حذف شبکه‌های IRIB از روی هاتبرد و یوتل‌ست
کد خبر: ۱۶۳۴۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 27    -    ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶
از اسفند ماه سال ۹۲ پخش شبکه‌های تلویزیونی داخلی صدا و سیما (IRIB) از طریق ماهواره هاتبرد آغاز شد. اخیرا برخی حساب‌های کاربری متعلق به خبرنگاران ایرانی شاغل در شبکه‌های فارسی‌زبان ادعا کرده‌اند که پخش شبکه‌های دولتی تلویزیون ایران روی ماهواره هاتبرد قطع شده است.

از اسفند ماه سال ۹۲ پخش شبکه‌های تلویزیونی داخلی صدا و سیما (IRIB) از طریق ماهواره هاتبرد آغاز شد. اخیرا برخی حساب‌های کاربری متعلق به خبرنگاران ایرانی شاغل در شبکه‌های فارسی‌زبان ادعا کرده‌اند که پخش شبکه‌های دولتی تلویزیون ایران روی ماهواره هاتبرد قطع شده است. تا این لحظه صداو سیمای ایران نسبت به این خبر واکنشی نداشتهاین در حالیست که در تهران دریافت شبکه‌های تلویزیون ایران روی هاتبرد امکان‌پذیر نیست.

همچنین تابناک در خبری نوشت: شبکه‌های تلویزیون دولتی ایران، ‎#IRIB از ماهواره‌ هاتبرد و یوتل‌ست قطع شدند.

این اقدام در راستای تحریم صداوسیما توسط آمریکا انجام شده است.

حذف شبکه‌های IRIB از روی هاتبرد و یوتل‌ست

شرکت سرویس دهنده پخش ماهواره‌ای هاتبرد را تحت فشار قرار داده است تا از روز دوشنبه ۱۵ اکتبر ۲۰۱۲ (۲۴ مهر) فرکانس ماهواره ۱۲۴۳۷ را قطع و از ارایه سرویس به شبکه‌های این پکیج ماهواره‌ای خودداری کند. این در حالی است که از اسفند ماه سال ۹۲ پخش شبکه‌های تلویزیونی داخلی صدا و سیما (IRIB) از طریق ماهواره هاتبرد آغاز شد.

تابناک

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
20
2
راهکار فقط اتکا به داخل و ملت همیشه در صحنه است ؛ مشکلات اقتصادی ملت در داخل حل بشه خود ملت پاسخگوی این اشرار خواهند بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
1
7
هاتبرد گفته پول اشتراک رو نمیدن به فشار کسی ربط نداره مخاطب این شبکه ها ایرانین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
0
0
سلام. همان بهتر که قطع باشه فقط هزینه اضافی بود که پرداخت می شد ممنون که قطع شده در این وضعیت بایستی هزینه ها کاهش پیدا کند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار