دستگیری مأمور قلابی در بوشهر
کد خبر: ۱۶۲۹۰۰
تاریخ انتشار: 2019 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری فرد کلاهبرداری در پوشش مأمور پلیس خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسائی و دستگیری فرد کلاهبرداری در پوشش مأمور پلیس خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار موثق مبنی بر کلاهبرداری شخصی حدودا ۴۵ ساله از کسبه و مغازه داران شهر برازجان اقدامات لازم را جهت شناسائی و دستگیری وی اغاز کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی و انجام تحقیقات از مالباختگان، متهم به هویت معلوم در شهر برازجان شناسائی و در بازرسی از منزل وی یک دست لباس نیروی انتظامی کشف شد که متهم پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی دشتستان بیان کرد: متهم در مواجهه حضوری با مالباختگان و شواهد و قرائن ارائه شده از سوی پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی گفت که در پوشش مأمور انتظامی با سوء استفاده از اعتماد عمومی به پلیس و معرفی خود به عنوان مأمور نیروی انتظامی بدون پرداخت وجه از مغازه های شهر برازجان اجناسی را گرفته و از آنان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ آراوند به شهروندان توصیه کرد: با هوشیاری و دقت لازم فریب افراد کلاهبرداری که خود را به عنوان مأموران پلیس، ادارات دولتی و غیره معرفی می کنند نخورند و در صورت مشاهده چنین مواردی سریعا از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را مطلع سازند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار