فردا سومین مرحله یارانه حمایتی واریز می‌شود
کد خبر: ۱۶۲۹۷۷
تاریخ انتشار: 2019 November 22    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵
سومین مرحله از یارانه حمایت معیشتی فردا (دوم آذر) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

سومین مرحله از یارانه حمایت معیشتی فردا (دوم آذر) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

با اجرای طرح مدیریت سوخت و افزایش قیمت بنزین، دولت طرح حمایت معیشتی از خانواده‌ها را در دهک‌های پایین را در دستور کار خود قرار داد و بر این اساس قرار شد که کمک‌های نقدی را برای این خانواده‌ها در نظر بگیرد. بر همین اساس قرار شد در طی سه مرحله برای ۶۰ میلیون ایرانی یارانه کمک معیشتی واریز شود که در هر مرحله برای ۲۰ میلیون نفر واریز شود.

نخستین مرحله از کمک معیشتی ۲۸ آبان به حساب ۲۰ میلیون نفر واریز شد و دومین مرحله نیز ۳۰ آبان به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز شد و بر اساس اعلام مسئولان دولتی مرحله سوم از کمک معیشتی فردا (دوم آذر) به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز خواهد شد.

طبق گفته مسئولان دولت، روستاییان و عشایر، مستمری بگیران، مددجویان کمیته امداد، کارگران، معلمان، مددجویان بهزیستی، کارمندان، زنان سرپرست خانوار، اقشار کم درآمد و بازنشستگان مشمول طرح دولت می‌شوند که ۱۸ میلیون خانوار را در بر می‌گیرد.

بنابر اعلام دولت، افزایش یارانه برای خانوار‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، برای خانوار‌های دو نفره ۱۰۳ هزارتومان، خانوار‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوار‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوار‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود. خانوار‌هایی که مشمول یارانه نقدی هستند نیاز نیست اقدامی در جهت ارائه شماره حساب بانکی انجام دهند و همان حساب مربوط به یارانه نقدی مبنای واریز قرار می‌گیرد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار