سهمیه بنزینِ آذرماه، امشب شارژ می‌شود
کد خبر: ۱۶۲۹۲۵
تاریخ انتشار: 2019 November 22    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پنجشنبه شب اعلام کرد که سهمیه بنزین آذرماه تا ساعاتی دیگر در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پنجشنبه شب اعلام کرد که سهمیه بنزین آذرماه تا ساعاتی دیگر در کارت‌های سوخت شارژ می‌شود.

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه بندی شد. براساس مصوبه این شورا سهمیه سوخت خودروهایی که در کارت خودرو دوگانه سوز قید شده ۳۰ لیتر درماه، خودروهای تک سوز ۶۰ لیتر درماه است و خودروهای مربوط به دستگاه‌های اجرایی بدون سهمیه و باقیمت آزاد محاسبه می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یکهزار و ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

سهمیه کامل آبان از بامداد جمعه ۲۴ آبان ماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز شده و بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی سهمیه سوخت آبان ماه مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها، حتی افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، در کارت های سوخت شخصی آن ها ذخیره شده و در ماه های بعد قابل استفاده خواهد بود. درضمن سهمیه سوخت هر خودرو تا شش ماه در کارت سوخت هر خودرو قابل ذخیره سازی است.

همچنین لازم به ذکر است برخی شایعات منتشر شده درباره تخصیص سهمیه سوخت به یکی از خودروهای مالکان چند خودرو، صحت نداشته و سهمیه سوخت به کارت سوخت تمامی خودروها تعلق می گیرد و تاکنون سیاست دیگری به این شرکت ابلاغ نشده است.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار