شباهت زیاد مادر و دختری در دنیای سلبریتی ها
کد خبر: ۱۶۲۹۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 22    -    ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
اصولا بچه‌ها به پدر و مادرشان شباهت دارند؛ کار ژنتیک همین است! تا بحال چند مرتبه پیش آمده که به شما بگویند، چشمانتان شبیه چشمان پدرتان است یا بینیتان شبیه بینی مادرتان؟ احتمالا زیاد از این گفتگو‌ها داشته‌اید، اما گاهی بعضی فرزندان بسیار شبیه والدینشان هستند؛ به‌خصوص اگر والدین، به‌اصطلاح خوب مانده باشند و پیر نشده باشند (مثل ریس ویترسپون).

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینیدبه گزارش «تابناک با تو»؛ اصولا بچه‌ها به پدر و مادرشان شباهت دارند؛ کار ژنتیک همین است! تا بحال چند مرتبه پیش آمده که به شما بگویند، چشمانتان شبیه چشمان پدرتان است یا بینیتان شبیه بینی مادرتان؟

احتمالا زیاد از این گفتگو‌ها داشته‌اید، اما گاهی بعضی فرزندان بسیار شبیه والدینشان هستند؛ به‌خصوص اگر والدین، به‌اصطلاح خوب مانده باشند و پیر نشده باشند (مثل ریس ویترسپون).

برخی از سلبریتی‌های زن هالیوود ، دخترانی دارند که انگار از دستگاه فتوکپی خارج شده‌اند؛ البته این دختران ممکن است چندان شبیه به حال حاضر مادرشان نباشند (مثلا بخاطر عمل‌های زیاد مادر یا بالا رفتن سن و...)، اما هیچ تفاوتی با عکس‌های دوران جوانی آن‌ها ندارند. در این فهرست، تعدادی از این سلبریتی‌ها را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

سیندی کرافورد و دخترش کایا گاربر

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

فکر نمی‌کنیم که مجله‌ای در دهه ۸۰ و ۹۰ آمریکا وجود داشته باشد که عکس سیندی کرافورد برروی جلد آن چاپ نشده باشد. او یکی از معروف‌ترین سوپرمدل‌های دنیا ست که اکنون زیبایی خود را به دخترش، کایا گاربر، انتقال داده است. کایا در سال ۲۰۰۱ به‌دنیا آمد و ثمره ازدواج سیندی با تاجری به‌نام رانده گاربر بود. چهره کایا با دوران جوانی مادرش مو نمی‌زند.

باور نمی‌کنید؟ کافیست عکس زیر را ببینید که که در سال ۲۰۱۷ در اینستاگرام سیندی منتشر شده؛ تصویری از دختر دبیرستانی سیندی درکنار عکسی از دوران جوانی خود سیندی. جدا از شباهت چهره، کایا، شغل مادرش را نیز ادامه داده و اکنون یکی از مدل‌های مجله ووگ است و برای برند‌هایی مثل کلوین کلاین، مارک جیکوب و الکساندر وانگ نیز کار می‌کند.

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

او در شبکه‌های اجتماعی نیز فعالیت زیادی دارد و حتی از همتایانش، کندال جنر و بلا و جی‌جی حدید نیز فعالتر است. گاربر درباره مادرش به مجله ووگ گفته: «هرکسی، الگویی دارد و من یکی از بهترین الگو‌های موجود را در کنار خودم داشتم. دنیای مدلینگ برای من، دنیایی بیگانه نبود و احساس می‌کردم که آن را درک می‌کنم و انگار می‌دانستم که روزی واردش خواهم شد».

لیزا بونت و زویی کراویتز

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

زویی کراویتز، به‌نوعی استعداد‌های بازیگری مادرش، لیزا بونت، را به استعداد برده است. او چه در هنگام بازی در سریال تلویزیونی «دروغ‌های کوچک بزرگ» (Big Little Lies) و چه در هنگام بازی در فیلم‌های سینمایی همچون «مکس دیوانه: جاده آتشین» (Mad Max: Fury Road) خوش می‌درخشد و به‌تازگی هم که برای بازی در نقش «زن گربه‌ای» در سینمایی «بتمن» انتخاب شده است.

او در مصاحبه‌ای با رولینگ استون در سال ۲۰۱۸ درباره رابطه‌اش با مادرش گفت: «او همیشه می‌گوید که من زندگی‌اش را نجات دادم. او قصد نداشت معروف شود، اما وقتی بسیار جوان بود و قصد داشت حریم شخصی خود را داشته باشد، این اتفاق افتاد.

اما خوب توانست پس از بچه‌دار شدن، از شهرت فاصله بگیرد و همچنان حریم شخصی خود را حفظ کند». او می‌گوید که پدرش در زندگی او غایب نبوده، فقط مشغله زیادی داشته، بنابراین تنها سالی چندبار یکدیگر را می‌دیدند. زویی می‌گوید: «مادرم همه‌چیزش را فدای من کرد. وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، بسیار قدردان و عاشق مادرم هستم».

اوما تورمن و مایا هاوک

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

اگر سریال «چیز‌های عجیب» (Stranger things) را دیده باشید، احتمالا با خود گفته‌اید که چقدر چهره مایا هاوک بازیگر آشناست. بله! درست است. او فرزند مشترک اوما تورمن و ایتن هاوک است، اما بسیار شبیه مادرش، اوما تورمن، است.

مایا در مصاحبه‌ای با مجله WSJ گفته که داشتن والدین بازیگر معروف، مزایایی دارد: «من همیشه در تصمیم‌گیری‌ها با آن‌ها مشورت می‌کنم. خوشبختانه این کار باعث می‌شود که از تصمیم‌های اشتباهی که سایر بازیگران جوان دچارش می‌شوند، اجتناب کنم».

طبیعتا برخی از این تصمیم‌ها مربوط به کار هستند که یکی از آن‌ها منجر به تصمیم بازی در سریال پرطرفدارش شده است. مایا درباره تاثیر مادرش برروی موفقیتش گفته: «من در تمام طول عمرم، کار‌های او را دیده‌ام. خب می‌دانید؟ اینگونه نبوده که او تنها چند نصیحت کاری به من ارائه دهد؛ او کلا در زندگی معلم من بوده است».

گولدی هاون و کیت هادسون

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

شاید درحال حاضر، گولدی هاون و کیت هادسون، چندان شبیه هم نباشند، اما کیت بسیار شبیه دوران جوانی مادرش است. هاون، بخاطر کارهایش، میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر دنیا دارد، اما مهمترین و بزرگترین طرفدارش، دخترش کیت است. کیت درباره مادرش می‌گوید: «من مادری عالی و شگفت‌انگیز دارم؛ مادری الهام‌بخش و نوعدوست.

او فقط بااستعداد و زیبا نیست. او مادری الهام‌بخش است. من تنها می‌توانم آرزو کنم که به‌عنوان مادر، طوری زندگی کنم که شبیه او باشم».

هادسون که فرزند طلاق است، از مادرش بخاطر اینکه به او یاد داده چگونه هم مادر باشد و هم پدر، تشکر کرده و گفته: «من فکر می‌کنم، مهمترین چیزی که از مادرم یاد گرفتم، این است که فرقی نمی‌کند، چه احساسی دارید، درهرصورت نباید از همسران سابقتان جلوی فرزندانتان صحبت کنید.

وقتی می‌بینم که دوستانم جلوی فرزندانشان درباره همسر سابقشان صحبت می‌کنند، ناراحت می‌شوم، زیرا آن‌ها متوجه نیستند که این مسئله، چقدر برروی فرزندشان تاثیر می‌گذارد و فرزندشان را خشمگین و انتقامجو بار می‌آورد. هر اتفاقی هم که در زندگی مادرم افتاد، من هیچگاه، هیچ حرف بدی درباره پدرم از دهان مادرم نشنیدم».

تندی نیوتون و نیکو پارکر

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

تندی در سریال «دنیای غرب» (Westworld)، نقش رباتی انسان‌نما را بازی کرده، اما انگار در واقعیت هم رباتی است که از روی او یک کپی بسیار همانند ساخته‌اند. نیکو پارکر، دختر تندی نیوتون هم مانند مادرش، بازیگر است.

اولین نقش مهم او در لایو اکشن سینمایی «دامبو» (Dumbo) ساخته تیم برتون بود که همین امسال اکران شد. نیوتون در مصاحبه‌ای در جریان مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۹ درباره دخترش گفت: «او کاملا مسیر خود را انتخاب کرده و بازیگر شده است. وقتی که دامبو ساخته شد، دخترم ۱۲ سالش بود. اکنون او ۱۴ ساله است. من عاشق دخترم هستم».

هرچند پارکر علاقه چندانی به مشورت با والدینش درباره بازیگری ندارد. او می‌گوید: «من واقعا دوست ندارم درباره بازیگری از کسی مشورت بگیرم». پدر نیکو، اُل پارکر، که خودش نویسنده و کارگردان است، ویدئوی مصاحبه نیکو را برای لایو اکشن دامبو ضبط کرد. نیکو در این مصاحبه از یک خرس عروسکی به‌جای شخصیت فیل یا همان دامبو استفاده کرد.

ملانی گریفیث و داکوتا جانسون

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

داکوتا در خانواده‌ای کاملا هنری به‌دنیا آمد. مادربزرگش، تیپی هدرن؛ پدرش، دون جانسون و غالب‌ترین ژن خانواده، مادرش، ملانی گریفیث. مادر ملانی، عاشق انتخاب‌های دخترش دررابطه با مرد زندگی‌اش است؛ مثل کریس مارتین که درباره رابطه آن‌ها گفته بود: «زوج بی‌نظیری هستند»، اما به‌هیچ عنوان انتخاب فیلم‌های او را نمی‌پسندد.

ملانی در مراسم فرش قرمز اسکار سال ۲۰۱۵ اعتراف کرد که هنوز هم بزرگترین فیلم دخترش، «پنجاه طیف گری» (Fifty Shades of Grey) را ندیده است. ملانی می‌گوید که دیدن این فیلم به‌دلیل صحنه‌های مستهجنش، برای او عجیب و غیرمعمول است.

وقتی لارا اسپنسر در اینباره از ملانی سوال پرسید، او پاسخ داد: «داکوتا بازیگر بزرگی است. نیازی نیست که من این فیلم را ببینم تا به استعداد بازیگری‌اش پی ببرم». جانسون پس از این پاسخ مادرش ناراحت شد و گفت: «باشد، لازم نیست فیلم را ببینی» و سرش را از دوربین برگرداند و مانند نوجوان‌ها ادای مادرش را درآورد. گریفیث تنها همانجا ایستاد و لبخندی زد.

ریس ویترسپون و آوا فیلیپ

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

تمام مادران و دخترانی که در این فهرست معرفی کردیم، شبیه همدیگر هستند؛ برخی کمتر و بعضی بیشتر، اما ریس ویترسپون و آوا فیلیپ، انگار که دوقلو هستند؛ البته در این یک مورد، دختر، راه مادر و البته پدر بازیگرش، رایان فیلیپ، را ادامه نداد و وارد حرفه بازیگری نشد، درعوض تحصیلات دانشگاهی‌اش را ادامه داد.

هرچند که آوا از مادرش به‌عنوان الهام‌بخش و اسطوره زندگی‌اش یاد می‌کند. او در سال ۲۰۱۹ در کپشن یکی از پست‌های اینستاگرامش نوشت: «او واقعا زن بی‌نظیری است که به من قدرت بخشندگی، عشق، جاه‌طلبی و سخت‌کوشی را آموخت.

او هرروز الهام‌بخش من است و با رفتارش به من یاد می‌دهد که نسبت به زندگی‌ای که به من داده شده، قدردان و نسبت به دیگران نیز مهربان باشم. من هرروز کلی به او فکر می‌کنم».

در سالگرد تولد ۲۰ سالگی آوا، مادر برنده اسکارش، متنی تقریبا مشابه در اینستاگرامش نوشت: «حس تماشای بزرگ شدن دختر کوچکت و تبدیل شدنش به زنی جذاب، بافکر، مهربان و دوست‌داشتنی در کلمات نمی‌گنجد. این بزرگترین هدیه‌ای است که تاکنون دریافت کرده‌ام. از اینجا تا ماه، دورتادور ستاره‌ها و دوباره تا زمین عاشقتم. تولد ۲۰ سالگی‌ات مبارک».

گوئنت پالترو و اپل مارتین

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

بزرگترین فرزند ستاره فیلم‌های سینمایی «مرد آهنی» (Iron Man) و خواننده گروه (کولدپلی) (Coldplay)، کریس مارتین، چندان در معرض دید عموم و رسانه‌ها قرار نمی‌گیرد، اما مادرش، گوئنت پالترو، نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و از دخترش تعریف نکند.

این بازیگر برنده اسکار در اینستاگرامش نوشت: «۱۵ امین سالروز تولدت مبارک فرشته من. من هرگز نمی‌توانم در قالب کلمات بگویم که چقدر دوستت دارم. تو بسیار قوی، خوب، بامزه و دوست‌داشتنی و جذاب هستی؛ چه از درون و چه از بیرون. من بسیار به خودم افتخار می‌کنم که مادرت هستم».

اما گوئنت هم مانند بیشتر مادرها، گاهی کار‌هایی می‌کند که دخترش شرمنده می‌شود. او گاهی سلفی‌هایی از خودشان را بدون اجازه دخترش پست می‌کند؛ مثلا وقتی که سلفی بامزه‌ای از خودشان را درحالیکه اپل، دخترش، در سرازیری قرار داشت، پست کرد و اپل گفت: «مامان ما درباره این موضوع صحبت کرده بودیم. تو نباید عکسی را بدون نظر من پست کنی» که پالترو هم جواب داده بود: «صورتت که اصلا مشخص نیست».

دمی مور و رومر ویلیس

شباهت زیاد سلبریتی‌های مادر به دخترانشان را ببینید

شاید اکنون با خود بگویید، این‌دو که اصلا شبیه هم نیستند، اما ما به شما اطمینان می‌دهیم که رومر ویلیس، اولین فرزند دمی مور و ستاره فیلم سینمایی «داستان عامه‌پسند» (Pulp Fiction) دقیقا شبیه مادرش است. کافیست به عکس پایین نگاه کنید. عکسی از رومر ویلیس و جوانی دمی مور درکنار همدیگر. رومر هم مانند مادرش بازیگر و خواننده است و البته یکی از بزرگترین طرفداران مادرش.

رومر وقتی که مهمان یکی از شو‌های تلویزیونی بود، گفت که به مادرش افتخار می‌کند. او منکر اتفاقاتی که برای مادرش افتاد؛ از اعتیاد گرفته تا داستان ازدواجش با اشتون کاچری که ۱۶ سال از او کوچکتر بود و خیانت او و... نیست و در اینباره گفت: «من فکر می‌کنم زنان زیادی او را نظاره کرده‌اند، اما من به‌عنوان دخترش، او را زنی قوی و رهبری خوب می‌بینم.

آنچه که من درمورد مادرم به آن احترام می‌گذارم، این است که او هیچوقت قربانی داستان نیست. او مسئولیتش را می‌پذیرد و به دیگران اهمیت می‌دهد. این چشم‌انداز اوست، داستان او».

مریل استریپ و میمی گامر 

میمی گامر دختر ستاره بی‌چون‌وچرا و افسانه‌ای هالیوود، مریل استریپ و همینطور دان گامر مجسمه‌ساز، کاملا شبیه مادر معروفش است، اما دختر بزرگترین بازیگر زن حال حاضر دنیا بودن، به‌نوعی باعث شده که از بازی کردن در هر فیلمی اجتناب کند تا بتواند از مقایسه‌های اجتناب‌ناپذیر دوری کند.

هرچند که به گفته دیلی نیوز، میمی گفته که حرفه بازیگری‌اش را ادامه می‌دهد؛ مثل بازی در سریال «کارآگاه حقیقی» (True Detective)، «کسل راک» (Castle Rock) و «همسر خوب» (The Good Wife)، اما عجله‌ای هم برای معروف شدن ندارد. او در سال ۲۰۱۵، وقتی ۳۲ ساله بود، در مصاحبه‌ای گفت: «من همیشه به‌نوعی پیش‌بینی می‌کردم که در ۳۰ سالگی بزرگترین گام زندگی‌ام را برمی‌دارم».

اما آیا کسی می‌تواند او را بخاطر قدم‌های آرامی که برمی‌دارد و درس‌هایی که در این مدت از مادر بی‌نظیرش، مریل استریپ، می‌گیرد، سرزنش کند؟ میمی در مصاحبه‌ای با تلگراف گفته: «خب، من در تمام طول زندگی‌ام مادرم را دیدم؛ نه فقط بازیگری‌اش را (اگر رازی هم برای موفقیتش داشته باشد، هنوز آن را نگفته)، بلکه حتی رفتار‌ها و تعاملاتش با دنیا را؛ همانطور که الگوی اولیه تمام فرزندان، والدینشان هستند».

منبع: خبر فوری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
89
44
چهره همشون فقط با جراحی پلاستیک و گریم تو این حد هست وگرنه چهره هاشون غیر قابل تحمل تر از اینی هست که الان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
داره شباهتها رو میگه نه قابل تحمل بودن
ای زیبا
ناشناس
| |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اونایی که منفی دادن جراح پلاستیک تشریف دارن؟؟؟
عین حقیقت رو گفته این بنده خدا
SINA
| |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
الان خودت خیلی قشنگی؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
5
24
دمی مور و رومر ویلیس انگار همسن اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
1
6
خوش به حال تون که اینترنت دارین!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
0
1
فقط دو تا به اخر عالی بود بقیه یه خورده مصنوعی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار