مسواک زدن مسافر روی سکوی مترو +تصاویر
کد خبر: ۱۶۳۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 26    -    ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

فقر فرهنگی، جغرافیا و مکان خاصی نمی‌شناسد و ممکن است در همه جا دیده شود. البته ممکن است در برخی کشور‌ها میزان آن بیشتر و در برخی دیگر میزان آن کمتر باشد. با این حال نمی‌توان فقر فرهنگی را فقط مختص یک جغرافیای خاص دانست. اتفاقی که به تازگی در یکی از ایستگاه‌های قطار انگلیس رخ داده، صحت این ادعا را تأیید می‌کند.

مسواک زدن مسافر روی سکوی مترو +تصاویر

انتشار تصاویری که یک پسر جوان را در حال مسواک زدن روی سکوی ایستگاه راه آهن Euston (یوستون) لندن نشان می‌دهد، خبرساز شده است. در تصاویر منتشر شده این پسر جوان پس از اتمام مسواک زدن محتویات دهان خود را روی کف سکوی ایستگاه پرتاب می‌کند. این تصاویر ابتدا توسط کاربری با نام "ملیسا ترمیدور" با کپشن "رفتار منزجر کننده " در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. این کاربر در توضیح این ویدئو نوشت: "این مرد جوان نه تنها اقدام به مسواک زدن روی سکوی ایستگاه قطار کرد، بلکه مرتبا روی سکوی ایستگاه آب دهان پرتاب می‌کرد. "

مسواک زدن مسافر روی سکوی مترو +تصاویر

این تصاویر پس از انتشار در توئیتر ۱۳۰۰ لایک و همچنین ۷۰۰ کامنت دریافت کرد. بسیاری از کاربران با تأیید نظر ملیسا، موافقت خود را با نظر او اعلام کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "واقعا این جوان روی سکوی ایستگاه قطار مسواک زد؟ بی‌فرهنگی محض. " یکی دیگر از کاربران با شرح خاطره‌ای دیگر از یک رفتار منزجرکننده در داخل مترو نوشت: "یک روز من کنار مردی در داخل مترو نشسته بودم که در حال کوتاه کردن ناخن‌های خود بود. این رفتار‌ها واقعا غیرقابل قبول و منزجر کننده است. مکان‌های عمومی محل پرداختن افراد به نظافت شخصی نیست. "

باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهریار
|
United Kingdom
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
0
0
اون که اینه, یعنی انگلیسه یا اصلا شبیه ان هاست کشور خودش مسله ای نیست اون دختر که اون گذاشته اسم خارجی داره ان ان گلیسی ها اصلا خودشون خراب نمی کنند آدم های هستند یک موی آدم خودشون با خارجی عوض نمی کنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار