تصمیم نهایی دست نگه داشته و خوب فکر کنید. به هیچ عنوان فکر نکنید که سپردن کارها به دست سرنوشت می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد، این کار به جای این که بال پرواز به شما بدهد تنها باعث سقوطتان خواهد شد. بهترین کار این است که خودتان کنترل امور را در دست بگیرید.

 

♑ فال روز متولدین دی

نشانه ی ماه تولد شما بز کوهی است و این انتخاب به هیچ وجه تصادفی نبوده است. شما به طور غریزی میل شدیدی به بالا رفتن دارید و می خواهید به اوج برسید. همه شما را به عنوان شخصی می شناسند که وقتی برای خودش هدفی تعیین می کند تا زمانی که به آن نرسیده است از حرکت نخواهد ایستاد، اما اگر انگیزه ی کافی برای دنبال کردن نقشه ای را نداشته باشید حتی بهترین استراتژی های دنیا هم به کارتان نخواهند آمد. امروز شما در وضعیت حساسی قرار گرفته اید و دچار احساس تردید و دوگانگی شده و نمی دانید که آیا در مسیر درستی قرار دارید یا باید تغییر جهت بدهید. شاید وقت آن رسیده باشد که یک بار دیگر به طور جدی به هدف خود در زندگی فکر کنید.

♒ فال متولدین بهمن

این که امروز شما نگران و پر استرس هستید به این معنا نیست که حتما تمام روزتان به همین صورت خواهد گذشت و یا فردایتان هم به همین وضع خواهد بود. خود شما این توانایی را دارید که روح آشفته تان را آرام کنید و اگر می خواهید از این وضع نجات پیدا کنید همین حالا دست به کار شوید. دست نگه داشته و چشمانتان را ببندید و خودتان را با نفس هایی عمیق آرام کنید. این که تا چه حد این کار می تواند برایتان آرامش بخش باشد برای خودتان هم عجیب خواهد بود. در پایان روز هم، پس از به انجام رساندن کارها و وظایفی که به عهده دارید حتما زمانی را به خودتان اختصاص داده و کارهایی را انجام دهید که باعث آرامش شما می شوند.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما ترجیح می دهید که به حال خودتان گذاشته شوید و بدون مزاحمت های دیگران در عالم خیال و رویاهایتان فرو بروید. هر فعالیتی که به قوه ی تخیل شما اجازه ی بروز بدهد برای شما از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود، خواه این کار تماشای یک فیلم، خواندن کتاب و یا گوش کردن به موسیقی باشد. اما متأسفانه دنیای واقعی برنامه های دیگری برای شما دارد و به احتمال زیاد مجبور خواهید بود وقت آزاد ارزشمند خود را قربانی کنید تا به حل یک مشکل مالی و یا عاطفی رسیدگی کنید. خوشبختانه پس از پایان بخشیدن به این کارها هنوز هم وقت کافی برای پرداختن به خودتان و علایقتان را خواهید داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار