زن عجیبی که همه او را «جادوگر» می‌نامند +عکس
کد خبر: ۱۶۳۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
عجیب ترین زن دنیا با 19 انگشت پا و 12 انگشت دست می گوید نمی تواند از خانه خارج شود زیرا هسایگانش او را «جادوگر » می دانند.

«کومار نایاک »63 ساله اهل ادیشا هندوستان است و هرگز نتوانسته هزینه درمان و جراحی خود را بپردازد به همین دلیل سالهاست که از این نقص عضو رنج می برد.

عجیب ترین زن دنیا +عکس

نقص ژنتیکی هنگام تولد «کومار » سبب شده تا سالها خانه نشین شود و همسایگان هیچ ارتباطی با وی نداشته باشند.

«کومار » می گوید همواره احساس بی ارزشی و نقص عضو دارد و سالهاست این موضوع زندگی اش را تحت تاثیر قرار داده است.

پزشکان هندی اعلام کردند که این بیماری بسیار نادر بوده و برای درمان بهترین زمان بین یک تا شش سالگی است که پس از گذر این زمان با بالا رفتن سن شکل دست و پاها تغییر کرده و امکان درمان سخت تر خواهد شد

رکنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
1
34
آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
بنده خدا سندرم شش انگشتی دارد، من غیر از آن از نظر مغزی و سلامت سایر اندام ها، مشکلی در میان نیست، آن هایی جادوگر و بیمار هستند که این چنین قرون وسطایی با اینگونه افراد برخورد می نمایند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۶
مانی جان! امان از جامعه خرافاتی که به خاطر همزمانی تولدیک بچه با مرگ یک نفر تا آخر عمر آن بچه را سرزنش میکنند که تو سر خوار هستی، پاقدمت بدو نحس بوده و هست، تو باعث مرگ فلانی شده ای و ...... در کشور خودمون هم کم نداریم از این خرافه پرستیها.
تابناک جان !تو هم تامیتونی از این خبرهای هولناک بزار تا مبادا اگر بدبختیهای خودمون کم بود برامون با اینجورعکسها و خبرها خوب دلخون بشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار