واکنش شبنم مقدمی به قطع یک هفته‌ای اینترنت+عکس
کد خبر: ۱۶۳۱۰۱
تاریخ انتشار: 2019 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
قطع اینترنت در هفته گذشته بسیاری از نمایش‌های روی صحنه را تا حد زیادی متضرر کرد.

در هفته گذشته و در پی اعتراضات ناشی از افزایش قیمت بنزین، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی در سراسر کشور قطع شده بود و این اتفاق علاوه بر لغو مراسم‌های فرهنگی مختلف، باعث کاهش میزان مخاطبان سینما و بیشتر از آن تئاتر شد. نمایش‌هایی که بیشتر در بستر اینستاگرام تبلیغ می‌شدند و برای دیده شدن تلاش می‌کردند در هفته گذشته یا زودتر از موعد تعطیل شدند یا با سالن‌هایی خالی روی صحنه رفتند.

شبنم مقدمی که این روزها به جمع تهیه‌کننده‌های تئاتر پیوسته و نمایشی با بازی سوگل خلیق، مصطفی پروین، میثاق زارع و مجتبی پیرزاده روی صحنه برده است، پس از اتصال دوباره به شبکه‌های اجتماعی در استوری‌ صفحه شخصی‌اش از نمایش‌هایی که در این روزها روی صحنه بودند و نوشت. او با انتشار یک متن ضمن حمایت از نمایش «سوختن» و نمایش‌های دیگر روی صحنه نوشت: این روزها تا می‌توانیم از صاحبان مشاغل خانگی که درآمدشان از همین فضای مجازی است حمایت کنیم تا جان دوباره بگیرند.

واکنش شبنم مقدمی به قطع یک هفته‌ای اینترنت+عکس

این استوری‌ها البته به نظر می‌رسد با واکنش‌ انتقادی مخاطبان صفحه این بازیگر مطرح روبه‌رو شده است. به همین دلیل شبنم مقدمی در استوری بعدی این موضوع را توضیح داده که تبلیغ نمایش‌های روی صحنه الزاما دلیل حال خوش اهالی فرهنگ نیست.

واکنش شبنم مقدمی به قطع یک هفته‌ای اینترنت+عکس

خبرآنلاین

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار