رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو
کد خبر: ۱۶۳۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 24    -    ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
شهرت و محبوبیت رستوران واگیومافیا باعث شده است تا بسیاری از مشتریان آن، افراد مشهوری مانند جک دورسی مدیر عامل توییتر، دیوید بکهام ستاره فوتبال، اد شیرن نوازنده، فیلمساز جی ریچی و... باشند، شاید به این دلیل که این رستوران بهترین گوشت گاو کوبه در جهان را ارائه می‌دهد.

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاواختصاصی تابناک باتو؛ شهرت و محبوبیت رستوران واگیومافیا باعث شده است تا بسیاری از مشتریان آن، افراد مشهوری مانند جک دورسی مدیر عامل توییتر، دیوید بکهام ستاره فوتبال، اد شیرن نوازنده، فیلمساز جی ریچی و... باشند، شاید به این دلیل که این رستوران بهترین گوشت گاو کوبه در جهان را ارائه می‌دهد.

 

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو

این رستوران با هجده صندلی و با وجود کلوپ قصاب ها، در ابتدا در توکیو توسط هیساتو هامادا افتتاح شد و تنها گوشت گاو ژاپنی با کیفیت و کمیاب واگیو که از کوبه و تاجیما آورده شده است را سرو می‌کند.

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو

تنها یک منو در این رستوران وجود دارد که انواع مختلفی از برش‌ها و تکنیک‌های آشپزی مانند (شابو شابو) یا (یاکی نیکو) را پیشنهاد می‌دهد. مشهور‌ترین غذای رستوران به خصوص در اینستاگرام، ساندویچ کتلت است که رقیب بلامنازع بقیه غذا‌های رستوران است. در این غذا یک برش شاتوبریان ضخیم از گوشت بریده شده و در خرده نان‌های پانکو ژاپنی سرخ می‌شود، سپس با نان شیری ژاپنی به همراه سس مخصوص رستوران سرو می‌گردد.

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو

 

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو

دیوید بکهام یکی از طرفداران رستوران است و دائماً به آنجا رفت و آمد دارد. او اگر در هنگ کنگ یا توکیو باشد حتماً به یکی از شعب واگیومافیا می‌رود. او تا آنجایی به این رستوران علاقه دارد که یکبار از سرآشپز هیساتو یکی از مؤسسان رستوران خواست تا همراه او برای شرکت در یک جشن خانوادگی به اندونزی سفر کند.

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو

رزرو در رستوران واگیومافیا یک روند بسیار پیچیده است، به خصوص به دلیل اینکه ۳ شعبه از آن فقط ویژه برای اعضا است و امکان اشتراک در رستوران از طریق اینترنت و با پرداخت ۱۵ هزار ین است. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که به آنجا بروید، انتظار نداشته باشید که یک رستوران رمانتیک برای دو نفر پیدا کنید، بلکه این رستوران بسیار پر سر و صدا است جایی که صدای موسیقی هیپ هاپ، راک و پاپ پیدا می‌کنید تقریباً هرگز متوقف نمی‌شوند.

کلمه "واگیو" به معنای گاو ژاپنی است، یک اصطلاح گسترده‌ای که چهار نژاد رسمی گاو را در بر می‌گیرد، از جمله "گاو" تاجیما که فقط در استان هایگوگو ژاپن پرورش داده و ذبح می‌شودو به آن "گوشت گاو کوبه" گفته می‌شود. سالانه ۴۵۰۰ مورد از این گاو‌ها پرورش داده می‌شود و اکثریت آن‌ها به بازار ژاپن از جمله واگیوما می‌روند. گاو‌های ژاپنی سرشار از چربی هستند که علاوه بر نرمی، طعمی دلپذیر دارند به طوری که شما نیازی به چاقو برای برش آن ندارید.

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو

سرآشپز هیساتو می‌گوید هر سال ۱۰۰ رأس گاو کوبایی برای حفظ امپراتوری رستوران در حال توسعه‌ی خود می‌خرد. او افزود آن‌ها از هر قسمت بدن گاو استفاده می‌کنند. هیساتو در این باره می‌گوید: به عنوان یک آشپز باید به زندگی حیوان ارزش و احترام قائل باشی، بنابراین شما هرگز نباید چیزی از غذایی که می‌خورید را رها کنید تا احترام به حیوان نشان داده شود.

رستوران ژاپنی، راز علاقه سلبریتی‌ها به گوشت گاو

در این رستوران گوشت گاو پخته شده به روش‌های مختلفی سرو می‌شود مانند گوشت گاو خانه پز، ساشیمی، سوپ دُم گاو و گوشت گرده که با سس سویا سرو می‌شود که به مدت هشت سال برای به دست آوردن طعم بهتر نگهداری می‌شود.

هیساتو افزود: روش مورد علاقه وی برای پختن گوشت گاو، کباب کردن روی ذغال بنچوتان بدون نمک، فلفل سیاه یا سس است. وی گفت که نیازی به هیچ یک از این موارد اضافی نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
0
3
ما هم کباب با گوشت تازه گاو داریم سیخی شش هزار تومان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار