گوجه ۹ هزار تومان شد +قیمت انواع میوه
کد خبر: ۱۶۳۶۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵
قیمت عمده فروشی انواع میوه و صیفی برای فروش در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران اعلام شد این نرخ‌ها ملاک قیمت گذاری در بازار‌های سطح شهر است.

قیمت عمده‌فروشی انواع میوه و سبزی برای فروش در میدان مرکزی تهران اعلام شد؛ این قیمت‌ها ملاک قیمت‌گذاری قیمت انواع میوه، سبزی و صیفی در تهران است و خرده‌فروشان می‌توانند این محصولات را حداکثر با ۳۰ درصد افزایش قیمت در سطح شهر به فروش برسانند.

قیمت انواع میوه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار توسط نمایندگان اتحادیه بارفروشان میوه و تره بار و واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره‌بار کشف شده و اجرای در این میدان الزامی است.

بر این اساس قیمت هر کیلوگرم انار ۵ تا ۹ هزار تومان، انگور بی‌دانه زرد ۹ تا ۱۶ هزار تومان و انگور بی‌دانه زرد ۵ تا ۱۱ هزار تومان و انگور مهری ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.

قیمت هر کیلوگرم پرتقال شمال ۲ تا ۴ هزار تومان، پرتقال جنوب ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموشیرین تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، سیب زرد و قرمز ۳ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، موز ۹ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و کیوی ۳ تا ۷ هزار تومان است؛ بنابراین گزارش قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی انباری ۳ تا ۵ هزار تومان و گوجه‌فرنگی تازه ۷ تا ۹ هزار تومان، سیب‌زمینی هزار و ۸۰۰ تومان تا ۳ هزار تومان، پیاز زرد و سفید هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، سبزی جور هزار و ۵۰۰ تومان تا ۳ هزار تومان، سبزی‌خوردن ۲ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۴ هزار تومان و لیمو ترش میناب ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان است.

روزپلاس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
قابل توجه سران سه قوه و نمایندگان پر دل و جرات مردم در مجلس شورای اسلامی
واقعا باید به حال دولت مردان ما تاسف خورد با گران کردن بنزین میلیارد ها تومان به کشور و مردم ضرر وارد کردند و سالها کشور را به عقب باز گرداندند
این دولت مردان و نمایندگان مجلس را باید برای همیشه مردم از صحنه سیاسی کشور با رای خود به دیگر افراد متخصص و کارشناس و با جرات ،حذف کنند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
1
حداکثر سه هزار تومان بود!
الان خوشحال باشیم که شده سه برابر!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
آقای روحانی درانتخابات 1400 حسابی ازخجالت تووهم فکرانت درمی آییم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار