بازداشت خواهر شوهر به دلیل توهین به عروس
کد خبر: ۱۶۲۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
خواهر شوهری که به قصد انتقام‌جویی از زن برادرش، در شبکه‌ اجتماعی واتس اپ به او توهین و فحاشی کرده بود، از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

خواهر شوهری که به قصد انتقام‌جویی از زن برادرش، در شبکه‌ اجتماعی واتس اپ به او توهین و فحاشی کرده بود، از سوی پلیس فتا دستگیر شد.

سرگرد روح‌الله شهبازی‌پور رئیس پلیس فتای استان کهگیلویه ‌و بویراحمد در خصوص این پرونده گفت: رسیدگی به این پرونده با شکایت زنی جوان آغاز شد. وی مدعی بود فردی ناشناس در واتس اپ علاوه بر توهین، برای او ایجاد مزاحمت می‌کند.

وی در ادامه افزود: پس از بررسی تخصصی مأموران فرد متخلف شناسایی و طبق دستور مقام قضایی به پلیس فتا فراخوانده شد. پس از اقدامات صورت گرفته توسط افسران، متهم که خواهرشوهر شاکی بود با توجه به ارائه مستندات ضمن اقرار به جرم، انگیزه خود را انتقام‌جویی به علت مشکلات خانوادگی عنوان کرد.

سرگرد شهبازی‌پور با بیان اینکه توهین و هتک حیثیت در فضای مجازی جرم است، گفت: افراد زیادی از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. در این فضاها توهین به افراد از شایع‌ترین جرایم بوده که مطابق قانون‌، جرم و دارای مجازات است. بنابراین با توجه به نوع توهین‌، مجازات آن نیز متفاوت است و در صورت شکایت‌ کردن توسط شاکی‌، پیگیری قضایی آن امکان‌پذیر خواهد بود.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
7
امان از خواهرشوهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار