اعترافات تکان دهنده قاتلِ مادر و دختر ۲ ماهه
کد خبر: ۱۶۲۶۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 18    -    ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰
مرد جوان که همسر و دختر دو ماهه اش را خفه کرده بود در دادگاه به دفاع از خود پرداخت.

مرد جوان که همسر و دختر دو ماهه اش را خفه کرده بود در دادگاه به دفاع از خود پرداخت.

پزشکی قانونی سلامت روان این مرد را تایید کرده است و او با اتهام دو جنایت مجازات خواهد شد.

تراژدی تلخ

دهم آبان سال ۹۳ مردی با پلیس تماس گرفت و از قتل همسر و فرزند نوزادش خبر داد.

ماموران بلافاصله به خانه این مرد در خیابان ولیعصر رفتند و با پیکر‌های بی‌جان همسر ۲۳ ساله وی به نام پریسا و دختر دو ماهه اش پریناز رو به رو شدند.

اعترافات تکان دهنده قاتلِ مادر و دختر ۲ ماهه

ساعتی بعد جسد مادر و فرزند شیرخواره اش با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. در این میان محمود ۲۵ ساله قتل را به گردن گرفت و گفت: به خاطر نداشتن تفاهم با همسرم او و فرزندش را کشتم.

بعد ازبازسازی صحنه جرم، مادر همسرش اعلام گذشت کرد. این زن گفت: دامادم مردی خوب و مهربان و با دخترم خوش رفتار بود و نمی‌دانم چرا دست به چنین کاری زده است. به همین دلیل از او شکایتی ندارم.

فرار قاتل

با اعلام رضایت تنها، ولی دم، محمود با قرار وثیقه آزاد شد، اما به مکان نامعلومی گریخت و تلاش پلیس برای ردیابی وی بی نتیجه ماند.

سه سال از جنایت خانوادگی گذشته بود که محمود به پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم پلیس شد.

وی گفت: در مدت سه سالی که فراری بودم عذاب وجدان رهایم نمی‌کرد و شب و روز نداشتم، مدام کابوس می‌دیدم از این وضعیت خسته شده بودم به همین دلیل به پلیس آگاهی آمدم و تسلیم قانون شدم.

این مرد در تشریح جزئیات جنایت گفت: سه سال بود با پریسا ازدواج کرده بودم، اما با هم اختلاف داشتیم. من نمی‌خواستم بچه دار شوم، اما از وقتی پریسا باردار شد اختلافات ما با هم بیشتر شد مدام با هم درگیر بودیم. روزی که فرزندم متولد شد تصمیم به قتل همسرم گرفتم من همان روز به خیابان ناصرخسرو رفتم و قرص خواب آور خریدم منتظر بودم تا در فرصتی مناسب همسرم را به قتل برسانم.

وی ادامه داد: دو ماه از تولد فرزندمان گذشته بود. من و همسرم در خانه تنها بودیم که قرص خواب آور را در آب میوه ریختم و به همسرم دادم. وقتی پریسا بی‌هوش شد کیسه را روی صورت فرزندم کشیدم، چون نمی‌خواستم چهره او را ببینم من دخترم را با دست هایم خفه کردم سپس کیسه را روی صورت همسرم کشیده و او را نیز کشتم.

با اعترافات تکان دهنده این مرد، وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان گزارش سلامت روان وی را تایید کردند. با اظهار نظر کارشناسان پزشکی قانونی پرونده جنایت خانوادگی با صدور کیفرخواست به شعبه ۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و محمود از خود دفاع کرد.

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
46
الان قراره ایشون آزاد بشه یک زن بیگناه و یک طفل معصوم رو نقشه قبلی کشته؟
خانم ها وقتی زندگیتون پایدار نیست وقتی همسرتون باهاتون همراه نیست چرا بچه دار میشید؟بخدا قسم فقط خودتون و این طفل معصوم رو بیچاره میکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
45
سه سال بود با پریسا ازدواج کرده بودم، اما با هم اختلاف داشتیم. من نمی‌خواستم بچه دار شوم، اما از وقتی پریسا باردار شد اختلافات ما با هم بیشتر شد مدام با هم درگیر بودیم.
مادرزن لابد نامادری بوده خود یارو میگه همش درگیری داشتیم مادرزن میگه خیلی رفتار دامادم خوب بود
آدم حیرت میکنه از این ملت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
1
12
زن بچه دوست داشت وزندگیش اما قاتل یه بوالهوس بودی وخوش گذرون. آخه بچه این حیوان به چه کارت میومد زن!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
4
4
چرا یه مرد باید به این درجه برسه که زن و بچه اش را بکشد مگر زنش چکار می کرده که مرد به این جنون رسید ...خداوکیلی مردها زن و بچه هایشان را دوست دارند بخصوص که بچه تازه به دنیا اومده داشته باشند
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
0
13
الان اين يارو قراره چند سال بره زندان؟ 2 ماه تمام داشته نقشه قتل همسر و بچه شيرخواره خودش را مي كشيده در حاليكه در تمام اين مدت جلوي چشمشون بوده، واقعا شخصي با اين قساوت قلب بايد آزادانه تو جامعه بگرده؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار