وقتی همه خواب بودیم؛ آقای دولت چرا نیمه‌شب؟
کد خبر: ۱۶۲۲۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2019 November 15    -    ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
درباره بنزین و گرانی‌اش مهم‌ترین نکته این که ساعت اطلاع‌رسانی خبر طوری بود که انگار قرار نیست شفافیتی میان دولت با مردم باشد. این گمان به ذهن می‌رسد که دولت در ساعات استراحت اطلاع‌رسانی کرده که موج اعتراضی اولیه به آرامی طی شود و تا فردا هم خدا بزرگ استدرباره بنزین و گرانی‌اش مهم‌ترین نکته این که ساعت اطلاع‌رسانی خبر طوری بود که انگار قرار نیست شفافیتی میان دولت با مردم باشد. این گمان به ذهن می‌رسد که دولت در ساعات استراحت اطلاع‌رسانی کرده که موج اعتراضی اولیه به آرامی طی شود و تا فردا هم خدا بزرگ است. .

درباره بنزین و گرانی‌اش مهم‌ترین نکته این که ساعت اطلاع‌رسانی خبر طوری بود که انگار قرار نیست شفافیتی میان دولت با مردم باشد.  این گمان به ذهن می‌رسد که دولت در ساعات استراحت اطلاع‌رسانی کرده که موج اعتراضی اولیه به آرامی طی شود و تا فردا هم خدا بزرگ است.

واکنش برخی کاربران به این نحوه‌ی اطلاع رسانی را بخوانید:

وقتی همه خواب بودیم؛ آقای دولت چرا نیمه‌شب؟

وقتی همه خواب بودیم؛ آقای دولت چرا نیمه‌شب؟

وقتی همه خواب بودیم؛ آقای دولت چرا نیمه‌شب؟

وقتی همه خواب بودیم؛ آقای دولت چرا نیمه‌شب؟

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
5
بیشتر دزدیها نیمه شب صورت میگیرد این هم یک دزدی بزرگ 30 هزار میلیارد تومانی بود برای فرزندان عزیز مسئولین آخه خرج در آمریکا و کانادا ، اتریش و .... زیاده باید مردم جبران کنند.
mohamad
|
Greece
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
1
2
با سلام
تنها را آرامش این ملت استعفای رئیس جمهور و اعضای کابینه اوست و تا پایان این دو سال باقی مانده او سپاه انور را بدست بگیرد ودر جهت تولید خودرو های تمام برقی کوچک و جمع جور که با برق و انرژی بی پایان و مجانی خورشید شارژ و قیمتی در حدود بیست میلیون دارد اهتمام ورزد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار