بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند
کد خبر: ۱۶۳۰۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 25    -    ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
تولید فیلم به خودی خود فرآیند دشواری دارد، اما وقتی بازیگران زن کار مجبور باشند در حین بارداری نقش خود را ایفا کنند، سختی کار دو چندان خواهد شد. با این حال بازیگران زنی بوده اند که با قدرت توانستند از پس مشکلات این شرایط بربیایند و وظیفه ی خود را به بهترین شکل انجام دهند.

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودندبه گزارش «تابناک با تو»؛ تولید فیلم به خودی خود فرآیند دشواری دارد، اما وقتی بازیگران زن کار مجبور باشند در حین بارداری نقش خود را ایفا کنند، سختی کار دو چندان خواهد شد. با این حال بازیگران زنی بوده اند که با قدرت توانستند از پس مشکلات این شرایط بربیایند و وظیفه ی خود را به بهترین شکل انجام دهند. البته در این راه گاهی فیلمنامه نویس ها، گریمورها، طراحان لباس و حتی فیلمبردارها به کمک آن ها آمدند و از ترفندهای مختلفی برای پنهان کردن فرزند توراهی آن ها استفاده کردند. گرچه گاهی هم بخت با آن ها یار بوده و بارداری دقیقاً همان چیزی بوده که برای ایفای نقش شان احتیاج داشتند. در ادامه با بازیگران زن ی آشنا خواهیم شد که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند.

لیسا کودرو در سریال «دوستان» (Friends)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

در فصل چهارم سریال «دوستان»، شخصیت «فیبی» یا همان لیسا کودرو، مادر جایگزین فرزند برادر ناتنی خود می شود که در واقع علت آن این بود که کودرو خود در آن زمان واقعاً باردار بود. با این تفاوت که «فیبی» سه قلو باردار بود اما لیسا کودرو فقط یک بچه در راه داشت. به همین دلیل کودرو مجبور بود از یک بالش استفاده کند تا شکمش بزرگ تر به نظر برسد.

جولیا رابرتز در «دوازده یار اوشن» (Julia Roberts — Ocean’s Twelve)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

جولیا رابرتز در این فیلم نقش زنی را بازی می کرد که تظاهر به بارداری می کرد، در حالی که این بازیگر خود در آن زمان واقعاً باردار بود. گرچه این فیلم با شکست مواجه شد، اما رابرتز صاحب یک جفت دوقلوی سالم شد.

هلی بری در «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» (X-Men: The Last Stand)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

بری مشغول بازی در فیلم پرهزینه ی «مردان ایکس: آخرین ایستادگی» بود که متوجه بارداری خود شد و این خبر برای خود او هم یک غافلگیری تمام عیار بود چرا که «استورم» یعنی همان نقشی که او برعهده داشت، نمی توانست باردار باشد.

برایان سینگر، کارگردان فیلم هر چه از دستش برمی آمد برای پنهان کردن این مسأله از دید تماشاچیان کرد. نقش «استورم» در داستان کمتر شد، لباس او تغییر کرد و در صحنه های مبارزه هم از یک بدلکار به جای هلی بری استفاده می شد.

کیت بلانشت در «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

کیت بلانشت یک بازیگر واقعاً منحصر به فرد است. او بعد از آنکه پیشنهاد بازی در فیلم «شارلوت گری» (Charlotte Gray) را قبول کرد به بارداری اول خود پی برد، هنگام بازی در فیلم «زندگی در آب با استیو زیسو» (The Life Aquatic with Steve Zissou) متوجه بارداری دوم خود شد و هنگام فیلمبرداری فیلم «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» متوجه شد فرزند سوم خود را در راه دارد، فیلمی که در آن بلانشت برای اولین بار نقش یک شخصیت شرور را داشت.

این ستاره ی متعهد موفق شد همه ی نقش های دشوارش را به خوبی ایفا کند و هرگز نیازی به بدلکار پیدا نکرده بود.

پنه لوپه کروز در «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

در چهارمین فیلم از مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب»، پنه لوپه کروز مجبور شد در حالی که ماه های اولیه ی بارداری اش را می گذارند، برای ایفای نقشش جلوی دوربین حاضر شود. گرچه شکم او هنوز آنقدر بزرگ نشده بود که جلب توجه کند، اما فیلمبردار کار مجبور بود از کروز بیشتر کادرهای بسته بگیرد تا هر گونه ی نشانه ی بارداری او پنهان بماند.

علیرغم اینکه بازیگران کار مجبور بودند بیشتر اوقات را در دریا سپری کنند، کروز موفق شد از پس تمامی خطرات سه ماهه ی اول بارداری برآید.

نائومی واتس در «وعده های شرقی» (Eastern Promises)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

با وججود آنکه نائومی واتس بلافاصله بعد از شروع فیلمبرداری کار، متوجه بارداری خود شد، مانند بسیاری از زنان تصمیم گرفت به هیچ کسی در این مورد چیزی نگوید چون معتقد بود که فقط باردار شده و مشکل دیگری ندارد. فقط طراح لباس فیلم بود که وقتی متوجه شد لباس های نقشی که واتس برعهده داشت دیگر اندازه اش نیستند، توانسته بود بارداری این بازیگر را به درستی حدس بزند.

جودی فاستر در «اتاق پناهگاه» (Panic Room)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

جودی فاستر قصد بازی در تریلر «اتاق پناهگاه» را نداشت، اما وقتی نیکول کیدمن پروژه را ترک کرد، او قبول کرد که در این فیلم بازی کند. در میانه ی فیلمبرداری، فاستر متوجه شد فرزند دوم خود را باردار است. این مسأله نه تها او را از ایفای درست نقش خود باز نداشت، بلکه به گفته ی خودش، او را قوی تر هم کرد. تمامی صحنه هایی که او مجبور بود در آن ها یک تی شرت تنگ به تن کند و کارهای سختی انجام دهد، در مراحل اولیه ی بارداری او فیلمبرداری شدند.

کیرا نایتلی در «اورست» (Everest)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

بعد از انتشار عکسی از کیرا نایتلی با یک کالسکه ی بچه بود که مردم از رابطه ی نایتلی باخبر شدند (او با جیمز رایتون ازدواج کرده). نایتلی در زمان بازی در فیلم «اورست» باردار بود که در آن نقش همسر باردار یک کوهنورد را داشت. اما حتی گروه تولید فیلم هم متوجه نشده بودند که او واقعاً باردار بود.

گل گدوت در «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman)

بازیگران زنی که هنگام ایفای نقش هایشان باردار بودند

گدوت بارداری اش را با دقت از گروه تولید فیلم پنهان کرده بود و همه ی کارهای نقشش را خود و بدون بدلکار انجام داده بود. اما در پروسه ی بعد از فیلمبرداری (ماه ها بعد از اتمام کار، از بازیگران خواسته می شود بعضی صحنه ها را دوباره بازی کنند) بارداری او دیگر به طور کامل آشکار شده بود.

این بازیگر مجبور شد نوعی لباس مخصوص سبز رنگ به دور شکمش تن کند تا گروه تولید بتوانند در مرحله ی پس از تولید با استفاده از نرم افزارهای جلوه های ویژه، شکم او را از تصویر حذف کنند.

منبع: روزیاتو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
8
4
چه موضوع و خبر مهمی ! ممنون از فهم و دقت نظر شما !
پاسخ ها
ماهورا
| |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۵
قشنگ معلومه مردی :) ودرکی نداری از این ماجرا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۴
0
5
آخی عزیزم امیدوارم نی نی هاشون مثل خودشون زیبا و فعال باشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار