باقی‌مانده سهمیه بنزینِ وانت‌ها و تاکسی‌ها سوخت!
کد خبر: ۱۶۲۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 22    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
اظهارات مالکان خودروهای عمومی نشان می دهد که استاندار تهران، به اشتباه خبر از ذخیره سهمیه آبان ماه خودروهای عمومی تا ۶ ماه داده است.

درحالی که پیش از این مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرده بودند که طبق مصوبه دولت، تنها سهمیه سوخت خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها تا 6 ماه ذخیره می‌شود و سهمیه بنزین خودروهای عمومی در پایان هر ماه صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد، امروز استاندار تهران از ذخیره سهمیه بنزین آبان‌ماه تمامی خودروها تا 6 ماه خبر داد.

طبق خبری که روی پرتال اینترنتی استانداری تهران قرار گرفته، استاندار تهران از قابل استفاده بودن سهمیه سوخت آبان همه خودروها تا شش ماه و محفوظ ماندن سهمیه خودروهایی که کارت سوخت دریافت نکرده اند، خبر داد. انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به طرح مناسب سازی بنزین اظهار داشت: ذخیره سوخت آبان ماه همه خودروها تا شش ماه قابل استفاده است.

وی تاکید کرد: ذخیره سهمیه سوخت آبان ماه همه خودروها اعم از وانت بارها، تاکسی ها و غیره تا شش ماه قابل استفاده است.

این موضوع را از فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری کردیم. کاهی در این خصوص گفت: سهمیه باقی مانده بنزین آبان‌ماه تمامی خودروها به جز خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها با شروع آذرماه سوخته و به ماه بعد منتقل نشده است.

وی افزود: هنوز هیچ مصوبه جدیدی در خصوص ذخیره‌سازی سهمیه سوخت خودروهای عمومی به ما ابلاغ نشده، اما این موضوع در حال بررسی است و احتمال این وجود دارد که در مورد ذخیره‌شدن سهمیه سوخت خودروهای عمومی نیز بازنگری شود.

علاوه بر سخنان سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی که تکذیب کننده سخنان امروز استاندار تهران است، خبرنگار خبرگزاری تسنیم نیز با حضور در میان مردم از مالکان وانت‌بارها و تاکسی‌ها در خصوص سرنوشت باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه پرسید. در این گزارش میدانی، آن دسته از رانندگانی که از ساعت 24 دیشب تا بعدازظهر امروز به جایگاه‌های عرضه بنزین مراجعه کرده بودند، از سوختن باقی مانده سهمیه بنزین آبان ماه خود خبر دادند؛ که اظهارات مالکان خودروهای عمومی نیز نشان می دهد استاندار تهران، به اشتباه خبر از ذخیره سهمیه آبان ماه خودروهای عمومی تا 6 ماه داده است.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
0
چرا الكي شلوغش ميكنيد؟
از همون ابتدا اعلام كرده بودن سهميه اين خودروها قابل ذخيره سازي نيست.
استاندار تهران مقام قانونگذار نيست كه رو حرفش حساب باز ميكنين.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار