مدل مشهوری که تروریست از آب درآمد+عکس
کد خبر: ۱۶۲۷۴۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 20    -    ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
مدل سابق به جرم دست داشتن در یک عملیات خرابکارانه به زندان محکوم شد.

"مولو گریما، مدل سابق انگلیسی به اتهام مشارکت در یک عملیات خرابکارانه در انگلیس به ۱۰ سال زندان محکوم شد.گریما ۳۵ ساله علاوه بر کمک به برادر شوهر مجروحش پس از یک عملیات ناموفق بمب گذاری در غرب لندن شرایط پنهان شدن او را فراهم کرده بود.

"حسین عثمان"، برادر شوهر گریما در یک عملیات خرابکارانه قصد منفجر کردن یک ایستگاه قطار در غرب لندن را داشت که ناموفق ماند. این عملیات پس از آن ناموفق ماند که چند هفته بعد در تاریخ ۷ جولای ۲۰۰۵ در عملیات‌های تروریستی در ایستگاه‌های اتوبوس و قطار لندن ۵۲ نفر کشته شدند. گریما علاوه بر درمان برادر شوهر مجروحش پس از این حادثه امکان مخفی شدن او از مأموران پلیس را فراهم کرد.

این مدل سابق اتیوپی تبار پس از اخراج از اتیوپی با وجود آنکه بیش از هزاران پوند کمک بشردوستانه از شهروندان برای دریافت اقامت در انگلیس دریافت کرده بود، اما آن را صرف کمک به عوامل این عملیات تروریستی کرد. گریما با پرداخت ۱.۴ میلیون دلار به عنوان غرامت تلاش کرده بود تا با گرفتن تخفیف برای مجازات متهمان در اجرای عدالت کارشکنی کند. سرانجام او دستگیر و پس از محاکمه در دادگاه به جرم مشارکت در این عملیات خرابکارانه به زندان محکوم شد.

مدل مشهوری که تروریست از آب درآمد+عکس

باشگاه خبرنگاران

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
3
27
اسامی عربی!
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
14
63
نمك نشناسي و نمكدان شكني از خصوصيات مهاجران بويژه مسلمانان در اروپاست !
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
7
65
از جهنم فرار کرده اند و به بهشت پناه برده اند و معتقدند باید مردم سازنده همان بهشت کشته شوند این تروریستها همگی باید نابود شوند همراه با افکار حیوانی و ضد انسانیشان
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
بهشت؟ اگه بهشته پس چرا آمار خودکشی تو آمریکا از ایران خیلی بالاتره؟ بهشت باید تو قلب انسان باشه با چندتا تکنولوژی و ساختمان زیبا نمیشه بهشت رو تجربه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار