این دوقلوهای به هم چسبیده جدا نمی‌شوند +عکس
کد خبر: ۱۶۳۵۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 29    -    ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵
چلسی که در 23 هفتگی یک بارداری برای تولد فرزند دیگری است امیدوار است که کودک جدیدش دوقلوهای به هم چسبیده را تشویق به راه رفتن کند.مادر دوقلوهای به هم چسبیده تاکید می کند که دخترانش سالم هستند و آنها را از هم جدا نخواهد کرد.

چلسی تورس 26 ساله اهل منطقه بلک فوت در شهر آیداهو آمریکا دو دختر به نام های کاللی و کارتر دارد که از بدو تولد به هم چسبیده اند.

او می گوید که دو دخترش در حال یادگیری هستند و روی زمین می خزند اما در راه رفتن مشکل دارند. چلسی که در 23 هفتگی یک بارداری برای تولد فرزند دیگری است امیدوار است که کودک جدیدش دوقلوهای به هم چسبیده را تشویق به راه رفتن کند.

این زن گفته که در مورد عمل جراحی برای جدایی دختران خود فکری نکرده و نمی خواهم که آنها را از هم جدا کنم.

وی افزود: آنها خوب هستند و به ما هم درباره عمل جراحی توصیه ای نشده و تا زمانی که مشکلی پیش نیاد از هم جدا نمی شوند.

چلسی اظهار داشت: دخترانش خوب یاد گرفته اند که چگونه با هم زندگی کنند اما وقتی از خانه بیرون می روند با خیره شدن ثابت افراد روبرو می شوند.

وی از قضاوت ها و نگاه های مردم رنج می برد می گوید مردم متوجه نیستند چقدر سخت است که من مجبور باشم بچه های دیگران را ببینم که چگونه بزرگ می شوند و بازی می کنند در حالی که دخترانم هنوز نمی توانند راه بروند.

چلسی گفت: از آنجایی که دو دخترش هنوز سه ساله نشده اند متوجه نشده اند که با هر کودک دیگری که به هم چسبیده نیست متفاوتند. بنابراین در حال حاضر مشکلی برای کنار هم بودن ندارند.

این زن گفت: نقطه عطف بعدی ما برای آنها راه رفتن است. من در حال حاضر باردار هستم و امیدوارم فرزند جدید خواهران خود را تشویق به راه رفتن کند.

این دوقلوهای به هم چسبیده جدا نمی‌شوند +عکس

این دوقلوهای به هم چسبیده جدا نمی‌شوند +عکس

این دوقلوهای به هم چسبیده جدا نمی‌شوند +عکس

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
پناه بر خدا.............
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار