بعد از گرانی، مصرف بنزین ۱۱درصد افزایش یافت
کد خبر: ۱۶۳۲۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اثر اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در میزان مصرف گفت: پیش از این مصرف روزانه بنزین در کشور 94 میلیون لیتر بوده در صورتی که طی دو روزگذشته این مصرف افزایش داشته و به 105 میلیون لیتر در روز رسیده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا درباره اثر اجرای طرح سهمیه بندی بنزین در میزان مصرف گفت: پیش از این مصرف روزانه بنزین در کشور 94 میلیون لیتر بوده در صورتی که طی دو روزگذشته این مصرف افزایش داشته و به 105 میلیون لیتر در روز رسیده است.

سردار سیدکمال هادیانفر:

* (در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن می تواند در کاهش تصادفات موثر باشد یا خیر؟): براساس گزارش های دریافتی هنوز کاهش مصرف سوخت با اجرای این طرح در کشور محقق نشده، پیش از این مصرف روزانه بنزین در کشور 94 میلیون لیتر بوده است در صورتی که طی دو روز گذشته ( پریروز ) این مصرف افزایش داشته و به 105 میلیون لیتر در روز رسیده است.

* براساس مطالعات و گزارشات، در برهه های پیشین، اجرای طرح سهمیه بندی بنزین و افزایش قیمت آن تقریبا معادل 3 درصد در کاهش تصادفات اثربخش بوده و این 3 درصد عددی حدود 551 نفر می باشد و این اثربخشی محدود به یک دوره زمانی "یک ساله" بوده و بعد از یک سال اثربخشی آن کمتر می شود، در واقع باید بگویم اثربخشی اجرای این طرح در کاهش تصادفات خیلی زیاد نیست و حدود 2 الی 3 درصد است.

* دو خودرو "پراید" و " 405" بیشترین آسیب را در تصادفات دارند. بنابراین طی مذاکرات جدی با مسئولان مربوطه به این نتیجه رسیده ایم که این دو خودرو در سال آینده شماره گذاری نشوند و قطعا تحقق این موضوع را دنبال می کنیم و این می طلبد که یک خودروی مناسب و ایمن ، جایگزین این دو خودرو شود.

* متأسفانه سال گذشته بالغ بر 17 هزار نفر در تصادفات جان خود را از دست دادند و این در حالی است که در این میان 365 هزار نفر مجروح و مصدوم شدند بنابراین همچنان کاهش تصادفات و جان باختگان جاده ای را به عنوان یک رویکرد و اولویت جدی دنبال می کنیم.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
6
خ خ خ

ایرانی هستیم دیگه اگر این کارها رو نمیکردیم که وضعمون این نبود


به جای تحریم خرید بنزین و اتحاد با هم مردم دارن بیشتر بنزین میخرن. با اتحاد میشه کارهای بزرگی انجام داد. متاسفانه مردم ما حاضر نیستن به هموطنان خود کمک کنند و ثروتمندان ایرانی که تعداد آنها هم کم نیستند مثل پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها، کارکنان شرکت نفت و .... به جای این که سرمایه های باد آورده خود را در ایران سرمایه گذاری کنن و از این طریق باعث اشتغال جوانان این کشور بشن اونها رو به امارات، ترکیه و کانادا منتقل میکنن

اگر کشورهای صنعتی و توسعه یافته مثل آلمان، ژاپن، سویس، نروژ و ... به اینجا رسیدن فقط به خاطر حس میهن پرستی و اتحاد و علاقه ای بوده که به مردم خود و خاک کشورشان داشتند.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
1
چون ما ايراني هستيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار