کمک معیشتی دولت برای مشمولان واریز شد
کد خبر: ۱۶۲۸۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 21    -    ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰
مرحله دوم کمک معیشتی دولت برای ۲۰ میلیون نفر ساعت ۲۴ دیشب با واریز به حساب سرپرستان خانوار انجام شد و مجموع دریافت کنندگان این رقم حمایتی به ۴۰ میلیون نفر رسید.

مرحله دوم کمک معیشتی دولت برای ۲۰ میلیون نفر ساعت ۲۴ دیشب با واریز به حساب سرپرستان خانوار انجام شد و مجموع دریافت کنندگان این رقم حمایتی به ۴۰ میلیون نفر رسید.

 در راستای تکمیل طرح پرداخت کمک معیشتی دولت به ۱۸ میلیون خانوار (۶۰ میلیون نفر) که در جهت جبران افزایش نرخ بنزین در دستور کار قرار گرفته، ساعت ۲۴ دیشب مرحله دوم کمک معیشتی به حساب سرپرستان خانوار ۲۰ میلیون نفر واریز شد.

دوشنبه شب مرحله نخست این طرح برای یک گروه حدود ۲۰ میلیون نفری واریز شده بود و مرحله سوم نیز شنبه شب، دوم آذرماه به حساب ۲۰ میلیون نفر دیگر واریز می شود و با این حساب، مجموع دریافت کنندگان کمک معیشتی دولت به ۶۰ میلیون نفر خواهد رسید.

پس از واریز آخرین مرحله، افرادی که موفق به دریافت این مبلغ نشدند از روز یکشنبه می توانند اعتراض خود را از طریق سامانه #۶۳۶۹* و حتما با استفاده از خط تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است، ثبت کنند.

براساس اعلام مسئولان دولت، کمک معیشت دولت برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

جامعه هدف کمک حمایتی دولت را نیز «مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد» تشکیل می دهند.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
0
1
این خبر کذب هست ، فقط تا الان پنجشنبه 30/8/98 تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دریافت کردند. نه کارگران و نه کارمندان و نه بازنشسته ها و ... دریافت نکردند .
سرنوشت این کمک معیشتی هم مثل سبد کالاهاست که درپی افزایش تورم قرار بود ماهانه پرداخت بشه ولی یکی دوبار دادند و دیگه به روی خودشون نیاوردند . درحالیکه آقای نوبخت و آقای واعظی وزیر رفاه وقت و سخنگوی دولت بارها از صداو سیما اعلان گردند که تا پایان سال97، 4 بسته کالا و در سال 98 هم 6 بسته کالا واریز خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار