ماجرای تغییر رنگ پیراهن روحانی +عکس
کد خبر: ۱۶۳۵۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 28    -    ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی با حاشیه‌هایی همراه بود که شاید پررنگ‌ترین آن، دعوت گزینشی از رسانه‌ها و نبود صندلی برای نشستن خبرنگاران در جلسه شورای اداری استان بود.

رییس جمهور صبح دیروز چهارشنبه(۶ آذر) در حالی به آذربایجان شرقی سفر کرد که رفتار غیرحرفه‌ای مسئولان امر در انتخاب گزینشی رسانه‌های استان برای پوشش این سفر بار دیگر تکرار شد.

خبرنگاران انگشت شماری هم که برای پوشش سفر رئیس جمهور به مناطق زلزله زده و افتتاح راه آهن میانه- بستان آباد اعزام شده بودند نیز از نحوه برخورد تیم حفاظت ریاست جمهوری و بی برنامگی روابط عمومی استانداری گلایه داشتند.

ساعت ۶ صبح امروز چهارشنبه(۶ آذر) خبرنگاران از محل استانداری با مینی بوس عازم منطقه شدند و پس از طی یک ساعت به بستان آباد رسیدند.

پس از عبور از دستگاه چک و خنثی( ایکس ری)، خبرنگاران با محدودیت های زیادی از طرف تیم حفاظت مواجه شدند؛ البته این محدودیت شامل عکاسان نمی شد.

از بازرسی‌های متوالی و محدودیت های نزدیک شدن به چند متری رئیس جمهور گرفته تا ممانعت از عکاسی توسط خبرنگاران از نکات عجیب و قابل تامل این سفر بود که موجب آزردگی خاطر این قشر شد.

رئیس جمهور که در بدو ورود به استان آذربایجان‌شرقی در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز پیراهن سفید بر تن داشت، به یک باره در نخستین برنامه‌اش که با هلی‌کوپتر از فرودگاه تبریز به مناطق زلزله زده رهسپار شد پیراهن مشکی‌ بر تن وی دیده شد.

خستگی اصحاب رسانه در داخل ون های از رده خارج از یک طرف و نحوه برخورد تیم حفاظت از طرف دیگر که بگذریم، نحوه تکریم خبرنگاران برای شرکت در شورای اداری استان نیز قابل تامل بود.

پس از پوشش کامل خبری سفر رئیس جمهور در مناطق زلزله زده، خبرنگارانی که از طرف استانداری با اعلام و دعوت قبلی برای شرکت در جلسه شورای اداری حضور یافته بودند، پشت درهای بسته ماندند و به آنها اعلام شد به دلیل نبود صندلی در سالن شورای اداری، تیم حفاظت حتی اجازه نمی دهد آنها به صورت ایستاده این جلسه را پوشش دهند!

امید است دیگر شاهد بی احترامی به خبرنگاران در تبریز نباشیم.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
ما برون را ننگریم و قال را .
ما درون را بنگریم و حال را ( مولانا )
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
پیراهن عوض نشده. سرد بوده شال گذاشته. یقه پیراهن نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
نفوذ نفوذ نفوذ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
زیاد امیدوار نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار